Voldemort

2 0 0
                                    

Jeg sad og lavede lektier med Luna ude i haven.

Alt var helt fantastisk, jeg fulgte med i skolen og Luna og jeg var blevet virkelig gode venner. Vi havde sidet og lavet lektier i en time, så det var ved at blive sent. Vi tog vores bøger og skulle lige til at gå.

Men jeg begyndte at få hovedpine igen, jeg blev også svimmel. Jeg stod og holdte mig op af vægen så jeg ikke ville falde, og jeg begyndte at høre en stemme. En stemme inde i mit hoved, jeg havde aldrig hørt den før men den lød veldkendt.

Den begyndte at tale til mig, men jeg kunne ikke høre hvad den sagde. Det blev højere og højere og jeg var nød til at tage mig for ørene. Hele min krop begyndte at gøre ondt og især mit ar. Jeg begyndte at skrige, det var nød til at stoppe.

Der begyndte at komme elever rundt om kring mig, de kikkede alle sammen på mig. Men jeg kunne ikke se dem mere jeg havde lukkede mine øjne. Jeg begyndte at ryste, det var det værste jeg nogensinde havde oplevet.

Men der kom en og tog mig op i armene, han begyndte at bære mig. Jeg husker ikke mere af hvad der skete, for jeg begyndte at se ting.

Jeg stod på en kirkegård, der var mørkt, koldt og virkelig gammelt. Jeg kunne også se en mand, han vendte sig om og det var Voldemort. Han stod og kikkede lige ind i mine øjne, mit ar begyndte at gøre ondt igen. Og så kom al smerten tilbage, jeg skreg som aldrig før og faldt ned på jorden. Han gik hen til mig og kikkede ned på mig, og så begyndte han at grine.

Jeg kunne ikke gøre noget for at stoppe smerten, men det stoppede lige pludseligt. Han stod stadig og kikkede på mig.

"Hej y/n Potter, jeg har glædet mig til at møde dig" Han bukkede og jeg forstod ikke noget. Jeg rejste mig op og sagde "Mit navn er ikke potter det er Mosselride. Hvorfor tror du at jeg hedder Potter, jeg er ikke i familie med ham"

V: "ohhh y/n du ved så lidt om dig selv, nu skal du høre. Jeg drabte dine forældere, den samme aften jeg drabte Lilly og James Potter."

Y/n: "Det kan godt være men jeg er ikke i familie med dem, jeg har aldrig kendt min mor og far."

V: Det var dine forældre. Jeg kom den nat for at dræbe Harrry, men jeg opdagede at han havde en søster. Jeg prøvede at dræbe dem begge, men Lilly skulle selvfølgelig stppe mig. Jeg nåede da at give dem begge et ar så jeg altid ville kunne finde dem. Da Lilly brugte døde brugte hun sine sidste krafter på at holde jer i sikkerhed, og på at få pigen hen til en anden by."

Y/n: Jeg har jo et ar, men det giver stadig ikke mening"

V: "For at gøre det kort. Jeg dræbte Lilly og James Potter, de havde en dreng og en pige. Drengen og pigen fik begge et ar så jeg ville kunne finde dem igen. De blev skildt ad og voksede op i forskellige familier. Harry var den eneste der blev fundet af Dumbledor, og ingen vidste at Harry havde en søster."

V: Jeg gjorde også så at hvis de to søskene skulle komme tæt på hinanden ville deres ar gøre ondt"

Y/n: "Så jeg er virkelig Harrys søster, det er ikke til at fatte. Men hvorfor fortæller du mig det?"

V: "For at få min plan til at gå i gang"

Han knipsede og smerten kom tilbage som et lyn, jeg begndte at skrige igen. Og så besvimede jeg.

Livet på HogwartsWhere stories live. Discover now