dimineața după nuntă

1 0 0
                                    

Sebastian a fost toată noaptea în club pentru că a fost foarte supărat ce ia spus Sofia in noaptea nuntii lor Sofia a plecat des-dimineața la companie că a fost ceva foarte grav la unul din hotelurile care ia le deține Sebastian a venit sera s-o ia acasă în fața companie Sebastian îi spune lui Sofia să între în mașină dar Sofia nu vrea deloc să intre în mașină Sofia îi spune că ia nu merge cu el în mașină lui niciodată Sofia merge pe jos dar când era un pic să între în cartierul unde are casă  se oprește o mașină în fața ei și din mașină ieșit 4 bărbați cu pistoale in mână în fața ei ia spus dacă nu intra in masă o împușcă Sofia speriată de frigă incepe să țipe dar un bărbat o ia in mașină Sofia a fost răpită de bărbați care nu îi cunoaște nimeni .

Sebastian unde ore e Sofia la ora aceasta e 1 noaptea Sebastian e foarte speriat poate Isa făcut rău și este la spital dar el nu știe că Sofia a fost răpită din fata casei lor Sebastian a început să sune pe toată lumea să  întrebe de Sofia dar nimeni nu știe nimic apui îi sună telefonul dar era un număr necunoscut dar răspunde și răspunde un bărbat dar Sebastian îi recunoaște după voce cine este acest bărbat necunoscut era  Marius Moga fostul lui partener de afaceri când sa întors din Londra Marius la furat pe tatăl lui de banii foarte mulți la dat pe mâna poliției a făcut 10 ani de închisoare acum a venit să se răzbune pe familia Vlădescu .

Marius Moga dacă îmi dai 50 % din companie nu îi fac niciun rău iubitei tale soți îi spune Marius Moga lui Sebastian .

Sebastian daca îi faci un râu soție mele te omor pe tine și pe tot neamul tău de hoți ce sunteți
O să își dau 50% din companie dar cu o rugăminte numai dacă îmi dai o dovadă că soția mea e sănătoasă .

Marius Moga bine își trimit un videoclip cu soția ta dar dacă anunți poliția e moartă soția ta și tot neamul tău .

Bună ce credeți că se întâmplă Sebastian anunță poliția sau dă 50% din companie pentru Sofia să vină acasă sănătoasă  . 😉😉

Îmi cer scuze pentru scris vă doresc să vă placă povestea mea  😀❤️

Fostul Iubit ❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum