İlk Bakışma

33 2 0
                                    

Sabah alarm'ın iğrenç sesiyle uyandım. Alarmı kapatıp kafamı yastığa gömdüm ve uykuya dalmışım . Uyandığımda saat 8:25 ti dersin başlayalı 25 dk olmuştu . Aceleyle banyoya gidip elimi yüzümü yıkayıp saçlarıma şekil verdim. Telefonumu elime aldığımda gizemden gelen 3 mesaj ve 15 cevapsız arama ile karşılaştım.

'' zile basıyorum niye açmıyorsun ''

'' uyaan gerizekalı ''

'' gidiyorum ben amk ilk ders kimya haberin olsun recep hoca ağzına sıçsında gör ''
Eyvahh recep hoca ve kimya !!

Arabamı zorla çalıştırdıktan sonra dün benzin koymamayı unuttuğum aklıma geldi yolda kalmadan okula giderim inşallah.
Teypten cem adrian - Ben seni çok sevdim şarkısına eşlik etmeye başladım .
Bu adamın sesi beni büyülüyor ve bütün morelimi alt üst ediyor.

'' ben seni çok sevdim '' derken araba istop etti . Kontağı çevirip çalıştırmaya çalıştım çalışmadı. Anahtari sokup tekrar tekrar denedim olmadı.

Nalet olsun bi bu eksikti
Aceleyle arka koltuktan 3 aydır uğraştığım proje ödevimi ve cantamı alıp kapıyı kitleyip taxi
beklemeye başladım.

Tam önümde duran bmw m6 cabrio"yu görünce kısa süreli arabayı süzdüm bu araba benim hayellerimdeki arabaydı.

Zaten hep böyle olmaz mı senin hayellerini hep başkaları yaşar. Senin isteklerine başkaları sahip olur.
Arabanın camı aşağı doğru inince içindeki o yakışıklı çocuğu görmem bir oldu .

İç sesim devreye girdi hemen ;
O ne dudak bee o ne gözler sen ne tatlı bişeysin öyle .
İç sesim biraz sessiz duyucak şimdi çocuk

'' arabanız mı bozuldu yardım etmemi ister misiniz '' dedi alaylı gülümseyişi ve alaylı ses tonuyla.

konuşmasaydı onun hakkında ne güzel hayeller kurmuştum ama bu çocuk tam bir ego yığını.

'' gerek yok taxi çağırdım gelir birazdan teşekkür ederim '' dedim çocuğa bakmadan.

'' emin misin hava yağmurlu '' dedi kendileri yine alaylı sesiyle
'' emin şimdi çek git şuradan '' dedim ve gelen taxiye bindim çok geç kalmıştım nalet olsun.

7 gün devamsızlık hakkım kaldi ve daha nisan ayındayız.
Taxsideki abiye acele etmesini söyledim. Okulun önüne geldigimizde parayi ödeyip Taxsiden indim.
Koşa koşa okulun içine girdim.

Okulumuz cok disiplinli oldugundan geç gelenlere kütüphaneyi düzenleme cezası veriyorlar . Benimde 2 kere okulda birinciligim oldugundan müdüre hanım beni çok seveer. Müdüre hanıma görünmeden sınıfa çıktım kapıyı çalıp içeri girdigimde öğretmen masası boştu.

Gözlerim gizemi aradı ama bulamadım önümde oturan buseye gizemi sordum ama görmediğini söyledi aceleyle telefonu çıkartıp gizeme mesaj attım ;
Kime : Gizmo

'' okuldayım nerdesin sen ''
5 dk sonra cevap geldi

'' kantine gel barışla oturuyoruz ders boş hadi ucuz atlattın yoklamada alınmadı ''
ohh şükürler olsun.
Tuvalete gidip biraz makyaj yaptim zombi gibi gezmek istemem ortalarla rimel ve kalem sürüp çıktım lavabodan.

Merdivenden koşarak inerken ayağımı burkup yuvarlandım .

Ahh bugün hayırlı bir günde değilim anlaşıldı cenabette değilim ne bu aksilik.

Ayaga kalkmaya çalıştım ama tabiki kalkamadım bu yaz kırılan bileğimin üstüne düştüğümü anladıgımda bir kere daha lanet okudum. Karşı merdivene oturmuş gülerek beni izleyen birini gördüm ohaa bu olamaz ... Bu oydu o tatlı çocuktu yoksa benim düştüğümü görmüşmüydü etegimde yukarı kıvrılmıştı of çocuk firikik izlemek için oturmuş heralde birde gülüyor ahmak . Merdivenin demirlerine tutunarak ayaga kalktığımda çocuk önümden geçip kantine doğru ilerledi.
Poposu ne kadar güzel öyle hey heyy ic sesim kendine gel .
İç sesimi susturup kantine kaplumbağa hızında bizimkilerin yanına oturdum diğerleri daha gelmemişti gizemle ve barış vardı sadece . Bizim karşı masada o çocuk vardi Poposu güzel olan ay yani o yakışıklı olan . içim yine fesat ay napiyim o kadar yakışıklı olmasın banane be elin oğlundan ego yığını kas hayvanının teki .
Dünyada erkeksiz kalsam evde kalsam yine bakmam ona egoist piç.
Ben içimden mal mal konuşurken gizem kafama bir şaplak attı sinirle ona döndüm ve o karşı masadaki o çocuğa bakıyordu hiç şaşırmadım
Erkek düşkünü gizemcik aslında cok güzel bir kız sarı saçları uzun boyuyla cok sexsi görünüyor.
Gizem beni dürtüp ;
'' şu çocuk sana bakıyor kızım oha çok tatlı '' dedi 'ı' harfini uzatarak.
Çocuğa doğru dönüp baktığımda gülümseyen bir surat ifadesiyle bana göz kırptı .
Allahım harbiden cok tatlı bu çocuk .
Yinede ego yığını . Hiç sevmedim itici bikere
Kendini kandırma ela çocuk Francisco ' ya taş çıkarır.
Omg yanlış görmüyorsam Çocuk bana doğru mu geliyor?? Bana..doğru..mu..geliyor?? Allah allah sanki bu sima bana bir yerden tanıdık geliyor ama neyseee öğreniriz şimdi neyin nesi olduğunu..

HAYALPERESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin