الرد على بعض الأسئله وشويه كلام عن الاعمال الورقيه

122 10 41
                                    

صباح الخير يا فلذات اكبادي

حبه ارد على كام سؤال كده خاص بالاعمال

اول حاجه ليه مبعملش جزء تاني من العمل لبطل من جوه الروايه مشفناش ليهم حياه وكده زي عبد الله وساندي في عقله الاصبع سيد؟

بصوا انا بكره المط والحشو وخلق قصه من مفيش يعني انا كتبت قصه جديده ومختلفه وكتبت ابطالها وحيات كل واحد ماشيه ازاي والروايه خلصت كمل الباقي من خيالك وتخيلهم سوا هيكملو ازاي، لكن اعمل جزء تاني ليهم!

ليه؟ طب الروايه فكرتها ايه هتبقا عباره عن اتنين بيحبو بعضوبس؟

لا ده مش انا ولا سكتي بردو انا بحب اعمل عمل مُميز متعملش زيه قبل كده ولو اتعمل فنا هحور فيه تحوير عشان بردو اكون مختلفه عن كل الي عملوها وتفتكروني بحاجه مختلفه مش متقلده زي فرعون في بيتي كده في كتير سفر عبر زمن بس هل فيه فمره بطل جه عالمنا وجه معاه اتنين زياده بالغلط؟

اخته وصاحبه كمان وعايشين فالعالم ده زيهم زينا بجد لا وكمان في الروايه هعلمكم بعض الكلمات الهيروغليفيه ونطقها كمان ومعناها وهعلمكم الحروف بالهيروغليفي وترجمتها مصري وتحفظوها يعني هكون مختلفه بردو عشان مبقاش قلدت حد بردو فاهمين؟

السؤال الي بعده ليه مبعملش حلقات خاصه لأي روايه من رواياتي وفي كتير بيبقو عوزين تكمله بالبطل والبطله لان بنهي القصه على ما بيبقو سوا خلاص فا فين الحلقات الخاصه ليهم ولخياتهم؟

نفس الفكره ده بنسبالي انا ومن وجهه نظري انا الشخصيه انه بردو حلب للفكره ومش هكتب احداث وخلاص اكبر بيها الروايه عشان مشهدات واحلب واكتب اي حاجه وخلاص، لا انا بحب استغل الوقت والمجهود فعمل جامد اكتر من الي قبله ومختلف كده نحبه كلنا بردو ونتعلق بيه وعمل جديد ينجح ويضرب زي الي قبله فا خلونا متفقين انا مش هعمل جزء تاني من اي حدوته او حلقه خاصه للأبطال عشان لمعان القصه وحلاوتها وبريقها يفضل زي ما هو ولم حد يوحشه الابطال والعالم ده يرجع تاني ويقرأ بنفس المتعه والشغف.

ليه مش عندي جروب او اكونت فيس خاص بيا ونتجمع كلنا فيه؟

بصو انا بشوف الفيس ملوش فايده اوي وعباره عن تضييع وقت ونا بحب اعمل حاجات تانيه كتير لكن بعد ما دخلت في سكه الكتابه عرفت اني هحتاجه كتير اوي فالترويج لنفسي ولأعمالي لكن اكيد مش هعمل حاجه وانا لسه مش عندي ناس كفايه او ناس تخش تبقا عندي ونعمل عيله كبيره جوه وندرمغ الدنيا، فا انا بعمل كلده (مؤقتا) من عند اكونت الحجه ولم نكتر ونبقا عيله كبيره بتتفاعل وبنعمل ميمزات كتير وعملين شغل حلو فكل حته وكل حروب خاص بالترويج وعدد المتابعين يكتر كده ومحتاحين مكان نخش فيه مع بعض وهنعمل جو فالجروب هعمل اكونت وادخلكم كلكم فيه (بس هيكون للبنات فقط)عشان نكون براحتنا وعدم وجود اختلاط وتجاوزات بين الشباب والبنات يعني هنكون في مكان خاص بينا براحتنا وهخصص يوم في الاسبوع للترويج لاي عمل من اعمالكم لو الي بيتابعني بيكتب هو كمان وندعمه كلنا.

لقد وصلت إلى نهاية الفصول المنشورة.

⏰ آخر تحديث: May 07 ⏰

أضِف هذه القصة لمكتبتك كي يصلك إشعار عن فصولها الجديدة!

غرفه الأجتماعاتحيث تعيش القصص. اكتشف الآن