Hayat ne kadar zor olsada onun seni sevmesi, hissettirebilmesi ne kadar güzel bir duygu öyle değil mi?
"Bebeğim neyin var?" demişti Pedri sana bakıyordu moralin oldukça bozuk görünüyordu ve bu her türlü belli oluyordu.
"Hiçbir şey yok aşkım ben gayet iyiyim, bu arada eve geldiğini duymamışım ne ara geldin?" demiştin, Pedri idmandan yeni dönmüştü ve oldukça yorgun görünüyordu.
"Öncelikle sen iyi görünmüyorsun y/n sorun ne bebeğim? Ayrıca şimdi geldim dalgın görünüyordun ses etmek istemedim beni korkuttun." demişti Pedri yanına oturmak için kenardaki sandalyeyi çekmişti.
İkinizde konuşmuyordunuz, sâhi neden moralin bozuktu onu bile bilmiyordun.
İçin daralmıştı her zaman olan bir durumdu ve takmazdın ama bu sefer fena halde rahatsız olmuştun.
Belki de işin gereği çok yoruluyordun, işler ve mental açıdan zor bir dönemden geçiyordun.
"Bebeğim işler seni fena halde yormuş yoğun çalışıyorsun ve kendine bakmıyorsun." demişti Pedri iç gıdıklayıcı sesiyle.
Omuz silkerek "Bilmiyorum Pedro sanırım." demiştin. Pedri ellerinden tutarak sana bakmıştı, o kadar güzel bakıyordu ki ona tekrardan aşık olmamak münkün değildi!
"Seni bu aralar boşladığımın farkındayım y/n ama sana söz veriyorum bu sorunu hallediceğim." demişti Pedri gülümseyerek sana bakıyordu tekrardan ve tekrardan.
Pedri haklıydı biraz aranız açılmıştı, bunu sorun etmemeye çalışıyordun ama duygusal bir insan olduğun için her seferinde duygularına yenik düşüyordun.
"Seni seviyorum." demiştin buruk bir gülümsemeyle. Pedri'nin parmakları dudaklarına değerken arsızca sırıtmıştı "Bende seni seviyorum, hemde fazlasıyla." demişti.
"Hey! Bu bakışları biliyorum Pedro kesinlikle benimle sevişmek istiyorsun." demiştin gülerek.
Pedri senin gülmenle beraber gülmeye başlamıştı, kahkahalarınız yankılanırken, Pedri'ye bakarak "Duşa giricek misin?" demiştin.
"Evet girsem iyi olacak." demişti, başını sallarken Pedri ayağa kalkarak elini sana doğru uzatmıştı "Beraber girebiliriz?" demişti sorar bakışlarla, şaka yaptığını düşünsende onun ciddi olduğunun farkına kısa sürede anlamıştın, oldukça ciddi görünüyordu ve senden bir cevap bekliyordu.
"Şaka yapmıyorsun yani öyle mi?" demiştin sorar bakışlarla ona bakıyordun, kollarını birbirine dolayarak tek kaşını havaya kaldırmıştın şuan gerçekten heyecanlanmaya başlamıştın.
"Evet neden şaşırdın y/n? Seni baştan beri arzuladığımı biliyorsun seni seviyorum ve hemde her şeyinle yani bu sadece bir istek değil." demişti kendinden emin şekilde sana bakıyordu.
"Kahretsin yakalandım sanırım! Bende seni seviyorum ve kahretsin ki aşığım. Tanrı aşkına çekici olmak zorunda mısın hele ki bu halinle." demiştin, bir anda kendini Pedri'yi baştan aşağı süzerken bulmuştun.
Üzerinde mavi renkte olan spor atletiyle oldukça çekici görünüyordu, altında ki siyah eşofmanı da buna ekti, dağılmış olan saçlarıyla eşsiz görünüyordu.
Sert bir şekilde yutkunmuştun, evet düştüğün şuan ki an tamamen heyecan vericiydi, Pedri moralin bozukken bile çözüm bulabiliyordu seni mutlu ediyordu en önemlisi her zaman yanında olmaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
one shots ; soccer players
Teen FictionFutbolcular ve daha fazlası. UYARI: Bu kitap tamamen smut içerir, rahatsız olacak varsa okumamasını tercih ederim. For:@ymofly