Elimde gördüğüm kan yataktan düşüp başımı çarpmama neden oldu haydi bakalım gün şimdiden berbat oldu yaram kanıyordu acısı başımı ağrıtmaya yeterdi , duşa girip çıktım sargımı değiştirip aşağıya indim flow hala uyuyordu aralıksız uyumuştuk saat 12' ye geliyordu , dolunay vardı.
"Bella"
"Babacım"
"İyiki doğdun tatlım"
"İyiki varsın" dediğim an flow iyiki doğdun şarkısnı söyleye söyleye geldi elinde pasta vardı ne ara hazırladılar inanamıyorum mutluluktan ağlamaya başladım<>
"Hey sen uyuyordun"
"Hayır izabell dün gece kutlayamadım nedeni ni biliyorsun ama daha bitmedi iyiki varsın içimden geldi üfle ama dilek tut"
"Tuttum"
"Kızlar ben yarın erken kalkıyorum size afiyet olsun"
Saçlarımı öpüp odasına geçti , bizde pastayı tabaklara koyup salona geçtik manzara ile harikaydı ...
"İzabell dün olanları unut kalbini kanatmasına izin verme"
"Kalptir bu kanar flow"
"Hepsi benim hatam seni ormana gitmek için zorlamasaydım onu görmeyecektin"
"İyiki gördüm flowers en azından herneyse bunu konuşmayalım flow bu arada harry sana nasıl bakıyordu öyle"
"Öyle mi nasıl"
"Nasıl tarif edilir bilemem ama çok derin"
"İzabell çıkma teklifi etse mesela diyelim ki çıktık bir kurt ile çıkacak kadar aptal değilim sinirlendiği an yer beni" sesli güldüm...
"Yemez için rahat olsun"
"Hadi bakalım"
Pek uyuyabileceğimizi zannetmiyorum yeter kadar uyuduk 1 gün boyunca sadece uyuduk resmen , aklım hala krovdaydı ne kadar düşünmek istemiyorum desem de aklımdan çıkmıyor 1 saniye bile<>
"Flow"
"Hımm"
"Ben ormana gideceğim"
"Gidelim de daha yeni geldik kızım"
"Her zaman gittiğim yere"
"İzabell hayır bu defa da geldiğini görürse canını yakar"
"Umrumda değil ben gidiyorum"
"İzabell burya gel krov bu defa canını yakacak"
"Umrumda olmadığını söyledim orası her zaman gittiğim yer"
"Bende geleceğim"
"Gel"
Ben önden çıktım oda ayakkabılarını giyiyordu koşup koluma girdi karanlıkta kitap okuyacaktık saçmalığa gelin...
Elimizde eski bir gaz lambası ile ormanın derinliklerine ilerledik buraya bir gelen ikinci defa yolu unuturdu ama ben unutmadım çok garip sonunda varınca ağacın dibine oturup lambanın ışığını daha çok açtım her yer aydınlandı buranın güzelliği insanı büyülüyor , bu mükemmel manzara göz kamaştırıyor ...
"Burda ömür boyu kalırım izabell"
"Bende flow"
"Bir şey soracağım"