2.

161 23 10
                                    

Lando

Azért imádkoztam magamban, hogy el ne késsek. Oda kellett érnem a megbeszélt időpontra Elijah Benward házába és meglehet, hogy egy kicsit elnéztem az időt, ő pedig nem igazán fogadja el az ilyesfajta kifogásokat, ezért gyorsan kapkodtam egymás után a lábaimat.

Azonban valaminek, vagy inkább valakinek mégis sikerült megállítania...

Elijah házához a kapuban már nyugodtam léptem be, még javában volt öt percem a sprintemnek köszönhetően. Lassítanom kellett még ennél is jobban lépteimet, mikor megpillantottam egy barna hajú lányt az egyik erkélyen olvasni. Egy sötétkék farmert viselt és egy sima fehér sportmárkás pólót, ami még ültében is kiemelte idomait. Haja arcába lógott, ahogy lehajtotta a fejét és szemeit futtatta a szöveg sorain. Majd láthatóan fújt egy nagyot, mert meglobogott a haja, és azt a füle mögé tűrte, így teljesen láthattam az arcát. Soha nem láttam még talán kedvesebb arcú lányt, mint ő és abban a pillanatban bármit megtettem volna azért, hogy én tűrhessem el a haját füle mögé. Vagy csak, hogy legalább pár szót beszéljek vele. Valami megfogott benne, és hálát adtam a jó látásomnak, hogy tökéletesen láthattam a lányt ilyen távolságból is.

– Vigyázz Kölyök, még a végén valaki elcsúszik a nyáltócsádon - csapott vállamra valaki, mire zavartan vettem le pillantásomat a lányról, pedig órákig is képes lettem volna nézni, ahogy nyugodtan olvas. Kaden...

– Mi? Ja én nem... - magyarázkodtam feleslegesen. 

– Ne próbald tagadni! Indíts befelé, Elijah ki fog akadni, akkor meg végképp ha kifecsegem, hogy a lányát bámultad - lökött meg indításképp, majd szemem sarkából láttam ahogy mosolyogva felintegetett a lányhoz. Szóval ők ketten ismerik egymást és még talán jó viszony is ápolnak. Komolyan ő lenne a főnököm lánya? Hihetetlen, hogy nekem semmi nem jöhet össze egyszerűen, zökkenőmentenen. Időben leértünk az alagsorba, ahol be is foglaltam az egyik széket és hallgatni kezdtem, hogy Elijah mi okból hívott minket ilyen sietve magához. 

– Vincent hajnalban felhívott - mutatott itt az említett társunkra, aki büszkén húzta ki magát. – Megtudta, hogy Weston Fletcher és emberei ma este egy a fiatalok körében felkapott klubban fognak találkozni, ahol szerintünk üzletelni szeretnének...

Én esküszöm próbáltam figyelni, de képtelen voltam rá. Egyfolytában csak azon a barna hajú szépségen járt az eszem és bármennyire is igyekeztem nem tudtam kitaszítani a gondolataim közül. Nehogy már én ilyen könnyen belehabarodjak valakibe... Nem vagyok jó a szerelemben, ebben már biztos voltam. Nem volt tapasztalatom valami sok, de ez még hagyján. Miért Elijah lányán kellett megakadnia szememnek. Nem is értettem, hogy több, mint fél évig hogyan sikerült elkerülnünk egymást. Még azzal sem voltam tisztában, hogy Elijahnak lenne gyereke.

– Lando figyelsz te ránk? - hasította át a levegőt és a gondolataimat Elijah szúrós hangja, mire nagyot pislantva néztem rá sajnálkozóan. – Meg tudnád ismételni, amit mondtam? - az egyik utolsó helyen állt a dolgok között amit nagyon nem akartam, hogy Elijah elveszítse a bizalmát felém. Akkor lesz ám pápá munka. És akkor nekem löttek, hiszen nagy szükségem van arra a fizetségre, amit itt kapok.

– Ne haragudj, én csak nagyon keveset aludtam az éjjel a bátyám felesége miatt és elbambultam kicsit - hajtottam le a fejemet és ez nem is volt akkora füllentés, mivel Savannahnak és Olivernek babája lesz, és egy darabig együtt kell élnünk. Sav pedig alig alszik és nyűgös. Ezek mellett még engem is félt. De amíg az ő házukat nem tetetik rendbe addig nem kerülhettek a híd alá, ezért nálam vendégeskednek.

– Oh, tényleg Savannah és a várandossága! Ki is ment a fejemből - Elijah ez ügyben szerencsére nagyon megértő volt velem, tudtam én, hogy a szíve mélyén ő is egy jó ember. – Már azt hittem valami máson jár az eszed - inkább valaki máson... ha megtudná, hogy a lányán fantáziáltam, akkor biztosan páros lábbal rúgna ki a házukból úgy, hogy a lábam nem érné a földet. Mondjuk nem hibáztatnám, fordított esetben én így úgy tennék. – Ma este mi is ott leszünk abban a klubban szétszóródva, te Kadennel leszel és a lehető legtöbb információt szerzitek!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 16 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Obsessed /Lando Norris ff./Where stories live. Discover now