Giriş

30 5 0
                                    

Hayat onca zorluğa rağmen nasıl geçiyor? Nasıl dayanıyor insan buna? Gücünü nerden alıyor? Bazen dayanamayacağı noktaya geldiğinde, "Her şey bitti, bu kadar." dediğinde neye tutunuyor hep?

Hiç bitmeyen hayallerine tabii ki. Her seferinde güçlü durmasına yardım eden hayallerine.. Hiç bitmeyen, bitse bile yerini daha güçlüsüne, daha güzeline bırakan hayallerine.

Hayaller de su gibidir işte. Hani derler ya "Su akar yolunu bulur." diye. Hayaller de sürekli yenilenerek daha güçlü hayal olur. Su gibi akar ve yolunu bulur. Tabii bu bazen de güç kaynağı olduğu kadar yıkım da olabilir.


Bende işte bu yüzden Hayal'dim belki de. Hayal ve Su.. Bir arada olursa ne olurdu? Güçlü bir ruh? Ya da güçlü gibi görünüp aslında koca bir yıkım? Bence yerine göre değişiklik gösterebilirdi.

Tamam tanışmanın zamanı geldi bence. Ben Hayal Su. Evet adım bu: Hayal Su Canyakan. 18 yaşında lise son sınıf öğrencisiyim. Bu sene hazırlanmam gereken bir sınav var. Bunun üstüne yaşadığım onca zorluk ve güzellik de var tabii ki.

Ne kadar güzel değil mi? İnsanlara hem güç hem yıkımım.

Benim de hayallerim 27 Eylül 2023'te bir internet sitesinden tanıştığım kızla başladı. Tanıştığım zamanlar hayatımda bu kadar büyük bir yer edineceğini inanın bende tahmin etmezdim. O tarihe kadar hiç hayali olmayan, yalnız, okulda asla varlığı belli olmayan, okulu bırakın sınıfında bile en arkada tek oturan, hocaların da adımı bilmediği bir kızdım. Gerçi o tarihten sonra da etrafımda görünür olmadım ama yalnız değildim. Çünkü artık hayatımda Gece Doğan vardı. Ama hayallerim ve hikayem sandığım gibi onunla sınırlı kalmadı.

Benim hikayemi benimle beraber yaşamaya hazır mısınız?


Kalbimdeki YaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin