#1. Parkovacie boxy

8 0 0
                                    

Pri parkovaní ma dokáže udiviť veľa vecí. Čudujem sa najmä tomu, že sa vyrábajú čoraz väčšie autá, ktoré sa majú zmestiť do rovnako veľkých parkovacích boxov. Vyvoláva to vo mne úzkosť. Z malej Mazdy som presedlala na veľkú Kiu. Môj švagor nedá dopustiť na Audi a BMW. Cítiť z neho ešte adolescentné hľadanie vlastnej identity. Po matke zdedil potrebu byť vypočutý a chválený.
Táto sobota bola netypická. Výstava kvetov znamenala jediné. Bude boj o voľné parkovacie miesta. A to aj v tých najdoľahlejších miestach mesta. Viem sa úplne stotožniť s niektorými ľuďmi. Ja som v podstate rovnaká. Bezpečné parkovanie, kde nehrozí poškodenie žiadneho majetku je pre mňa priorita. Pre nich je priorita zaparkovať hocikde, len nech sa dostanú na výstavu. Pre mňa je priorita neplatiť za parkovanie a nepoškodenie majetku. Radšej budem parkovať osamote ako čo najbližšie v zástupe iných áut.
 Aby som uzavrela túto skupinu aút, tak zrovna v sobotu majiteľ Marcedesu zaparkoval podzĺžne cez kolmé parkovacie boxy. Na to si vo väčších mestách veľa ľudí potrpí a rozhorčí ich to. Auto veľké, miesta málo. Do áut sa nevyznám. Toto bolo z kategórie tých áut, ktoré som ani nevedela posúdiť, či sú esteticky pekné alebo škaredé. Bolo mi to aj jedno. Zaparkovala som kúsok pred ním. Keby zaparkuje niekto za ním, už by mal problém vyjsť zo svojho unikátneho boxu. Pán sa v aute rozčuľoval. Viedol s niekým po telefóne hlasitú hádku. Jeho hlas sa miešal s hlasnou hudbou a preto sa ani nedalo poriadne rozoznať, čo vraví.
Nikto nechcel v jeho blízkosti parkovať, čomu nasvedčovali voľné parkovacie miesta v jeho tesnej blízkosti. A keby aj chceli, na isto by skončili s nejakým poškodením. Keby to mám brať tak ako beriem svojich klientov a ľudí, ktorí otáľajú s umývaním riadov, tak aj k tomuto pánovi sa vyjadrím, že týmto parkovaním chcel uľaviť sebe a pritom neuvážil, že dva boxy, ktoré mohli zostať voľné, by isto niekomu ušetrili veľa nervov pri hľadaní iného parkovania niekde inde.
Po pol hodine strávených nákupmi som sa vrátila naspäť k autu. Čierne veľké auto bolo preč a vedľa mňa tri prázdne boxy. Našťastie sa moje obavy nesplnili. Moje auto zostalo bez poškodení.

Takmer 30Where stories live. Discover now