vampirler ve insanlar

14 3 4
                                    

Sonrasın da kendime bi kahve yapıp onun yazmasını bekliyordum. Sonrasın da ondan mesaj geldi bi süre mesajlaştıktan sonra birbirimize "iyi geceler" dedik ve yatmaya gittim. Sabah ona erkenden mesaj yazdım ama bakmamıştı sanırım uyuyordu hemen evden çıktım ve işe doğru yola çıktım.
İş yerine geldiğim de patronumla görüştüm sonra işime geri döndüm telefonum da bi mesaj geldi "acaba Mary mi yazdı" dedim içim den telefonu açtığım da mesajıma cevap vermişti sonra ona işe olduğumu söyledim ve telefonu kapattım işime geri döndüm sonra mola zamanım gelmişti biraz dışarı çıktım. Sonra beni Mary aradı


"İş çıkışına geliyim mi" dedi bende istersen gel dedim ve işime geri döndüm iş yerinden çıkma vaktim gelmişti hemen iş yerimden çıktım ve Maryi gördüm beni gördüğünü mutlu olmuştu bi kafeye gittik biraz oturduk ve sohbet ettik ona birkaç soru lar sordum "neden dün akşam mesajıma bakmadın" dedim oda işleri olduğunu söyledi bende "tamam" dedim hava çok güzeldi bir parka gittik ve orda biraz oturduk mary nin gözri bi tuhaftı bizim ki gibi kahve rengi değildi ona sordum "mary senin gözlerin neden kırmızı?" Dedim oda sanki birşey saklıyor gibiydi.



Ve hiç güneşe çıkmıyordu bana alerjisi olduğunu söyledi. Bende pek inanmamıştım ama umursamadım.
Neden gözlerin kırmız diye sorduğum da saçma sapan birşeyler söyledi bende inandım. Sanki onun bildiği ve benim bilmediğim birşey vardı. "Yarın tekrardan buluşalım mı?" "Sana birşey söylemem gerek" dedi ve bende merak etmiştim mary beni eve bırakınca kendime birşeyler yazırlamıştım ve mary ye iyi geceler mesajı yazdım ve telefonu kapatıp hemen yattım.





Yarın tekrar dan buluştuk. Parka gittik bir yere oturduktan sonra dedi ki "sana birşey söylicem ama benden korkma ve kimseye söylemiceğine söz ver" dedi bende "tamam söz" dedim ve "ben bir vampirim" dedi ben çok şaşırmıştım "sana yalan söylediğim için özür dilerim saklamam lazımdı" dedi ben birşey bile diyemedim. Sonrasın da "sen ciddi misin?" Dedim oda "evet" dedi korkmaya başlamıştım korktuğumu anladı ve "korkma sana zarar vermeyeceğim" dedi

VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin