Tutturmuşum

12 4 0
                                    

Kendilerine oturcak yer seçtikten sonra katılan diğer kişiler ve hoca içeri girdi ve bugünün ilk günü olduğu için tanışma faslı yapılacağını söyledi.

Ece ve Naz merakla keko ve kıvırcığın kendilerini tanıtmasını bekliyordu sıra kekoya geldiğinde "Ben Giray 12/C denim iyi geçinelim" dedi ondan sonra ise kıvırcık"Ben Emir 12/C denim"dedi.

Naz "hmm demek adları buymuş"dedi Ece'ye sessizce hoca bir sonraki gün cuma olcak  geç kalmamaya çalışın dedi.

Ece ve Naz ,Yiğitle vedalaştıktan sonra eve gidiş yolunda Giray ve Emiri gördü biraz fazla yakın gibilerdi hata yüzleri birbirine fazlasıyla yakındı "bak dediğim tutu " dedi Ece "biraz daha yakına gidelim de ne konuştuklarını dinleyelim"dedi Naz ve sessizce arkalarına geçtiler o sırada Giray Emir'e "Ya aynı üniversiteyi kazanamazsak sensiz yalnız kalırım ben" dedi.

Emir " olum kötüyü çağırma tabikide aynı üniversiteyi  kazanıp birlikte ev tutucaz "dedi duygulu bir şekide ,"arabamızda olacak dimi" dedi Giray "olcak tabi olum motorumuzda olcak köpeğimizde de birlikte olduğumuz sürece her şeyi yaparız " dedi Emir ve Giraya sarıldı.

Eceyle Naz çığlık atmamak için kendilerini zor tutuyolardı sonra Giray ve Emir Eceyle Nazın oturtuduğu apartmanın yan sokkağına girdiler. Onlar uzaklaştıktan sonra Naz"Lan bunlar resmen birbirine açıldılar ya" dedi.

Ece güldü ve "Ben demiştim. gördünmü evleri bize çok yakınmış" dedi.

Naz "bence bunlar birbirini seviyor ama söyleyemiyorlar onlara yardım mı etsek?" dedi "Edelim edelim çok isterim" dedikten sonra Ece Naz ile vedalaştı ve evlerine dağıldılar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bunlar gay'e BenziyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin