En son buluşmalarının üzerinden 2 gün geçmişti ve proje süreleri gittikçe azalıyordu, bu yüzden hyunjinin yazmasıyla jeongin yine kendini onun kapısında bulmuştu. Hyunjin malzemeleri çoktan hazırlamış onu beklediğini söylediğinde gelmekten başka çaresi kalmamıştı.Kapıyı çaldığında açan kişi onun beklediği bir yüz değildi, üst sınıflardan sehundu. Jeongin o çocuğun pek tekin bir tip olmadığını biliyordu bu yüzden hyunjinin odasında ne yaptığını merak etti. Duyduğu kadarıyla insanları farklı şeyler için kullanıyor, uyuşturucu kullanıyordu.
Fakat bunlar sadece birer söylentiydi, jeongin insanları böyle tanımadan yargılamayı hiç sevmezdi, onun için biri hakkında fikir sahibi olması gerekiyorsa önce arkadaş olmalıydı. Bu yüzden hyunjini artık sevmiyordu, onu çok iyi tanımıştı, ve hoşlandığı kişi olmaktan hızla çıkmıştı.
"Ah, jeongindi değil mi? Hyunjin seni bekliyordu, evet evet, bende gideyim artık." Hyunjin'e dönmüş ve göz kırpmıştı. Jeongin bu çocukla aynı ortamda olmayı sevmemişti, kafasını salladı ve içeriye girdi.
"Hoşgeldin, elin iyileşti değil mi?" Jeonginin bileklerini tutmuş ve ellerini incelemişti, garip bir şekilde bu hyunjinin içinden gelmişti. Kesiklerin iyileştiğini görünce derin bir nefes almıştı.
"Ben malzemeleri hallettim, yurdun maketini yapacağız değil mi?"
"Evet, daha iyi bir fikrin varsa onu yapalım?"
Garip bir şekilde karşısındaki çocuktan çok çekiniyor ne diyorsa onaylıyordu.
"Bana karşı bu kadar nazik olman korkutucu,daha iyi bir fikrim yok küçük."
Jeonginin saçlarını karıştırmış ve malzemelerin bulunduğu masanın yanında ki sandalyelere oturmuştu. Jeongin de peşinden yanındaki sandalyeye oturmuş ve malzemeleri yaklaştırmıştı. Normalde projelerini yaparken şarkı dinliyordu ama şimdi bir anda şarkı açmasının tuhaf olacağını düşünmüştü.
Fakat hyunjin onu şaşırtıp kendi şarkı açmıştı, jeongin aklının okunduğunu düşündü bu yüzden başka şeyler düşünmeye çalıştı, doğru değildi ama yine de hyunjinin bir vampir olabileceği ihtimali vardı?
"Başka bir şarkı istersen açabilirsin." gülümseyerek telefonunu jeongine yaklaştırdı, jeongin bu gün fazlasıyla şaşırıyordu. Bu çocuk neden bu kadar iyi davranıyordu?
Kafasını sallayarak onu onayladı ve ödevi yapmaya başladılar, fakat yaparken dirsekleri sürekli temas ediyor, aynı malzemeyi almak için elleri çarpıyordu. Hyunjin bunların hepsini düşünmüştü.
İnternetten gördüğü kadarıyla biriyle temas içerisinde olmak duyguları daha da hızlandırırdı, jeonginin daha önce de ondan hoşlandığını düşünürsek onda çok daha hızlı etki edeceği sonucuna varmıştı.
İşe yarıyor gibi duruyordu, jeongin sürekli temastan kaçınmaya çalışıyordu, çünkü ister istemez etkileniyordu, hyunjin onu etkiliyordu. Fakat hyunjin için de farklı şeyler söylenemezdi, jeonginle vakit geçirdikçe bu işi sevmeye başlıyordu.
"Sonra da onu orada bırakıp kaçtım."
Jeongin hyunjinin anlattığı hikayeyle önce kıkırdamış, sonra da yorum yapmaya başlamıştı.
"Çok kötüsün! Neden bırakıp kaçtın hakkınla cezanı alsaydın!"
"Çorbayı halıya döken oydu! Benim bir suçum yoktu."
Bir kaç dakika önce hyunjin bu ödevin böyle bitmeyeceğini, biraz eğlenceli hale getirmeleri gerektiğini söylemişti bu yüzden komik anılarını anlatmıştı, jeongin de bir süre sonra anlattıklarına gülmeye, arada da kendi yorumlarını yapmaya başlamıştı.
Sonunda ödevin ilk kısmını bitirdiklerinde Jeongin'in kendi odasına dönme zamanı gelmişti. Hyunjinle gerçekten arkadaş gibi vakit geçirmek başta rahatsız edici gelse de sonradan belkide arkadaş olabileceklerini düşünmüştü.
"Görüşürüz."
"Evet devamı için görüşeceğiz, görüşürüz jeongin!"
Belkide hyunjinle takılmak o kadar kötü değildir diye düşündü.
***
ENEMİES 1K OLUYO ARKADASLAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemies ||| Hyunin
FanfictionSürekli tartışan ikili birbirlerine karşı bir şeyler hissetmeye başlar,