12 Lanetli Çocuk

4 1 0
                                    

20 ARALIK 2003

Bugün tam 12 çocuk dünyaya geldi. 12 lanetli çocuk. Bu 12 çocuğun herbirine bir güç verildi. Lanetli güçler. Eğer bu lanetleri kullanmayı öğrenemezlerse dünyanın hatta evrenin sonu gelebilirdi. Bu çocukların ailelerine durum bildirildi. Ama aileleri çocuklardan korkup kaçtılar. Çocukları bir yetimhaneye bırakmayı düşündüler. Ama yapamazlardı. Onlarda çocuklar için bir yetimhane düzenlediler. Çocuklara burada bakacaklardı ama bir sorun oluştu ve çocuklar kaçırıldı. Heryerde çocukları aradılar ama bulamadılar. En sonunda bir tanesini buldular ve kendi yaptıkları yetimhaneye yerleştirdiler ve ona birr isim verdiler. Umay...

****
20 ARALIK 2024

"Umay hadi geç kalacağız hazırlan." dedi annem. Aslında annem değil. 5 Yaşında beni tek kaldığım yetimhaneden alan annem.

"Tamam anne hazırım gidebiliriz." diye bağırdım arkasından. Bugün benim 21. yaş günümdü ve bir kafe de doğum günümü kutlayacaktık.

Arabaya bindiğimizde çok heyecanlıydım çünkü bütün sevdiklerim orada olacaktı.Canım sıkılınca radyoyu açtım. Radyoda  'Haberin yok ' çalıyordu. Bende şarkıya eşlik ettim.

Sen benim seri katilim,
Kaç beni yok ettin?
Aşkın mahkemesi yokki,
Suçlu gözlerin,suçlu gözlerin.

Ayna ayna anlat ona
Yalnızlık ne başa bela
Senle bir olmak zor ama
Yerle bir oldum çok, aşkın mahkemesi yok.

Ben şarkı söyerken annem radyoyu kapatmasa geldiğimizden haberim bile olmayacaktı. Kafe nin girişini gördüğümde içimde bir huzursuzluk oluştu. Aman Umay senin içinde hep huzursuz. Bari bu günü mahfetme dedim kendi kendime.

Girişte bir boy aynası vardı. Kendime baktığımda siyah, çok kısa olmayan sade elbisem, hafif dalgalı  saçlarım ve beyaz spor ayakkabı, beyaz çantam  ile mükemmel duruyordum.

İçeri girdiğimde kafe yerine bir depo görüntüsü ile karşılaştım. Etrafı incelemeye başladığımda sağ tarafımda duran yaşıt olduğumuzu tahmin ettiğim 11 tane çocuk vardı. Bunlar neden bağlıydı? Şoktaydım . Bir anda bir şey soludum ve gözlerim kapandı.

Uyandığımda hareket etmeye çalıştım. Ama benide bağlamışlardı. Annem neredeydi? O beni bırakmazdı. O böyle bir insan değildi.

"Annem nerede ?" diye bağırdım karşımdaki adama.

"Senin annen hiç bir zaman olmadı çocuk." dedi adam bana karşı sakin bir tonla. Niye yanımda oturanlar bu kadar sakindi.

"Bişey sorcam sizin diliniz yokmu kardeş? Niye birşey demiyorsunuz ya?" diye sordum yanımda bağlı olan kişilere.

"Evet saat tam 12 zamanı geldi." dedi bir adam. Ne zamanından bahsediyordu bunlar? Yanımdaki çocuğa baktığımda "Bir şey diyemeyiz ağzımızı mühürlediler" dedi ama ağını oynatmadan. Bu nasıl oluyordu lan? İplerimiz kendiliğinden çözüldü. Ya ben kafayımı yemiştim yada onlar yemişti.

En uçtaki çocuğa baktığımda çocuğun sandalyeden 1 salise içinde kapının oraya gittiğini gördüm. Lan çocuk bildiğimiz ışınlanmıştı. Yok abicim ben kafayı sıyırmışım.

Bir adam bana bakıyordu. Niye bana bakıyordu? Bende ona bana bakığı şekilde baktım.

"Kızda güzelmişte baktığımımı gördümü lan o?" dedi ama ağzını gıdım kıpırdatmadı. Vallahi de delirmişim billahide delirmişim arkadaşlar ben. Hem bir dakika o adam bana güzel kızmı demişti? Şimdi ben onun ağzını kırmazmıyım. Yerimden kalkıp adama doğru ilerledim ve yüzüne bir yumruk attım. Adam beklemiyor olacaktıki vurunca bir an afalladı.

"Niye saldırıyorsun be!" diye inledi adam sol gözünü tutarak.

"Eee bizde işler böyle bana bir şey dersen cezanı yumruklarımdan alısın " diyip yeniden sandalyeme oturdum. Çocuklar şaşkın şaşkın bana bakıyorlardı.

"Sizde ne bakıyorsunuz lan dönün önünüze!" diye tersledim onları. Hala bakmaya devam ediyorlardı.

" Ne bakıyorsunuz kardeşim? He? Ne bakıyorsunuz? çay var simit var ne bakıyorsunuz?" Diye bağırdım bir anda. Birazcık sesim fazla  çıkmış olacakki sesim yankılandı.

"Evet artık bağırışlarınız bittiyse size açıkladığım şeyi yeni gelen arkadışınızada açıklayayayım. Umaycığım şimdi bu seni biraz şoke edebilir. Siz 12 lanetli çocuk tam 12 de 20 Aralık 2003 te doğdunuz. Hepinize lanetli özel güçler verildi. Bu lanetli güçleri kullanmayı öğrenmeniz gerekiyor. Şimdi diyeceksinki 21 yıldır ben hiçbir güç görmedim kendimde. Çünkü güçleriniz daha yeni verildi. Hepinize aynı anda verildi. Bu yüzden sizi buraya getırdik. Güçlerinizi kullanabilmeniz için. "

Ben Umay. 21 yaşındayım ve 21. yaş günümü kutlamak için gittiğim bir kafede benimle yaşıt 11 çocukla lanetli olduğumuzu öğrendim. Bana zihin okuma gücü verilmişti ve bunu iyi kullanmalıydım

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

12 LANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin