Hajnalba valaki elkezdett kopogni után meg verni az ajtót.
Nagy nehezen ki keltem az ágyból és meg néztem hogy ki a f**nc az.
Nagy meglepetésemre Máté volt az.-Máté tudom hogy boxoltál de ne az én ajtómat használd gyakorlásra hajnal 2 kor!
-Bocsi... Be mehetek?
-Gyere...
-Na szóval csak annyi hogy reggel vagyis hát délután mondtál valamit és nagy meg maradt az agyamban Dávid azt mondta hogy be haluztam és....
-MÁTÉ LEVEGŐ! és a lényegét légyszíves.
-Oké. Hogy amikor le álitottál minket az mondta mikor Dávid meg ütött hogy "hozzá szoktam"
-Oh... Hát az... Mondhatni volt egy bántalmazó személy az életemben...
-Sajnalom Y/n ki volt ez a személy ha szabad kérdeznem?
-Az exem és apa.
-Mi?
-Ja...
-Hogy hívják azt a szemetet? Apud meg miért tök rendes volt?Dávidnak miért nem szóltál?
-Egy semmi közötök hozzá.Kettő apa iszik. Három nem akarok veszekedni.
-Jogos...
-Itt alszol vagy mész haza?
-Baj lenne ha itt maradnék nincs már buszom.
-Jól van.Ott a kanapé hozok takarót és párnát.
-Kösz.-oda vittem neki mindent meg ittam egy pohár vizet.
-Jó éjszakát gyagyás.-mondtam neki.
-Neked is nyomi.
Be mentem a szobámba és el feküdtem de Máté kopogott.
-Miaz......
-Alszol?
-Nem a falon mászom.....
-vicces...csak annyit hogy....-felültem az ágyon-Én......szerintem el dugult a WC..
-Kösz hogy szóltál...jó éjt.
-jó éjt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
2Okos x olvasó ICE X OLVASÓ
Fanficsziasztok. ezt a könyvet lényegében a húgomnak írom/írtam de mindenkinek ajánló aki szereti a 2Okost.