"jimin i tha tak zet maw?" Jihyun i chuan ngaihtuah deuh chuan a zawta jimin chu alu alo bunghuta ...
Jihyun i bawk chuan " jimin ka ngaih atha thei lo hostpital ah kal mai ang enteh i dang vek toh ania kar 1 lai chu tiang hian i awm tawh lehnghal "
Jimin chuan nuisang in " noona ka tha lawm hlauthawng lutuk a nih kha boruak in thlak vel vang hi a-" a sawi zawh hma chuan nikhaw hrelovin a tlu nghal thuai a....
"Awi nilo jimin minie harhteh ...ngatinge suho! Suho! " Jihyun i chuan jimin chu hlauthawng tak chuan abuai puia suho pawh rawn tlan lut vatin jimin nikhawhrelova awm chu pawmin damdawiin lam pan chuan an kal ta a ...
"Doctor enge a an ? Atha lehngem natna anei em ni?" Jihyun i chuan hlauthawng tak chuan alo zawta doctor chuan " ah engnilove hlauthawng duh suh u....atha leh vat mai ang victamin leh iron ka chawh che u nga chuan a eitur ah hian huat te anei mai theia infimkhur pah dawn nia !"
Suho chuan enge fimkhur ru i tih awmzia ?* Bang bo deuh chuan a lo tia doctor chuan " aw in la hrelo animaw kar 4 a upa nau apai mek ani.."
Jihyun i leh suho chu an phawk hle ....
^^^^^^^^^^^^^^1 hours later^^^^^^^^^^^^^^^^
Jimin pawh alo meng sar sara jihyun i abula lo awm ahmuh chuan athaw aveng huaia...jihyun in jimin aharh tih ahriat chuan alo kuah vata ..
"Minnie ka lawmpui che !!" A lo ti nui var vara ...jimin chuan athusawi chu aman lo khawp mai "noona engthil ah maw ?" Alo tihua jihyuni chuan aw kar 4 a upa nau i pai mawle minnie chuan a hrisel tha khawp mai "
Jimin chuan a awi lo tak zet a pum chu akhawiha jihyun i chu en in "noona he ka pum chhungah hian naute tereuhte a awm maw..." Mittui tling puau chuan alo tia ...jihyun i chuan * aw minnie i naute a awm tunah chuan nu i ni dawn ta * nui var var in alo tia jimin pawh anui ve suka
<<<<<<<<<JEON MANSION>>>>>>>>
"Pi gong ka laina ang tak tak in ka en che a eng vangin nge tiang hian i tih eng vangin nge min phatsan " jungkook chuan rilru nat hmel zet chuan in aena ....
Pi gong i chuan " i hmangaih takzet anih chuan a duhthlan na i zah sak tur ani...sal emaw chhiahhlawh anga khum bet reng lo vin ...ka fapa i hmangaih tak zet tih ka hria engtik niah emaw chuan i la hmu ngei bawk ang chung hunah chuan i thinlung ngaithla ang che i rilru ni lovin "
Jungkook chuan thinrim takin " ka hmangaih a ka ta ani ka bulah ka thlazar hnuaia awm tur ani pi gong i hi a inah va thla rawh u....
Taehyung chu lo kal hnaiin "jk xeryn gang hoin an hmu duh chea..."
Jungkook pawh dingin meeting room na lam chu apan nghala...
---?" Jk ka hmu che chu ka lawm e...thil pawimawh tak rawn sawi tura lo kal ka nia....
Jk" engthil pawimawh nge..??
---?" I tanpuina chhete kan mahmawh ani ...kan pu in thlana a ding dawna chutah chuan i puihna amahmawh ani kan pu chuan i pui anih phawt chuan a ram Gwangju ami saw i ta ani ang tiin thu min fawn ken tir ani...
Jungkook chu nuisukin " in pu hnen ah chuan ka rem tih thu i lo hrilh dawn nia...chuan inpu chu a tlin vel leh thil min tihsak angai dawna lo inring rawhae....
Jk chu tho in a chhuak nghal nal nala..."V team c ho kha hrilh la gwangju ah bu inkhuar angai tih ..ahma thei ang berin "
Jk chu achhuak nghal vang vanga...
3 month later...
( Hun ka ral tir zung zung dawna min lo hrethiam hram dawn nia 🙂)
" Chanchinthar lo ngaithla thin tute in zavaiin chibai vek ule tun inthlan thar lo awm zo chiah ah khan green team atang mr Jo junkyu chu a tling thara kan lawmpui takzeta ram tana hruaitu tha tak anih ngei kan beisei bawk ..."
Jimin chuan "engvangin nge green team te chu atanpui le...nilo gwangju aluhchilh tawh mawhh...!"
Chutih lai tak chuan jihyun i alo luta "minnie engthil nge ka lo hawn hi lo enteh !" Jihyun i chuan slo tilut bawrh bawrha jimin pawh va kal vatin "awi noona ato awmsia ngatinge i lo lei duh !" Lawm tho si tumbar chuan in atia jihyun i chuan " i tan te chuan engmah ka ui hleinem ei teuh rawh tunah chuan nangmah chiah i ni tawh lo tih hria la ..." Nui sen sen chungin alo tia a....
" Ka lawm e...noona khawvel a noona tha ber i ni !" Jihyun i pawh alo nui hawk hawka...suho pawh an mahmawh vel khai in alo lut a..." Minnie enge i an i lo dam tha maw...thil rit tekha i lo khai leh em..?"
Jimin chuan nui sang chungin " hyung ka tha lawm nangmah zawk kha i chau em thlai te in hralh tha em ?"
Suho pawn " vawiin chu abang pawh awmlovin kan hralh vek mawle..alo ti nui var vara...
Suho chuan " eh jimin naktuk ah seol ah ni3 cham turin ka kal dawna duh te i nei em ?"
Jimin chuan lu lo thing zeuhin " ai neilove hyung noona ta tur zawk kha thil tha deuh i lo hawn dawn nia " alo ti var vara...suho pawh jimin cute lutuk cang chuan anui hawka ...
A chauh em vang chuan room lampanin akal nghala...jihyun i leh suho erawh tv series en in an la thu tuk a....
" JEON JUNGKOOK engtin nge u tan a rinawm em em tu chu i thah thei mihring pawh i ni lovem ni?" Thinrim tak chuan in a rawn luta bodyguard ho pawn an lo dang nghal mahse jungkook chuan signal zeuh vin bodyguard ho pawn an thlah nghal vata..
" I tana rinawm em em thin kha thil pakhat tihsual vang mai maiin i that maw ...mihring pawh i nilo ramhuai i nih hi monster!!!"
Jungkook chuan thinrim tak hian " thil tihsual chu pawi tak ani chuan kha i u jae julim a khan tisual lovin min phatsan a phatsan tu hi khawvel a ka mi huat ber an ni...chuan keihi monster min ti maw monster dik tak chu kan hmuh ang che dixie leh mixie te kha chhuah ru...
Dixie leh mixie hming ahre chiah chu cupa chu hlauin a khur nghal del del tlan chhuah nghal atum bodyguard ho chuan kawng chu an lo dal tlat chutah ui lian fit 3 laia lian pahnih hi an lo lut ta chher chher mai chupa hlau lutuk chu a khur zawih zawih
Jungkook chu lo ding chhuak in monster dik tak chu i hre duhs anilo mi...ka hriat tir ang che...dixie maxie
Chung ui lian tak tak pahnih chuan chupa chu an bawhthlu nghala ...chupa takse te chu an seh buan buan a..avun te chu alet hneng hnung mai thisen pawh tam tak ani...chupa na ti chu ate chel chul a...uite chuan a taksa peng tam tak an seh thlak sak hnu chuan chupa chu thi chiang tak ani bodyguard ho pawh chu an tim uai uai thei chung ui te chu thisen kai hnuang chuan jk bul ah chuan an thu hle hle a....Jk chu nuisukin "ni dangah chuan i thusawi tur fimkhur tawh ang che..!!" Tihpah chuan chu mitthi ruang chu kal kan in a room lam apansan ta deiha...
In duh zawng te anih ngei ka beisei 🙂
Story ziah hi ka thiam lutuk lova induh zawng alo niloh pawn min lo hrethism hram hram dawn nia chhiar nuam vek ule...🙃
YOU ARE READING
THE MAFIA
Fanfictionthis story is only jikook ! you can read but don't comment negatively.. and include taegi ..i hope you're enjoy 💞