"Bu gidişle Yeonjun'a şirketi devretmeyi düşünmüyorüm,okuldaki arkadaşı bile bana ondan daha çok güven veriyor"
Yine konu derslere gelmiş ve Yeonjun yine babası tarafından aşağılanıyordu.Her zaman en iyisi olması gerektiğini söyleyen babasının aksine genç, yapabileceği kadar çalışıyordu ama maalesef babası bunu anlamıyordu.
"Aslında tanıdığım birisi var Chaenwook.O ailede bir çocuk çok zeki bence kesinlikle torunuma yardım edip başarısını yükseltebilir"
Babası anlarcasına kafasını salladı.
"Nerde okuyor çocuk anne"Yaşlı kadın, bir kaç saniye düşünmüş en sonunda aklına gelmiş olmalı ki aile bireylerine dönüp konuştu.
"Seul Özel Lisesi adı ama bunun gibi bir iki okul daha var yinede en iyisi bu okul.Bu arada orayı yöneten kişi çok disiplinli bir adam.Kim Namjoon'du sanırım."
Siyah saçlının gözleri büyükannesine döndü.Tanıdık mekan ismini duymasıyla içine korku saplanmıştı.Eğerki yaşlı kadın okulu övmeyi bitirmezse babasına orayı gitmesini söyleceğini biliyordu.Babasıda asla kendi annesine karşı çıkmayacağınıda biliyordu.
"Tamamdır anne sen ailesiyle konuş eğer çocukta Yeonjun'a ders vermek istiyorsa numarasını al sonra torununa at bir yerde buluşup çalışsınlar"
Büyükannesi başını sallayaraktan konuyu kapatmışlar.Biraz işten bahsetmişlerdi.Onlar anlamadığı konulardan konuşurken Yeonjun eliyle oynuyordu tüm stres vücuduna yayılmışken fazla göze batmamaya çalışıyordu ama arada bir yaşlı kadının ona bilmediği sorular sorması ile bu imkansızdı.Tekrardan bir kaç soru soracağını düşündüğü büyükannesi ağzını açtığı anda babasının kaş göz hareketleri ile sustu büyük kadın.Konuyla ilgisi olmayan Yeonjun ise buna takmadı.Şirketle ilgili hiç bir şey sevmiyordu.
"Yeonjun odana çıkabilirsin çocuktan haber gelsin seni bildiririz"
Babasının söylediği cümleyle beraber merdivenlerin yukarısında olan odasına çıktı.Kurtulduğunu hissettiğinde rahat bir nefes aldı.Oturma odasında ailesi varken çok geriliyordu.Dediği her bir cümlede babasının yada annesinin veya arada bir gelen babaannesinin bir şeyler fark etmesinden korkuyordu.Çalıştığı öğrenildiği an bu evde duracağı son andı.
Telefonuna gelen bildirimlerle ilk önce yatağına uzandı ve bildirimlerin sahibini görünce yüzünde bir gülümseme oluşmuştu.
soobin
Yeonjun günüm güzelleşti
şuan hatta mükemmelleşti
Yarın Taehyun ile
buluşuyoruzyeonjun
Güzell sevindim senin adına
Baş başa dimisoobin
Yok
O arkadaşını getiriyor
Bende seni
Gelirsin dimi yeonjun
DİMİ GELİCEKSİNyeonjun
gelirim tabi
ne zaman?soobin
Yarın okul çıkışı
Uygunsa kütüphaneye
gelir çıkarızyeonjun
TamamdırrMesajı yazıp telefonunu yanına attı.Bugün diğer günler gibi sıkı çalışmıştı.Sabah ki derslerine girmiş ve son üç ders kala prova odalarına gidip grubuyla çalışmıştı.Yine okul bittiği an diğer okula geçmiş ve yazılıların yaklaşmasından dolayı kütüphane de çok fazla kişi gelmişti.Soobin bile yanına gelmese o kadar insan içinde onu göremezdi.
Sağ kolunun üstüne yatmıştı.Kapının yanında gördüğü gitarla gülümsemişti.Üzüntü içindeyken mutluluğu tatdıran bu aleti çok seviyordu.Ona iyi gelen şeylerden biride gitarıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deaf
General FictionOnu duyamıyordu ama kesinlikle kalbinin çarpıntısı duyabiliyordu.