25 ci bölüm

27 4 2
                                    

Sabah olmuştu ve akşam sarıldığımız gibi kalmıştık.Gözlerimi açtım ve onun güzel suratına bakıyordum.Efede yavaşca gözlerini açdı ve "Günaydın güzelim" dedi ve burnumdan öpdü.Banyoya duş almaya gitti.Bende o zamana kadar kıyafetimi giydim ve sofrayı açtım.Kapı çaldı ve kimin sabahın köründe geleceğini sorğuladım.Kapıyı açtım ve tanımadığım erkekti.Ona "ne istiyorsunuz?" Diye sorduğumda, su faturasından geliyorum dedi.Bende hemen geliyorum diyip kapıyı kapadım.Mutfağa gittiğimde arkamdan kimsenin geldiğini duydum.Bir şeylerin ters gittiğini anlamıştım.Meğersem kapıyı açıp arkamdan geliyormuş.Dönmek isterken ağzımı zehirli bezle kapattı bağırmak istiyordum ama o kadar güçlü bir şekilde ağzımı kapamıştı ki,sesim bile çıkmıyordu.Bayılmıştım ve beni kucağına alıp,hiç birşey olmamış gibi kapıyı kapatıp kaçırdı.Efe duştan çıktı,bana sesleniyordu ama ben çoktan kaçırılmıştım.Bakkala indiğimi düşünüp bir az bekledi artık endişelenincede telefonu götürüp aramaya başladı.Telefonumun sesi evden geliyordu.Ayyakabılarımın evde olduğunu gördü.En son gūvenlik kameralarına baktı ve kaçırıldığımı gördü.Güvenlik kameralarına bakınca beni kaçıran kişinin yüzü görünmeyecek kadar bulanıktı.

Uzak Mesafe Yakın Hissler(18+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin