Oy ve yorumlarınızı bekliyorum🎀🤍
.
.
.
.
Midesiz Aslı onları dedikten sonra onu arkamda bırakıp telaşla içeri girmiştim.
Neden bilmiyorum ama içimi büyük bir korku sarmıştı.Hızla zili çaldım açan olmadı. Midesiz Aslı'da şuan arkamdaydı.
"Kızım ne koştun ya yediğim tuzlu kurabiyenin üstün sıktığım caramel sos dışarı çıktı midemden. boşuna Midesiz deniyorum.
"Kızım ne Midesiz insansın ya" dedim. "Ben midesizim sen akılsız baksana apartman ışığına basıyorsun zile basacağına" ne evet ben biraz akılsızmışım bir saatir apartman ışığına basıyormuşum. En sonunda apartman ışığından elimi çekip zile bastım kapıyı çiçek açtı.
"Aaa Aselll" diyip üstüme atladı neden yıllardır görüşmüyoruz gibi üstüme atladı neyse bende onu çok özledim ve sıkıca sarıldım.
"Çok özlemişim" dedim sanırım benim ondan eksik kalır yanım yoktu çünkü yıllardır görüşmüyoruz gibi özlemiştim.
"Bende çok özlemişim geç içeriye klima açık yanmışsınızdır" Mersin de yaşamak zordu birde Mersin'in Yenişehir ilçesinde yaşamak ayrı bir zordu.
Salona girdiğimiz de psikolog yağız ayağının dizlerini birde kolunu alçıda görmeyi beklemiyordum. Abim de uzanıyor du. Ben şok ben iptal.
"İnanamıyorum neyin var" diyip abimin yattığı çekyatın oraya eğildim.
"Yok bir şeyim ya yatıyorum" Trip atıyordu.
"Niye yatıyorsun hastamısın" dedim kimse bir şey dememişti. Sonra psikolog yağız'a döndüm.
"Şey size'de geçmiş olsun" dedim ama psikolog yağız şuan acayip komik görünüyor'du.
"Sorun etme ya gülebilirsin gül gül" ben niye bugün bol bol trip yiyordum.
"şey kusura bakmayın bir an öyle görünce komik gözüktünüz" dedim kendimi tutamayıp güldüm.
"Neyse ne Ali kalk beni evime götür" sanırım gülmeme alınmıştı.
"Kendin siktir olup gitsene yorma beni hadi kış" abim biraz üşengeç demişmiydim.
"Olum ayağımı kırdın ya hani" iyide merdivenden düştü demişti aslı.
"Merdivenden düşmedin mi" diye sordum.
"Abin itti"
"Niye"
"En güzel kebap , Adana'da yenir dedim oda Antep dedi Adana dedim sen misin bunu diyen beni merdivenlerden fırlattı" Bunu demesiyle büyük bir kahkaa fırlattım.
"İyi de en güzel kebap Urfa'da yenir"
"Asel kardeşim mardeşim demem senide merdivenden atarım görürsün Urfa'da mı yeniyor adana'damı" abim bugün sinirli idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASEL(Daddy İssues)
General Fiction24 yaşındaki Asel eşinden ayrıldığı için girdiği psikolojik durumda uyuşturucu'ya başlar. Manevi ağabeyi ise kardeşinin bu durumuna üzülüp çocukluk arkadaşı olan yağızın psikolog olduğunu hatırlayıp Asel için randevu olur. İlk işi aseli Ankara'ya gö...