0.3 | Nicolò Zaniolo

720 32 46
                                    

Sevgilin hem iyi hemde kötü olmak zorunda mıydı?
Elbette konu "Kıskançlık" ise sevgilin bu konuda iyi olamıyordu sinir hastası bozuntu bir tipti, bunu inkar etmiyordun.

Kanepede oturmuş telefonunla ilgileniyordun, sinirin bozuktu sebebi kesinlikle biricik sevgilin Nicolò Zaniolo değildi.

Neler yaşanmıştı öyle? Hâlâ aklına geliyordu sinirden gülerek sabır dilemiştin Allah'tan.

İki saat önce

En sevdiğin restoranda ve sevgilinle yemek yerken bu anın bozulacağını asla düşünmezdin, herşey mükemmel ilerliyordu ve hiçbir şey umursamıyordun bu anın tadını sevgilinle çıkarmak istiyordun, çok şey istemiyordun.

Bu anın bozulmasını sağlayan en yakın arkadaşın Cenk olmuştu, küçüklükten beri en yakın arkadaşındı ve her anında yanında oluyordu ona minnattardın.

Nicolò Cenk'i sevmiyordu, ondan hoşlanmadığını sana defalarca söylemişti ama ona bu konuda destek vermedin, en yakın arkadaşındı ve bu tamamen saçmaydı onu en yakın arkadaşın olarak görüyordun bir sevgili veya flört olarak görmüyordun, bu çok saçmaydı!

Herşey aniden gelişmişti, sevgilinle romantik bir yemek yerken en yakın arkadaşınla karşılaşıp yanınıza oturmasına göz yumuyorsun, Nicolò öfkeli bakışlarını sana yollarken yanına oturan Cenk'e öldürücü bakışlarını da yollamayı tabii ki ihmal etmemişti.

Sakin olmaya çalışsanda Nicolò buna engel oluyordu, gerçekten şuan iki kişinin ortasında kalmıştın bunun bir şaka olduğunu veya bir rüya olduğunu düşünmeye çalıştın ama ne fayda!

Nicolò sakin olmaya çalışarak gülümsemişti, hâlâ yanında oturmuş olan arkadaşın Cenk'e pis pis bakmıyordu kesinlikle.

"Hoşgeldin." demiştin gülümseyerek, bozuntuya verecek zamanın yoktu.

Cenk arsızca elini omzuna atmıştı "Seni çok özledim ve burada karşılaştık ne tesadüf öyle değil mi?" demişti, işte şimdi Cenk ayvayı yemişti!

Nicolò öksürmeye başlayarak Cenk'in ona bakmasını sağlamıştı.

"Cenk sensin değil mi?"  demişti Nicolò sorar bakışlarla Cenk'e bakmıştı, Cenk başını 'evet' anlamında sallayarak sırıtmıştı.

Nicolò kendinden emin ses tonuyla konuşmaya tekrardan başlamıştı. "Hani önceden bir kızla çıkıp onu aldatan Cenk'sin yani belki yanılıyorumdur diye sormak istedim." demişti.

Ona şaşkınlıkla bakarken Nicolò'ya 'napıyorsun' der gibi kaşlarımı çatmıştım, ne yapıyordu böyle?

Cenk bozuntuya vermememeye çalışarak gözlerini devirmişti, morali bozulmuştu ve bunu anlamayacak kadar kör değildiniz.

"Kalk y/n gidiyoruz, yeterince doyduk." demişti Nicolò kalkman için işaret yaparak ayağa kalkmıştı.

Cenk'e bakarak 'kusura bakma' dermişcesine bakışlarını onun üzerine çevirmiştin, berbat bir geceydi.

Cenk ayağa kalkarak "Kusura bakmayın ben gideyim yeterince huzurunuzu bozdum, sonra görüşürüz y/n benim hatamdı." demişti sona doğru sesi kısılmıştı kendisini kötü hissediyordu ve bunu anlamamak zor değildi.

Cenk bir şey demene izin vermeyerek hızlıca restorandan çıkmıştı.

Öfkeyle Nicolò'ya bakarak hızlıca restorandan çıkmıştın, o an çantanı almayı bile akıl edememiştin.

"Her güzel bir başlangıçta her şey berbatlaşıyor bıktım artık!" diyerek yükses sesle bağırmaya başlamıştın.

"Saçmalamaya başladın artık y/n, neydi o tavırların? Cenkle hâlâ görüşüyor musun ve ben bilmiyorum öyle mi!" demişti Nicolò elindeki çantayla söylenerek gelmişti, öfkeliydi hemde fazlasıyla.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

one shots ; soccer playersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin