Let's starttt
Hma lawk in duh angin ka lo dah regu theilova sorry lutuk atheih ang angin lo dah hmat ka tum dawn nia (≧▽≦)
Tae chu jungkook private office ah chuan va lutin "kook zanin chu yoongi in dinner eiturin asawm chea "
Jungkook chuan " tae ka phur lo em mai nidangah nimai" tae chu thaw hakin " kei nilovin i duh leh yoongi i hrilh dawn nia i hriat kha i nau lulhlul zia chu "jungkook chu rum nghutin in " awle ka lo kal dawn nia "atisapa
Tae pawh kun zeuhvin a chhuak nghala..
At kim house~~~
*Tae doorbell a rik chu va hawng rawh hyung aniang * kitchen atang chuan alo auh lauh lauha..tae pawh athutna tang thovin kawngkhar chu ava hawnga ...
" Tlai chibai le...kook lo lut rawh " tae chuan alo tia jk pawh alut zui nghala chutah naupang tehian lo pan vatin " kookie kookie uncle " a lo ti var vara jk pawn nuisangin alo pawm nghal vata jungkook chuan abiang ah chuk zeuh in enge i lo an ka princess duhawm te " atih chuan taehee chuan " uncle ka ngai lutuk che i lo kal khat lutuk a .." tum bua chuan alo tia
Jungkook pawn "uncle kookie hi hna angah lutuk a chu vang chuan ka lo infiam pui thei lo chea...sorry uncle kookie hi ngaidam rawh aw.."
* Awle taehee hian uncle kookie chu angaidam e..* ahawi kual vela
*Kookie khawnge uncle chim chim hi * atih chuan jungkook chuan "ahh bawihte uncle chim chu anu leh pa te bulah azin a.." atih chuan taehee chuan *min hrilh ve tur ania uncle chim chu alo haw vel leh taehee in abe miah dawn lo " ati tum hmuka
Yoongi chu kitchen atang chuan lo chhuakin " hyung i lo kal thei chu ka van lawm taehee i pate a kha in pawm tir reng teh suh i pa bul ah thu rawh " arawn ti nghal bawrh bawrh a jungkook chuan yoongi chu lo kuahin " ka naute i lo dam tha em ?" Atih chuan yoongi chuan ka dam that lai tak ani hyung lo kal rawh u dinner ei a hun in ril te atam tawh ang " atih chuan kitchen lam oan chuan an kal taa...
Skip time~~~~
Yoongi chuan coffee in sap pah chuan " hyung minnie hyung chu khawpui lam ah nilovin thingtlang lam ah te hian zawng chhinla ka lo ti mai maia ..jiminie khan thil nature deuh aduh em kha tlang te leh hnim te pangpar te a khat !!"
Yoongi in atih chuan jungkook pawn nidawn tak "ka lawme yoonie in enkawl tha la ka kal nghal ange.."
Jungkook chu a dinga yoongi chuan aban ah lo chelhin "hyung ka thian te sawi dan chuan kha lai jimin tlan chhiatna tang hla lo te ah khan thingtlang khaw tereuhte mai a awma ahmun pawh abiru khawp mai chutah chuan va zawng tir chhinla ..chuan jiminie chungah engthil pawi mah tisuh ang che aw..."
Jungkook pawh busapin a kal nghala..
1 WEEK LATER
"Jk jk.. JUNGKOOK!!" Tae chu alo au luta jungkook chuan thinr deuh chuan in alo en ...aw thum leih lawih hian "tae au vak suh ka hre reng che lawm enge nita " alo ti rum rata tae chuan nuisuk hian lehkha them pakhat hi alo pea...
Jungkook chuan angaihna hrelo zet hian in alo en tae chuan "jimin address anih kha * atisapa
Jungkook chu ding rang tak ani awi lo zet hian paper them chu aena ...
Alawm lutuk chu nuisukin "motor kha lo inpeih tir rawh chuan inlam ah maid ho kha hrilh la lo inbuatsaih rawhse "tih leh a cout fual khai chu lain a chhuak nghala...tae pawn rang zetin ahnung ah chuan a zui ve nghala.
At kim residence
"Noona hyungnim chu alo thleng tep tawh em ?" Strawberry ei tuam tuam pah chuan in alo tia jihyun i chuan "aw alo thleng ve tep tawh ang !" A sawi zawh rual chuan an in door bell chu alo ria jimin chuan "hmelchhe thusawi chu athleng dik thina n tinia " alo tinui var vara jihyun i chu lo nersawk a ...
Jimin chuan " ka va hawng ange ?" Tih leh tho chu aruala apum pawh alian ve tawh hle...
Kawngkhar lam pan chuan akal a kawngkhar a pawt hawng chiah jimin chuan athil ei lai chu athlauh chiang khawp mai ..jihyun i chu lo kalin an kawngkhar bula jungkook lo ding reng ahmuh chuan mak ati tak zetJimin chuan kawngkhar chu khar atuma jungkook chuan lo dang vatin jimin pum ahmuh chuan kawkin " baby heihi ka fa ani tiraw tih leh kuah a rual nghal jimin chuan lo namsawn vatin jungkook kal rawh hetah tang hian kal rawh tih leh jungkook chu nam chhuah atum jungkook chuan ...
Hetianga awlsam chuan nilo bae..tih leh jimin duh lo chung chu pawm in chhuah pui atum jihyun i chuan lo dang atum bodyguard ho chuan an lo chelh bet nghal chutih lai tak chuan suho chu arawn thleng thilawmdan alo hmuh chuan jimin chu va puih atum tae chuan alu ah chuan silai chuan arawn tin
"Nilo kook min kal tir rawh hyung *
Jungkook chuan jimin chu dah thlain a tlan nghal chu atum jungkook chuan aban ah lo chelhin suho chu tin a..
"Jeon jimin che tawh suh anih loh chuan hepa hi ka that animai " atih chuan jimin chuan jungkook chu abeng chawrh chutah silai chu puak ta durh jimin leh jihyun i chuan jungkook kah na chu an envat ....aaaaa
Tiri chin phawt hi nise rawn chhunzawm leh vat ka tum dawn nia 😊tun hi chu ka titak tak ania aw 🤭😂
YOU ARE READING
THE MAFIA
Fanfictionthis story is only jikook ! you can read but don't comment negatively.. and include taegi ..i hope you're enjoy 💞