İşte şimdi ödeştik

13 1 0
                                    

Bu bölüm berk'in ağzından yazılacaktır.

Tamam itiraf ediyorum Elayı görünce ağzım açık kaldı.  Ama tabiki bunun elanın fark etmemesi elimden geleni yapmaya çalıştım . Parfüm kokusu beni sarhoş etti sanırım cümle kuramaz halde kızın yüzüne mal mal bakıyordum.
Sürücü koltuguna oturup arabaya binmesini bekledim ama kapıyı açan arabaya binen yoktu.

Arabadan inip kafam kaldırdığımda arabanın önünde elayı dikilirken gördüm .

'' Kızım delirdin mi binsene arabaya'' diye seslendiğimde

Ellerini göğsünün altında birleştirmiş dudagını kemiriyordu. SUAN NE KADAR SEXSI OLDUĞUNU BİLİYOR MUYDU BU KIZ. diye aklımdan geçirirken.

'' bir centilmen gibi kapımı açmazsan binmeyeceğim arabana canım '' dedi imalı imalı.

''Başımın belası '' diye söylene söylene arabanın önünden dolaşıp kapıyı açtım ve sahte bir gülümseme fırlattı bana .

Arabayı  hızla çalıştırıp restorana sürdüm.
Arabadan inip elanın oturdugu kapıyı açıp kolumu ona uzattım koluna girip yürümeye başladık.
Arabanın anahtarlarını Valeye fırlattım.

'' Ee burda hiç boş masa yokki berk '' dedi ela şaşkınca.
 
  Hic cevap vermeyip belinden tutup merdivenlerden çıktık. 
Sürprizim teras katında.

Teras katını en özel dekorculara dekore ettirdim.
Şamdanlar çiçekler herşey mükemmeldi . 

'' Elaacım beğendin mi ''

  '' boş masa varmıymış ? ''

Dedim gülümseyerek .
Şaşkın yüzü hala silinmemişti.  

'' bberk bu h-harika olmuş ''

'' cidden cidden cok güzel ''
 
'' sen hep üstüme kus ben seni götüreyim daha güzel yerlere '' dedim  yanağından makas alarak .

'' Berk bak giderim '' dedi kafasını yere eğerek.
  '' tamam tamam ya '' dedim.

Garsona el kol işareti yaptım ve  menüyü istedim. Birşeyler seçip konuşmaya başladık.

  " bugün benimle yemeğe çıktığın için teşekkürler canım '' dedim gülerek.

'' asıl ben teşekkür ederim hem üstüne kustum hem yemeğe çıkartıp birde bunca zahmetle uğraşmışsın .''

Çok tatlıydı bu kız. Ne oluyor lan bana acayip hissediyorum.

''hadi söyle kendimi affettirmek için napayım.'' Dedi tatlı tatlı gülerek

'' onu gecenin sonunda söylesem '' dedim göz kırparak.

'' tamam o zaman '' dedi masumca gülümseyerek. bu kızda birşeyler var ama ne bilmiyorum 

inşallah kendimi kaptırmam.ama düşünürsek benim bir sevgilim var eğer ebru bunları duyarsa benide Elayıda kese bilir.

Yemeğimizi yiyip dışarı çıktık ve bingooo ebruu tam arabadan iniyorduu. Elayı elinden tutarak koşmaya başladım . topuklu ayyakkabısı yüzünden adam akıllı koşamıyordu ebrunun göremeyeceği bir dar sokağa girdik. 

'' Niye koştuk gerizekalı ya '' dedi bağırarak bir yandan da ayak bileğini tutuyordu. 

'' şey ımm birini gördüm de '' dedim kekeleyerek ve hızla

'' Sakın bana sevgilimi gördüm deme '' dedi bağırarak . bir yandan üzerime doğru yürüyordu.

ne yanı sevgilim olsa'da bir kızla yemeğe çıkamaz mıyım ? tamam çıkamam Allah Allah.

'' Evet sevgilimi gördüm sorun mu var '' dedim elaya meydan okuyarak.

'' Ss-sen tam bir gerizekalısınn '' dedii sesi titriyordu ne yani bir yemeğe çıktık diye ondan hoşlandığımı falan mı zannetmişti .

Bu kız gerçekten beni tanımıyor.

'' Bir . daha . sakın. karşıma. çıkma . berk .!!'' dedi her kelimenin üzerine basa basa

ve  koşarak uzaklaştı yanımdan.

Restorana doğru yürümeye başladım arabamı almam lazımdı . Cebimden bir sigara çıkartıp derin bir nefes çektim içime neden bilmiyorum ama Ela için üzülmüştüm sanırım.

tam arabama biniyordum ki arkamdan ''BERKK '' diye birisi seslendi bu ses 

Bir bingo daha EBRUU.

'' Duyduğuma göre teras katında bir kızla berabermişsin kim o kızz .''

nasıl ya kim söylemişti ben sırf ebruya söylemesinler diye teras katını kapattırmıştım.

''Benden bişey saklayamazsın fotorafı çeken kişi arkadan çektiği için kızın yüzünü göremedim. ama onu bulucam berk . Bir açıklama yapmak istemiyorsun sanırım.''

''Ebruu yapma böylee o yeri senin için hazırlattım ben annemin kuzeni o kız yeni sevgilisinden ayrılmış moreli yerine gelsin flan filan dedi başımı ağrıttı annem bende kabul etmek zorunda kaldım '' dedim yalandan gerçi ebru çok zeki bir kızdı inanması imkansızdı.

'' Öyle olsun bakalım ama peşindeyim unutma '' dedi ve belime sarıldı .

Ebrununda benim içimde yeri ayrıdır çıkalı 6 ay olmuştu onu seviyordum gerçekten ama sıkıyordu arada.  Annemi bile kıskanıyordu benden kız kardeşimi flan konuştuğum her kızın ya burnunu kırıyordu yada saçlarını kesiyordu . 

İnşallah Elaya birşey yapmaz yapamaz gerçi o kızı sevmiştim. izin vermezdim.



HAYALPERESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin