Utancımdan başımı yere eğip '' dün gece için özür dilerim '' dedim
Berk gülümseyerek bana baktı '' aa hadi ama dün konuşmuştuk bu konuyu özür dileme lütfen önemli değil '' dedi tatlı ses tonuyla .
Berk sandalyeyi çekip oturdu barış'da aval aval bakıyordu yüzümüze
'' hayırdır birader sıkıntı mı var '' dedi barış berke itafen .
'' sıkıntı yok sadece ela ile bir şey konuşup gideceğim '' dedi . ben kaşlarımı kaldırmış şaşkınlıkla çoçuğu süzerken ona baktığımı gördüğünde başımı eğip tırnaklarımla oynamaya başladım.
Berk aniden ayağa kalkıp '' Beni takip et ela '' dedi ses tonu cidden çok sexsiydi .
'' Hiçbir şeye gelmiyorum ''
'' özrümü diledim daha ne istiyorsun '' dedim ufacık minicik sesimi yükselterek .
'' Beni herkez tanır canım ''
''küçük bir özürle benden kaçamazsın '' dedi berk alaylı gülümseyişiyle.
Öff bu resmen wattpad hikayesine döndü Allahım şimdiden sıkıldım.
'' geliyorum geliyorum '' dedim ayağımı yere vura vura
Nerde sıkıntı bela varsa beni buluyor kaç hala hayatımın aşkını bulamadım kaç yaşıma geldim hala aval aval aylak aylak işlerle uğraşıyorum.
okulun arka bahçesindeki bir ağacın altındaki banka oturdu yana kaydı ve bana yer açtı oturup tırnaklarımla oynayıp ona bakmadan
'' ne diyeceksen de işim var '' dedim başımı kaldırmadan.
'' Benimle yemeğe çıkar mısın '' dedi gülümseyerek. oha yemeğe mi ama ama ben daha önce kimseyle yemeğe çıkmamıştım . berk ilk mi olacaktı HAYELLERİMİN BİR TANESİ YAKIŞIKLI BİRİYLE YEMEĞE ÇIKMAK.
Ama dur kabul edemem ki . yada azıcık naz yapayım dünden meraklı gibi görünmiyim bari.
iç sesim az çakal değilsin hahay içimden kendime gülerken çocuk bir cevap bekler gibi gözlerimin içine bakıyordu .
'' Bu gece arkadaşlarla dışarı çıkıcam başka bir zaman olabilir '' dedim
'' Eğer kusmuklu halini tüm okula yaymamı istemiyorsan saat 8 de hazır ol '' dedi ve göz kırptı.
oha ne demek istedi bu salak.
'' Gerizekalı '' dedimm bağırarak.
'' Bu geliyorum berkcim demek oluyor değil mi ELA'CIM '' dedi adımı bastıra bastır söylerken
'' hı-hı '' dedim başımı olumlu anlamda sallarken.
'' o zaman akşama görüşürüz '' dedi
'' Heyy evimi biliyor musun '' diye bağırdım arkasından
'' Gelince görürsün biliyor muyum bilmiyor muyum '' dedi gülerek.
çocuk gerçekten çok yakışılıydı gülüşü cennet gibi hayır tabiki benim tipim değil Allah Allah.
diğer dersleri asıp eve gittim çantamdan anahtarımı almaya üşendiğimden zile bastım ama açan yoktu demekki annem daha gelmemiş . kapının önüne oturup anahtarı aramaya başladım uzun arama sonucunda buldum ve kapıyı açıp muftağa yöneldim bardağa kola doldurup odama çıktım.
Dolabımın kapağını açıp akşam ne giyeceğimi düşünüyordum . Abartılcak kadar süslü eşyalarım yoktu ama bende bir kızım değil mi yani vardı süslü parıltılı birşeylerim.
En sonunda straplez beyaz elbisemi giymeye karar verdim saat daha 18:00'di
daha 2 saatdı banyoya girip rahatlatıcı bir duş aldım . dolabımdan iç çamaşırlarımı ve eşoftmanlarımı üzerime geçirip aynanın karşısına geçtim .
saçlarımı kuruttum düzleştirsem mi maşa mı yapsam diye düşünürken saçlarımın doğal halinin de hoş göründüğünü düşündüm ve kabarmasını önleyen spreyden sıktım saçlarıma.
göz kalemi eyeliner rimel ve kırmızı ruj sürüp makyajımıda tamamladım.
elbisemi giydikten sonra boy aynamın karşısında geçip kendimi baştan aşağı süzdüm çokmu abartmıştım acaba off kot mu giyseydim diye düşünürken telefonuma bir mesaj geldi
Kimden ; BERK
BEN GELDİM 5 DK YA AŞAĞIDA OL. :) yazmış ay patladı sanki az beklesin.
Kime; BERK
GELİYORUM BEKLE PATLAMA !
Merdivenlerden aşağıya inerken annemin mutfaktaki sesini duydumm hassiktir annemden izin almamıştım ki ben. Al başına belayı şimdi kesin izin vermiycek
annem mutfaktan kafasını çıkartıp '' oooo bu ne süs bana mı bu süslenmen yoksa dışarda bekleyen o yakışıklıya mı '' dedi dalga geçerek ne yani görmüşmüydü berki annemin kafasına birşey düşmüş olmalı .
'' Annecim gidebilir miyim sadece 1 yemek yiyip gelicem '' dedim tatlı bebeksi konuşam tonumu kullanarak
'' o yakışıklı çocuğun hatrı için izin veriyorum benden izin aldı ona emanetsin '' dedi göz kırparak
şaşkınlıkla anneme bakarken '' bön bön bakmayı bırak da git çocuğun yanına '' dedi bende annemi öpüp çıktım.
Berk sigarasını yakıyordu beni görmemişti dış kapının sesiyle başına kaldırıp şaşkınca beni baştan aşağıa süzdü kesinlikle şuan domates gibi kızarmıştım Allahım kurtar bu çileden çok utanıyorum.
Multimedya ' da elanın giydiği elbise var.
'' Oooo elaa '' dedii hala beni süzerken
'' çok abartmışım değil mi ''
'' biliyordum işte ''
'' Sen bekle ben koot giyip geliyorum 5 dk ya burdayım '' dedim ve arkamı dönüp bir adım atacaktım ki kolumu tutuu çevirdi beni parfüm kokusu ne kadar da güzeldi öyle
başımı döndürmüştü kokusu kısa süreli gözlerimi kapatıp kokuyu içime çektim. o sırada o güzel ağzından kelimeler döküldü
'' Hayır ela sakin ol lütfen çok güzel görünüyorsun ''
'' Yani şey harika olmuşşsun değiştirmene gerek yok '' dedi ensesini kaşıyarak bu çocuk ne kadar tatlı olduğunu biliyor muydu acaba ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALPEREST
Teen FictionHayellerle yaşayan bir kız ♥ hayelleri gerçekleşmekten çok hayel kırıklığı yaşıyor. hayatına giren Berk ile hayata tutunacak.