Będąc w szkole średniej zdecydowałam, że zawodem, którym będę się zajmować w przyszłości będzie malarstwo, gdyż było to coś co kochałam całe swoje młodzieńcze i nastoletnie życie. Po zakończeniu studiów o tym kierunku oraz uzyskaniu najlepszych wyników na roku, byłam pożądana przez wiele firm związanych ze sztuką, lecz moja duma chciała wejść trochę dalej. Marzyłam o własnych wystawach w eleganckich i popularnych galeriach, które jako dziecko widywałam na ulicach. Bardzo mocno w pamięć zapadł mi moment, w którym zaglądając do środka starałam się zapamiętać, jak najwięcej szczegółów. Kiedy pierwszy raz weszłam do galerii sztuki w swoim mieście nie mogłam napatrzeć się na te wszystkie piękne dzieła z duszą. W każdym obrazie wyczuwałam ogrom emocji jaki towarzyszył twórcom w trakcie malowania, co niezmiernie mnie fascynowało. Po wielu latach starań i mi udało się dotrzeć w miejsce, w którym powinnam być.
Jestem Charlotte Paretti, jedna z najbardziej znanych i cenionych artystek w naszym współczesnym świecie. Moje dzieła kupowane są przez najbogatsze osobistości oraz firmy na świecie za grube miliony. Galerie z moimi obrazami rozsiane są na terenie całej Europy, a same malowidła trafiają do wielu innych krajów. Żyje w tym społeczeństwie już 28 lat. Mieszkam w najpiękniejszym mieście Włoch, czyli w cudownej Florencji. Uwielbiam klimat jaki panuje w tym kraju.
Biorąc pod uwagę ilość pieniędzy jakie zarabiam, mogłabym mieć ogromną willę z basenem, lecz uważam, że jest mi ona niepotrzebna. Posiadam średniej wielkości, elegancki dom oddalony od centrum miasta z ogromnym ogrodem i dużą ilością roślin. Kocham otaczającą mnie zieleń oraz wiosnę w trakcie, której wszystko kwitnie. Nie lubię jak ktoś nieznajomy kręci mi się po domu, dlatego też nie pracuje u mnie żadna pomoc domowa, a w domu sprzątam sobie sama. Nie ukrywam, że przez to gdzie zaszłam, tylko dzięki swojej ciężkiej pracy moje ego jest trochę wygórowane. Ale moim znajomym na szczęście to nie przeszkadza, a reszta niech sobie o mnie myśli co chce, niezbyt mnie to obchodzi. Najważniejsze jest to że ludzie, których kocham akceptują mnie taką jaką jestem.Jako dziecko uważałam, że życie jest najpiękniejszym darem od Boga, lecz po czasie, który już przeżyłam i ilości problemów jakie doświadczyłam w życiu, moje myślenie diametralnie się zmieniło. Gdyby nie to niezwykłe spotkanie z tym niebezpiecznym Włochem o niebieskich oczach, może moje życie znalazłoby się na całkowicie innym torze.
Czułam, że jestem gotowa na wszystko co przewidziane i nieprzewidziane, lecz czy na pewno?.....................................................................
Hej kochani, jest to moja pierwsza książka, dlatego mam nadzieję, że się wam spodoba. Zapraszam do poznania świata Charlotte i Niccola.
Życzę miłego czytania ☺️
CZYTASZ
My gallery & your mafia life
Romance*Chwilowo zawieszone* Najprawdopodobniej, gdyby go nigdy nie spotkała niewiele w jej życiu, by się zmieniło. Piękna, niezależna i jedna z najbardziej cenionych malarek we Włoszech oraz on - niebezpieczny mafioza, którego boi się praktycznie każdy m...