01/mektup

20 2 0
                                    

Hikayemiz başlıyor.

"Sevgilim, biriciğim lütfen ağlama. Sana son kez sarıldım bu gece, son kez öptüm seni, son kez kokunu çektim içime, son kez baktım gözlerine. Bana kattığın her şey için teşekkür ederim sevgilim. Senin sayende gözlerimi yeniden açtım dünyaya. Bana hayat verdin, bana benliğimi verdin. Seni çok seviyorum güzel sevgilim. Kokunu, sesini, gözlerini, dudaklarını özleyeceğim. Ama herkesi yaşattıramazsın jeongguk herkes yaşamak istemez. Benden onlardan biriyim, yaşamak istemiyorum. Sözümü fazla uzatmayacağım ben çünkü biliyorum ki kalbin daha fazlasına dayanamaz. Kâinat bizi tekrar buluşturuna kadar hoşçakal sevgilim, hoşçakal laviniam... "

                                     21 eylül 2019

Jeongguk inci tanelerini döküyordu mektuba. Biricik sevgilisi saatler önce karanlık sulara gömülerek veda etmişti ona. Bir umut yaşayabilir düşüncesi arama kurtarma ekibinin denizden cansız çıkardığı bedenle son bulmuştu. Elinde sadece ondan kalan mektup duruyordu çaresizdi, kelimeler kifayetsiz kalıyor düşüncelerinde boğuluyordu. Elini siyahlarına daldırmış ne yapacağını bilmeden oturuyordu sedyede.

Çok geçmeden yanına çocukluğundan beri yanında olan en güvendiği arkadaşı jimin ve onun sevgilisi yoongi geldi. Hepsi susuyor tek kelime dahi etmiyorlardı. Aradan saatler geçiyor onlar hala orda oturup bazen ağlıyor bazende düşüncelere dalıyorlardı. Artık birinin bunu durdurması gerektiğini düşündü jimin ve söze atıldı "artık gitmemiz lazım hava soğumaya başladı herkes dağıldı yarın toplanıp taehyung'un cenazesini ayarlayalım"

20 eylül 2024

Jeongguk top oynayıp gülen ikiliyi izliyordu sandalyesinde oturarak. Onları böyle görmek mutlu ediyordu onu. Kahvesinden bir yudum daha alıp uzaklara dalmıştı yine, eski anılara..
taehyungla oynadığı zamanlar belirdi gözünün önünde. Artık eskisi gibi gözleri dolmuyordu. Jimin bunu fark ettiği gibi seslendi "jeongguk buraya gel bizimle oynaa" sesi yüksek çıktığı için jeongguk'un dikkati hemen dağılmıştı. Oraya doğru döndüğünde kendisine gelen teklifi düşündü. Kafasına dağıtmak için iyi olabilirdi. Yarın her yıl olduğu gibi taehyung'un mezarına gidecek ve her tarafını çiçeklerde süsleyecekti.

Çoktan hava kararmış herkes evlerine dağılmıştı. Bu gece güzel bir uyku çekmesi gerekiyordu :)



Bölümleri şuan çok kısa tutucam hem sıkılmamanız için hemde ana konuların üzerinde daha duracağım için

Ve son olarak şuana kadar nasıl buldunuz yani izlenimleriniz neler sizce sıkıcı mı akıcı mı

sâre Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin