#4. Doťuknúť do konca

2 0 0
                                    

Na minnulosti je zaujímavé to, že sa nedá zmeniť. Ak vás začne dobiehať, musíte sa s ňou iba zmieriť. Buď sa budete tváriť, že sa nič nestalo a so vzrýčenou hlavou si priznať chyby a ísť ďalej, alebo sa začnete tváriť, že o ničom nemáte potuchy a ostatní okolo vás si vymýšľajú a že ste to vôbec nemysleli tak, ako ste to kedysi tvrdili.

Raz do týždňa odpísal. Takto to šlo asi mesiac. Žiadne veľké písanie. Sporadicky navštevuje sociálne siete, pretože prechádza prísnymi kolami pracovných pohovorov a musí sa dostatočne pripravovať, aby zvládal všetky úlohy. Prísna firma. Dávajú si až príliš záležať.

Presunuli sme sa teda na inú sociálnu sieť. Bol mi aj povedomý. Mali sme veľa spoločných známych. Ja sa s nimi nekontaktujem, odkedy som zrušila živnosť a od kedy som úspešne ukončila kurz. On s nimi chodil pravidelne popíjať, ako to vyzeralo na fotkách. Všetci pekne s pohárikmi v ruke. Iba úsmev a mávať.

Po dvoch dňoch sme si tam začali písať. Vlastne, ani nezačali. Keď som videla, že sme sa kontaktovali ešte pred ôsmimi rokmi, stúpol mi tlak. Obranné reakcie sa ohlásili a znova prišli k životu. Dala som blok. Prešlo pár minút, kým som si uvedomila, že to už nemá zmysel meniť a aj tak by som bola za ešte väčšiu blbku. Mala som hneď priznať farbu, že som sa ho pokúsila kontaktovať za účelom uzatvorenia super výhodného biznisu. Ani sme vtedy nič neuzatvorili, pretože som ho nedoťukla do konca. To je fráza, ktorú používajú predajcovia, ktorí stoja pred bránou k provízii. Stačí jeden podpis na zmluve a už ovečka chytená do pasce nemá kam ujsť.

Avšak, ozvali sa staré reakcie z limbického systému. Je viac než isté, že s týmto človekom žiadnu zmluvu nikdy neuzatvorím. Vonkoncom nie tú manželskú.

Takmer 30Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang