Dedi ve sınıftan çıktılar......
Felix ve minho ile iyice kaynaştık. Biz sohbet ederken sınıfta yavaş yavaş dolmaya başlamıştı. Bi kaç dk sonra zil çaldı ve herkes yerine geçti. Gözlerim uzağı çok iyi göremediği için derslerde gözlük takıyordum. Çantamdan gözlüğümü çıkardım ve taktım
Soojin'den;
Liseye başladığımdan beri zorbalık yapıyorum. Aslında dışarıdan görüldüğü gibi kötü biri değilim. Zorbalık yapmamın sebebi sevgilim juwon. Onunla sevgili olmadan önce zorba değildim. Juwon benimle konuşmuyodu bile. Bende juwon zorba olduğu için belki beni sever diye zorba olmaya karar verdim ve benide aralarına aldılar.Herkese zorbalık yapmaya başladık. Ve sonunda juwon ile sevgili olduk. Yani zorba olmamın tek sebebi sevgilim juwon..... Artık zorbalık yapmak istemiyodum ama juwon beni terk eder diye zorbalığı bırakamıyodum.
Jisung'a zorbalık yaparken içim acıyodu.... Az önce juwon ona çelmetaktığında jisung yere düştü ve elleri titremeye başladı. Juwon gülmeye başladığında bende gülmek zorunda kaldım....
İnsanlara zorbalık yapmak canımı çok yakıyordu. Onların hiç bir suçu olmadığı halde onları zorbalamak.... Bir keresinde luna ve seojin annesi ölen bi çocukla dalga geçmişlerdi.... Aradan iki yıl geçmiş olsa bile o günü hiç unutamıyorum....
20 şubat 2022
Sınıfa doğru giderken koridorda luna ve seojin'i gördüm. Bir çocuğu zorbalıyorlardı yine. Çocuk ağlamamaya çalışıyordu... Gözleri dolmuş ama ağlamamak için direniyordu... Dayanamayıp yanlarına gittim
"luna, seojin noluyo burda?"
Luna kahkahalarının arasından bana cevap verdi
"şu çocuğu zorbalıyoruz gel sende katıl bize çok eğleniyoruz"
Diyip tekrar gülmeye devam etti ve konuşmasına devam etti
"annesi ölmüş ve babasından şiddet görüyomuş"
Diyip daha çok gülmeye başladı. Gözlerim yavaş yavaş dolmaya başlayınca bakışlarımı lunadan çekip çocuğa baktım. O çocuk.... Benim yaşadıklarımı yaşıyordu... Orada daha fazla duramadım ve hızlı adımlarla sınıfa gittim. Ağlamamak için zor tutuyordum kendimi....
Şimdiki zaman
Bende o çocuk gibi korkunç şeyler yaşadım. Çok küçükken babamdan şiddet görmeye başladım... Daha 6-7 yaşlarındaydım.... Babam beni dövdükten sonra ağlayarak odama çıkar, dışarıda oyun oynayarak gülüşen çocukları izlerdim camdan....
12 aralık 2014
Yazar'dan;
Her zamanki gibi evde kendi kendine oyun oynayan küçük kız, dış kapının hızla açıldığını duymasıyla irkildi. "Eyvah babam geldi kesin yine çok dövücek beni..." diye sessizce konuştu kendi kendine.Babası bağırmaya başladı birden "SOOJİN! ÇABUK BURAYA GEL!" Babasının bağırması gözlerini doldurmaya yetmişti küçük kızın. Yavaşça oturduğu yerden kalktı ve babasının onu çok dövmemesini umarak korkuyla yanına gitti. Babası küçük kızı kolundan tuttuğu gibi defalarca vurmaya başladı.
Annesi hemen yanlarına koştu küçük kızını babasının elinden kurtarmak için. Babası annesinin küçük kızı kurtarmaya çalışmasına sinirlendi ve küçük kızı bırakıp annesini dövmeye başladı. Babasından kurtulan kız koşarak odasına saklandı ve kapının önüne çökerek bacaklarını kendine çekti ve ağlamaya başladı.
Annesinin acı çığlıkları küçük kızı daha çok korkuturken, kulaklarını elleriyle kapatıp titreyerek daha çok ağlamaya başladı. O gece babası hiç durmadan annesini dövmüş, küçük kız ise annesinin acı çığlıklarını duyarken korkudan biraz bile olsun uyuyamamıştı.....
Şimdiki zaman
Soojin'den
Babam annemi döverken annemin attığı acı çığlıklar kulaklarıma geliyordu yine. Bir türlü unutamıyordum o günü....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Han jisung ile hayal et
Fanficokula yeni gelen han jisung, okulda ona zorbalık yapan kim soojin'e aşık olur....