<''>Belki başka bir hayatta

15 7 0
                                    

"Belki başka bir hayatta flow olamaz mı"

"Belki izabell"

"Eve mi gitsek artık üşüdüm"

"Evet flow bende üşüdüm açmısın"

"Kurt ahh tanrım o lanet canavarların adını anmamam gerekiyordu açım işte"

Tüm gün boyunca kalbimde anlayamadığım , çözemediğim bir sızı vardı .

Bu sızıyı en son 3 ay önce beni bırakıp gittiği gün hissetmiştim , derin nefes alıp verdim arkama baktım gözlerimden akan yaşı silip flowun koluna girdim başımı omzuna yasladım , eve varana kadar kahkaha atmıştık bu kız deli , babam girdiğim deprosyondan sonra kararlarıma karışmayı bırakmıştı , yarın doğum günüm 11şubat vay be sadece 1 aydır tanıdığım bir vampirin yolunu gözlüyorum aşk dedikleri bu olsa gerek <>

"Hey izabell"

"Flow dur hahah"

"Kartopu şavaşı huhuuu"

"Flow" kahkahalarımız yankılanıyordu ...

"Tanrım çok soğuuuukk ben içeri geçiyorum"

"Hey üstüm başım kar içinde yardım et flowww aptal".

Kardan kız oldum üşümüştüm üstümdekileri temizleyip içeri geçtim çoktan kahve yapmıştı salonda manzaraya karşı oturuyordu bende yanına geçtim sıcak kahve içimi rahtlatmıştı kalbimin ağrısı darlanmama neden oluyor bu ağrı neden neler oluyor umarım iyisimdir krov"""""

"İzabell bugün orman fazlasıyla kasvetli değilmiydi daraldım"

"Bilmem herzaman ki orman değil mi"

"Evet orman her zaman ki orman çiçeklerde çıkmış bu arada senin kitap okuma alanın muhteşem değil mi yaa"

"Evet orayı bulana kadar canıma tak etti malesef bunuda düşünsek iyi olur"

"Olur öyle ama orasını daha önce hiç görmemiştik değil mi nasıl buldun orayı anlamadım"

"Bilmiyorum bende sanki biri oraya gitmem için bana yön gösterdi çünkü karşıma tavşan çıkmıştı onu takip ettim oraya götürdü beni çok garip ilk kez sorguluyorum"

"Aman tanrım ciddimisin"

"Evet"

"Peki ileriye gittin mi hiç"

"hayır gitmedim uzaklaşmak istemedim"

"İzabell düşünsene biraz daha ilerlesen daha güzel şeyler görebilirdin"

"Ne gibi"

"Tanrımm , kızım ormanda her zaman gittiğin yeri sadece sen biliyorsun başka gelen oldu mu hiç denk geldin mi"

"Hayır hiç denk gelmedim orası çok ıssız bir yer hiç kimse oraya kadar yürümez"

"İzabell orda çok farklı şeyler dönüyor olabilir"

"Flow korktum şu an sus artık"

"Kalk hazırlan gidiyoruz"

"Manyakmısın ya akşam olacak birazdan canına mı susadın sen"

"Ben gidiyorum geleceksen gel"

"Tanrım flow bekle tamam geleceğim"

Akşam olmasına sadece yarım saat falan kaldı akşam akşam canımıza susadık biz belli , her zaman gittiğim alana gittik karlar erimişti sadece etrafta hafif hafif kar kalmıştı hala ilerliyor tanrım""""

ŞAFAK VAKTİ VAMPİRİN ESİRİ 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin