İlk karşılaşma

17 3 3
                                    

Telefon çalar "nerdesin hala gelemedin yine mi geç kalcan eşek"
"5 dakikaya ordayım bekle az" der Naz ve telefonu Ece'nin yüzüne kapatır.

Okulun kapısından koşarak derse yetişmeye çalışırken biriyle çarpışır bu kişi kırmızı çizgili eşofman altı ve mavi bir adidas hırka giyiyodu saçı ise jöleyle geriye yaslanmıştı yanındada kıvırcık saçlı beyaz gömlek giyen ve ondan daha uzun bir çoçuk duruyodu.

Naz ve keko yere savrulur kıvırcık çocuk endişeyle "iyi misin" der kekoya "iyiyim kanka" der ve Naz'a tip tip bakar Naz tırsar ve çantasını alıp aceleyle sınıfına gider .
Tenefüs zilini duyar duymaz 2. kata Ecenin yanına gider ve yaşadığı olayı anlatır "boşver kanka takma ya gel dolaşalım" der ve birlikte 12 lerin katında sohbet ede ede  dolaşmaya başlarlar tam o sırada Naz sabah karşılaştığı kişileri görür ve Ece'ye "bak işte şunlar kekoyla kıvırcık" Ece hemen dönüp bakar Naz "beli etme mal" der .

Kekoyla kıvırcık sınıflarının önündeki sandalyeye dip dibe oturmuş fısıldaşarak gülüşüyorlardı Ece "heee bunlar mı tam gaye benziyolar" der Naz güler ve "saçmalama salak" der sonra bir diğer kankaları olan Yiğidin sınıfına 12/A ya giderler (Yiğit onlardan bi sınıf üst) Yiğitle konuşup  şakalaşırlarken içeriye Selen hoca girer ve okulda harezmi adlı bir proje olduğunu bu projeye kaçıncı sınıf olduğu farketmezsizin herkesin katılılabileceğini söyler .

Ece "katılsak mı ya " Yiğit "olur zaten tenefüsler dışında fazla konuşamıyoruz " Naz "bana fark etmez "der ve harezmiye  katılırlar. Harezmide haftanın 2 günü okul çıkışında toplanıp çeşitli projeler yapılır . 

Salı günü okul çıkışı Naz çantasını toplamış eve gitmeye hazırlanırken içeriye Ece'yle Yiğit girer."Nereye gidiyon lan mal harezmi var ya bugün "der Yiğit "Ben sana demedim mi kesin unutmuştur bu diye "der Ece, Naz "doğru ya şimdi hatırladım konferans salonunda toplancaktık dimi" der "Evet hadi gidelim" der Yiğit ve konferans salonuna doğru giderler.

Yiğit kapıyı açar ve "hanımlar önden der " Ece'yle
Naz gülerek içeri girer ve karşılarında geçen hafta gaye benzetikleri çocukları görürler ve Naz Ece'ye , Ece Naz'a heyecanla bakar.

Bunlar gay'e BenziyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin