Duru üzgün çünkü bu bölümü başından aşağı dalin dökülmüş bir şekilde yazıyor(yıkandım ama hâlâ kokuyor,🙄)
---------------
Küçük olan büyük ile dudaklarını birleştirdi
"NOLUYOR LAN BU AŞAĞILIK YERDE"
..........
J E O N J U N G K O O K
Dudaklarımız ayrıldığında sesin sahibine baktım.
"A-abi"
"Hayır,hayır bu olmamalıydı benim,benim sevgilim var"
Abim yanımıza geldiğinde duyduklarım ile yere tam anlamı ile yapışmıştım.
Taehyung arkasını dönüp giderken gözyaşlarım bir-bir akmaya başladı.
"Jeongguk iyimisin!"
"Tanrım"
Taehyung beni öpmüştü,üstüne üstlük kendi isteği ile sevgilisi varken.
"Nasıl,nasıl,nasıl"Her bir kelimemde zemine daha sert vuruyordum ellerimin son halini tahmin etmek zor değildi.Parçalanmıştı
Kalbim Gibi.
"Şerefsiz köpek!"Küfürlerimin ardı kesilmiyordu.
------------------
Jimin'in zoruyla eve vardığımda direkt telefonumu elime aldım.Tae.hyung_Kim'in yeni gönderisini görün.
Hergün yaptığım şeyi yapıp hesabını stalklayacaktım.
Tae.hyung_Kim
Tae.hyung_Kim: oh,paris ı love you
Tae.hyung_Kim
Tae.hyung_Kim: Hi My name is V, I am Bad boy
Tae.hyung_Kim
Tae.hyung_Kim: You is?
Tae.hyung_Kim
Tae.hyung_Kim: Seme's
Tae.hyung_Kim
Tae.hyung_Kim: Joker :)
Tae.hyung_Kim
Tae.hyung_Kim:new girlfriend?
"Aşağılık herif!"Görecekti o gününü ona gerçek Jeongguk kim gösterecektim.
"Çikolatalı poğaçam zil çalıyor duymuyor musun?!"O kadar dalmışım ki kapının sesini bile duymamıştım.Aşk neden bu kadar kırocasın."LAN SENİN NE İŞİN VAR BURADA!"
Duyduğum ses ile kapıya vardığımda Yoongi Hyung'u görmüştüm."Ya o şerefsiz yüzünden niye bana kızıyorsunuz,ben sadece sevgilisini görmek isteyen bir adamım".Sonlara doğru Jimin'i görmesi ile sesi kısılmıştı.
"Aşkım"
"Aşkım"Birbirlerine sarılıp öpüşmeye başlamaları ile ayağımdaki terliği alıp tam dudaklarına fırlatmıştım.Terlik çarptığı için ayrılmak zorunda kaldıklarında sinsice sırıttım.Yoongi hyung üstüme yürümeye başladı."Seni döve-LAN!"Sözünü bitirmesine gerek kalmadan biri tarafından geri çekilmişti.
"Jackson"
"Güzelimm"
Kısa oldu üzgünüm:(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crossbreed
FanfictionBende kudretli ejderha ateşi sende ise güneşin kusursuz parlaklığı