4

21 0 0
                                    

*pov luna*

"kom op Luna vertel wat is er allemaal gebeurt?" vraagt Lieke "pfff veelste veel weet niet waar ik moet beginnen" zeg ik "okay wat is het beste wat er is gebeurt dan?" vraagt charlotte "okay het beste wat er gebeurd is meiden hou je vast het beste is WE HEBBEN GEZOEND!" schreeuw ik door de auto. "WAT!!" schreeuwen de meiden te gelijk. "omg omg omg" zegt lieke en ze wappert met haar handen. "hoe dan wacht nee vertel dat maar thuis met goed glas wijn erbij" zegt charlotte. Lieke zet weer de muziek aan en ja hoor wat staat er op bankzitters met stapel gek op jou. zachtjes zingen we met ze'n alle mee "ja en luna is nu al stapel gek op robbie" zingt roxy.

na een paar minuten zijn roxy en lieke in slaap gevallen blijkbaar hebben die het ook lekker vermoeiend gemaakt. opgeven moment krijg ik een berichtje op me telefoon. het is de selfie van mij en robbie dus ik weet gelijk dat dit robbie is dus slaik gelijk zijn nummer op.

robbie<3: *foto*

robbie<3: ik vond het echt heel gezellig samen vandaag hopelijk snel weer een keertje afspreken X

ik: dankjewel voor de foto afspreken gaan we zeker ik vond het ook echt heel gezellig ;) X

zo appen we een tijdje door tot dat we thuis zijn.

"euhm misschien kunnen we dat slaapfeestje een ander keer doen ik ben echt dood op" zeg ik. "ja ik eigenlijk ook wel" zegt roxy die in tussen al weer wakker was geworden. " volgende keer vertel ik alles belooft" zeg ik als ik uit stap. als de auto weg rijd zwaai ik nog een keer en loop dan naar mijn huis.

als ik binnen ben leg ik me spullen weg pak me telefoon en zet wat muziek aan en loop naar boven om te gaan douche. ik leg een joggingbroek klaar en de trui die nog steeds naar robbie ruikt en loop naar de badkamer.
als ikmijn ding heb gedaan in de badkamer en terug loop naar mijn slaapkamer gaat mijn telefoon over.

robbie<3
staat er heel groot in beeld en het is een facetime oproep. ik neem op maar het is niet robbie die ik zie maar koen en matthy en een robbie zijn telefoon probeerd terug te pakken ze hebben niet eens door dat ik al heb op genomen. tot dat raoul voorbij loopt "heyy luna lang niet meer gesproken" en zwaait naar het schrem. "heyy" zeg ik terug. gelijk zie ik koen en matthy ook gelijk naar het schrem kijken en robbie die met een lichelijke rode kleur op zijn wangen nog steeds zijn telefoon terug probeert te krijgen.

"zo zo vertel eens luna wat is er wel niet allemaal gebeurd vanmiddag omdat ons robje hier jou nummer heeft met een hartje erbij" zegt koen. "niks want robbie staat in mijn telefoon ook gewoon met een hartje"zeg ik serieus. en ik zie robbie gelijk een knipoog geven. "ja hij dacht slim te zijn door een inplaats van jou naam alleen een maan emoticon met een hartje er achter te zetten" zegt matthy "dus maar mag ik nu dan rustig alleen met haar praten nu dat ik haar toch aan de lijn heb" zegt robbie "eerst toegeven dat er iets gebeurd is" zegt koen. " ja oke mensen ik geef het toe ik heb bijna aan zijn dick gezeten omdat meneer zo nodig naar de wc moest vanmiddag" zeg ik. en iedereen begint keihard te lachen "het is wel waar" zegt robbie "gast serieus" zegt matthy. "maar okay loverboy hier heb je je maantje terug" zegt koen en geeft de telefoon terug aan robbie. ik zwaai naar de andere jongens als ze weg lopen.

"hey jij" zeg ik als ze dan ook echt de kamer uit zijn."hey" zegt robbie "miste je ons nu al dat je de trui aan hebt" zegt robbie "nouja jou ja" zeg ik met een ligde blos op me wangen. "ik jou ook hoor" zegt robbie. " we stroorde je trouwens niet he met het bellen" vraagt hij er gelijk achteraan "nee hoor ik was de fotos van vanmiddag aan het ophangen" en ik draai me camera om en laat het zien. "je hebt zelfs de selfie uitgeprint" zegt robbie ik draai de camera weer naar mij en knik. "ik heb hem ook als mijn lockscreen" zeg ik "luna?" vraagt robbie "ja" "euhm zou jij zaterdag ergens met mij willen gaan eten" vraagt hij heel verlegen. "zou ik echt geweldig vinden robbie" zeg ik terug.

zo praten we nog heel lang door. intussen zijn we allebei al in bed gaan liggen en is robbie nog een paar keer gestoord door koen.

ik gaap voor de zoveelste keer vanavond "ga maar slapen het is echt heel laat" zegt robbie. ik kijk op de klok het is inderdaad al laat "slaaplekker robje" zeg ik en een blaas een kusje naar het schrem "slaaplekker maantje" zegt rob en doet het zelfde. ik zwaai nog een keer en klik dan het gesprek weg. ik doe me telefoon in de oplader en ga goed liggen niet veel later val ik in slaap.

<de volgende dag>

*pov robbie*

ik ben al de heledag met Luna aan het appen vooral voor morgen want dan hebben we onze eerste echte date. ik weet nog steeds wat er gister is gebeurd tussen ons maar we voelen het allebei. "jezus rob ben je eindelijk een keer uitgeluld met der" zegt koen. "je hebt het wel goed te pakken he maatje" zegt raoul van achter zijn bureau. "kom op man vertel nou maar er is iets gebeurd gister" zegt milo weer. we zijn allemaal op kantor en zijn eerst onze eigen beelden aan het editen voordat we het door sturen naar milo die de hele video gaat editen. "okay okay ja er is inderdaad wat gebeurd gister." zeg ik. "nou vertel wat" spoort matthy mij aan. "okay we hebben gezoend" zeg ik en ik leg het verhaal uit "ik maakde de move al eerder maar die wees ze af ze komt net uit een realtie van 3,5 jaar maar blijkbaar heeft zij dikke hoogte vrees dus in die pagode was ze niet heel erg op der gemak dus ik beetje op der gemak stellen foto gemaakt en weer komt er zo'n moment maar dit keer was ik het niet maar zij die de move maakte en ja ik ging daar mee in en toen gebeurde het" leg ik uit. "wauw heb ik dat toch mooi even voorelkaar gekregen" zegt milo en geeft zich zelf een schouder klopje "gozer wat bedoel je daar nou weer mee" zegt matthy "nou als ik die opdracht niet aan hun had gegeven dan zat meneertje nu niet de heletijd op zijn telefoon en had hij de edit al af kunnen hebben" lacht milo weer. "moet zeggen die ene vriendin van der mag er ook wel wezen" zegt koe "hoe weet jij dat nou weer" zeg ik "instagram" zegt hij heel drug terug en houd zijn telefoon om hoog "jij bent haar serieus nu al aan het stalken op insta" zeg ik weer terug. "maar goed zal het morgen tegen der zeggen dat jij een crush hebt op haar vriendin" "wacht wat morgen" vraagt raoul "jep heb morgen een date met luna" zeg ik en draai me weer om naar de computer om verder te editen.

*pov luna*

we hebben besloten om het slaapfeestje vanavond te doen zodat ik alles kan uitleggen en dat ze morgenochtend mij kunnen helpen met me klaarmaken voor de date. dat ik nog moet vertellen dat ik die heb morgen. een voor komen de meiden binnen de pizza en de wijn staan al klaar alle dekens en kussen liggen ook in de woon kamer dus laat de gosip maar beginnen.

"omg dit is toch onwijs cute!" schreeuwt lieke als ze mijn lockscreen ziet. ik heb net alles uitgelgd van gister en hoe het was om in een bankzitters video te zitten. "oowja meiden ik heb wel even een vraagje" zeg ik "tuurlijk vertel wat is" zegt charlotte "willen jullie mij morgen ochten helpen klaar maken voor mij date met robbie die middag" "JE HEBT EEN DATE!" schreeuwt roxy en ik knik alleen maar. " ik weet echt niet wat ik mee maak dit voelt zo anders dan dat ik bij me ex had" zeg ik " dat is ware liefde" zingt lieke. ik lach alleen maar.

we kijken nog even verder naar onze serie en dan gaan we vroeg naar bed ik app robbie wel nog even snel

ik: slaaplekker ik kan nu al niet wachten op morgen X

ik krijg vrij wel snel een berichtje terug van robbie.

robbie<3: slaaplekker ik kan ook niet wachten op morgen X

ik leg me telefoon weg "slaaplekker iedereen" zeg ik maar ik krijg niet van iedereen antwoord terug. ik ga goed liggen en val snel al in slaap met een mooie droom over morgen.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

zo ik heb even een manier gevonden om even een hoofdstuk van bijna 2000 worden er uit te stampen
nou goed volgende hoofdstuk staat voor morgen in de plannen

dankjewel voor het lezen.

hij  (Robbie de graaf bankzitters)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu