2024. 05. 06.
Ma már Horvátországban vagyunk. A buszon a barátnőm melletti ülésen ült a Bence így tök jó volt. Ma sokat néztünk egymást. Egyszer annyira romantikusan nézett rám. Lehet megváltoznak a dolgok.
2024. 05. 07.
Mára virradóra a Bencével álmodtam. Azt, hogy valami vonaton voltunk és megcsikizte a hasam, meg volt még valami, de arra már nem emlékszem.
Nos, ma a Bencével néha néha egymásra néztünk. Délután amikor jöttünk haza felé a Lea összehozott egy sráccal. Amúgy őt Zétinek hivják. A Lea tiktokról ismerte. Beszélgettünk és végül úgy döntöttünk, hogy megpróbáljuk. Az igazság az, hogy én a Bencét tiszta szívemből szeretem. Szóval van egy tervem amit az egyik baratnőmmel találtam ki.
Az a barátnőm egy osztályba jár a Bence húgával. Mive az a lány nagyon őszinte a bátyjával. Így a barátnőm ki fogja kérdezni a húgát hátha tudja, hogy ki tetszik a Bencének. Ha én tetszem neki akkor megpróbálok közeledni felé, ha nem én maradok a sráccal és bele törődök abba szív fájdalomba, hogy talán nem lehetek azzal a fiúval akit tiszta szívemből szeretek.
2024. 05. 08.
Ma azt álmodtam, hogy összejöttem a Bencével. Most reggel voltunk a tengerparton és egymásra néztünk.
Tegnap óta a Bence néha szomorúnak tűnik. Az a baj, hogy a Lea hangosan mondta a buszon, hogy jöjjek össze a Zétivel. Azért, mert őt szomorúnak látom én is az leszek.Hazafelé besztem a Zétivel. Úgy döntöttem, hogy várok egy kicsit, mert én még nem tudom, hogy mit akarok pontosan.
Nekünk van egy csoportunk és oda bevettük a Zétit. Ő elkezdett balhézni utána meg nekem írt privátba, hogy lecsapja azt gyereket, meg valaki meg fog halni és az a srác lesz akivel balhézott.
Ekkor Zágrábban voltunk, még szabadidőnk alatt. Nagyon felhúztam magam. Oda mentem a Samuhoz aki a Bence mellett ült. Én ezt mondtam:- Szétmegyek vele a p***ba
Ekkor a Bence mosolygott.
Aztán elkezdtem kiabálni. Miután közöltem a Samuval, a Bence utána végig mosolygott.
2024. 05. 09.
Ma reggel szétmentem a Zétivel. A Bence ilyen halványan rám mosolygott. Aztán az egyik várban egy ilyen vetítést néztünk és mögém ült. Haza felé összeveszett a haverjával és mivel most én ültem kívül ezért kicsit jó volt, hogy valamivel közelebb van hozzám, de aztán kikötötte az övét és átült a közvetlenül mellettem levő ülésre.
Este összevesztem a Leával, de kibékültünk. Meg amúgy tegnap este felé voltunk egy forrásnál és amikor arra vártunk, hogy elindulhassunk az erdőbe akkor poénból kergetőztek a haverjával és a Bence a földre esett és én nevettem rajta. Az erdőben leült a forráshoz és egymás szemébe néztünk egy kicsit több ideig. Annyira cuki volt.2024. 05. 10.
Ma lett vége ennek az egésznek. Ma előttem ült a buszon. Amikor sétáltunk fel egy szőlőhegyen Szlovéniában akkor lefejeltem egy közlekedési táblát a haverjai csak mosolyogtak, de ő röhögött. Én meg röhögőgörcsöt kaptam, mert amúgy azt hittem, hogy a Lea vágott fejbe. Haza felé úton ki találtam egy olyat, hogy, a flakonom begurítom az ülése alá és megkérem, hogy vegye fel. Mivel tegnap óta egésznap pillangók voltak a hasamban ezért nem mertem, szóval a haverját kértem meg, hogy vegye fel. Ő felvette nekem. Amikor ültem a buszon a térdem kilógott a busz folyosójára. A Bence könyöke mögött volt a térdem és reménykedtem, hogy véletlenül hozzám ér. Ez megtörtént volna csak éppen akkor nem volt ott a térdem.
ESTÁS LEYENDO
Álomképek
RomanceEgy reménytelennek tűnő szerelem, ami talán egyszer beteljesedik. Igaz történetem egy fiúról. !!!A szereplők nevét megváltoztattam!!!