Jeg havde glædet mig så meget, jeg skulle endelig hen på Hogwarts. Jeg kunne næsten ikke fatte det, men det var virkeligt.
"Hej jeg hedder y/n, jeg har ikke kendt til magi i hele mit liv, men jeg har altid troet på det. Jeg kommer fra en plejefamilie, da mine rigtige forældre er døde. Jeg nåede ikke at kende dem, og det værste er at jeg ikke ved hvem det var. Så mit navn er y/n Mosselride, ja det er ikke det bedste men jeg har da et navn. Jeg er vokset op her hos min (far og mor) de har altid været kærlige, hjælpsomme og har stødet mine drømme. Jeg har et ar imellem min hals og min nakke. Jeg fik det da mine forældre døde, og jeg har gemt det lige siden, det er ikke et jeg er stolt af. Så jeg gemmer det altid væk med mit hår."
Men dagen var kommet og jeg var virkelig glad, jeg havde pakket alle mine ting til at tage med.
"y/n kom nu ellers kommer du forsent til toget" sage min (mor)
Jeg løb ned af trappen og var lige ved at vælte, men jeg kom da ned i god behold.
Da vi stod på perronen var jeg lidt nervøs, men jeg glædet mig også meget. Jeg sagde farvel til min familie og så gik jeg ombord.
Jeg gik lidt rund på toget og fandt en ledig kupe, der sad allerede tre personer men de så rigtig søde ud. "Hej jeg hedder y/n" sagde jeg. De kikkede alle sammen på mig, og jeg blev lidt nervøs. "Jeg hedder Harry Potter" Sagde en af drengene, pigen hed Hermione Granger, og den sidste dreng hed Ron Weasley.
Jeg satte mig ned ved siden af Hermione, Og hun spurgte "Hvad er dit efternavn?" "Jeg hedder y/n Mooselride" Svarede jeg.
Jeg kikkede hen på Harry, det lignede at der var noget galt, "er du okay Harry" Spurgte Hermione. Han tog sig til sit ar og han nikkede. "Det er lige som om at mit ar begyndte at gøre ondt". Jeg spurgte om det skete tit, men han sagde "Det gør kun ondt når der er noget vigtigt tæt på"
Jeg kikkede ud af vinduet, og så så jeg det, Hogwarts.
Ron spurgte "Er det dit første år her" Jeg nikkede, han fortalte at det var deres 3 år. De ville gerne vise mig rundt når vi kom der hen.
YOU ARE READING
Livet på Hogwarts
Fantasyy/n Potter er Harrys lillesøster, hun kommer på Hogwarts sammen med Harry. Det skaber meget drama at Harry har en lillesøster, ingen kendte til. Ikke engang Harry. Hvad vil der ske for Harry og y/n, Hogwarts er jo ikke bare lutter lagkager. Og hvad...