povestea familiei Thomas

12 2 0
                                    

Povestea incepe in anul 1980 când fiica familiei Anghelescu se căsătorește cu fiul cel mare a familiei Thomas cu o căsătorie aranjata de străbunii lor înainte să se nască ei bunii lor erau prieteni foarte buni și așa a rămas până la moarte in anul 2000 sa născut a doua fiica a lui Mara și Marian care erau foarte fericiți . ❤️❤️❤️
  Fiica familiei Anghelescu și fiul familie Thomas au  împreună 4 copii 2 fete și 2 băieți pe
Anastasia , Sofia , Toma și pe Victor
Copii lui Mara și Marian a intrat la cele mai bune școli & facultăți din lume erau ce-i mari deștept copii din clasa familie Thomas și Anghelescu erau ce-i m-ai fericiți de nepoți lor .



Anul 2019

Sofia Thomas incepe facultatea la Londra e in primul an la facultatea acolo face cunoștință cu Sebastian din familia Vlădescu care e primul fiul a soților Ion și Doina se trimis fiul la ce m-ai bună facultate de drept din Londra cu speranța să poată să îi ia locul lui Ion Vlădescu care a construit un Imperiu care avea cea mai bună companie de construcții din SUA .

după 10 ani
 
Mara Thomas a ajuns la spital că i sa făcut rău când familia aflat că Mara Thomas e la spital a ajuns cu un suflet  Marian își iubește soția foarte mult și copii când vine doctorul din camera de ungere și vine la familia Thomas și spune că trebuie să îi fac niste analize medicale că echipa medicala bănuiește că doamna Mara Thomas că are cancer toți din familie rămân șocați că mama lor și soția lui Marian Thomas e sănătoasă tun și nu se poate să fie posibil să aibă cancer .

După 3 ore de așteptat analizele medicale și echipa medicala îi anunță pe familia Thomas și doamna Mara că din păcate doamna Mara e bolnava și ce bănuia echipa medicala e adevărat Doamna Mara are cancer nivel 3  😭
Când a auzit Sofia Thomas că mama ei cea iubită e pe moarte a fugit din spital și a plâns timp de 4 ore in continu de supărare e mers într-un Club de noapte și a băut așa de mult că a doua zi nu își amintește nimic ce a făcut în noaptea acela în Club .
A găsit o Toma și Victor în  hotelu familiei într-o state foarte rea și a dus-o acasă .





             

Fostul Iubit ❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum