"Za mnom, bando", rekao je Jakov i mahao sa pločicom na kojoj je pisalo bus 12.
Plava vodička majica na kojoj je bio logo agencije savršeno mu je ocrtavala njegovo utrenirano tijelo.Tek smo prije koji sat saznali da ne da nismo jedini bus koji ide na putovanje, nego s nama idu još 10 slovenskih buseva te još 2 hrvatska. Blago nama.
Pošli smo za njim te se u Anconi ukrcali na trajekt. Čekao nas je još put od 20+ sati a svi smo bili nervozni od vrućine. Tko bi rekao da rujan može biti toliko vruć.
" Daj jebote, ajde više", gunđali smo svi redom dok smo čekali na plus 30 stupnjeva u redu za ukrcavanje.
Najzad smo se ipak ukrcali. Wow. Ovo ne da je brod...
Hodala sam po palubi i razmišljala kako ćemo mi svi pobogu večeras spavati na tom podu. Ima leđa da me rasture sutradan." Ajde tu da ostavimo stvari, pa da se presvučemo", rekla sam Leni kada sam konačno našla kut na palubi koji je bio slobodan gdje smo se mogle bar privremeno smjestiti. Nije lako kad putuješ sa 700 drugih ljudi.
"Aj prvo zapalimo jednu",
Naravno. Prvo cigarica pa sve ostalo. Zanima me samo koliko će nas pakla koštati na trajektu. Jebeš mi majku ako bude ispod 7,8 €.
Kako god bilo, ostavile smo stvari u kutu, i otišle na drugi kraj palube kako bi vidjele kako brod isplovljava. Zašto nam je to bilo toliko fora, stvarno ne znam.
" Gleda te onaj Matej, tog si svjesna", rekla je Lena palivši cigaru i misleći na onog momka što nas je ponudio pelinom u busu
" A šta ja znam, seko, sladak je, vidjet ćemo", slegnula sam ramenima.
" Nemoj ti meni vidjet ćemo, nisi svaki dan ovdje. Ajmo, akcija reakcija. Već si godinu i pol sama"
" Ma znam, ali vidjela sam ja i zgodnije", rekla sam i otresla cigaru.
" Kao koga, na primjer? Jakova?", pukla se smijati.
" Pa evo na primjer Jakova, da", namignula sam joj.
" Znam te puško dok si pištolj bila."
" Nemoj ti meni znam te puško nego puši to brže, topim se koliko mi je vruće, jedva čekam da se presvučem", prekretala sam očima.Ugasile smo svoje ćikove i pošle ka unutrašnosti broda. Probijale smo se kroz hordu ljudi od kojih je većina već bila pod utjecajem ne male doze alkohola.
Došle smo do svojih stvari i počele kopati po ruksacima da nađemo robu u koju ćemo se presvući kada nam je u isto vrijeme došla poruka na mobitele
" E gle šalje Jakov nešto u grupu od agencije. Hvala Bogu pa još nismo isplovili skroz iz Ancone pa nam hvata talijanski signal. Ne znam kako ćemo preživjeti bez njega sljedećih 20 sati", rekla je Lena gledajući u mobitel
" Pa kupit ćemo onaj internet na 24 sata kad isplovimo. Mislim da sam vidjela da je 5€. Aj pročitaj mi poruku, ne da mi se sad ulazit u grupu"
" Kaže da nam je uspio sredio neku prostoriju da ne moramo na palubi spavat, kroz hodnik pa lijevo. Navodno imaju neka sjedala pa ćemo se nekak sklupčat"
" A slatko, aj odmah tamo da ostavimo stvari i zauzmemo si mjesta, vjerojatno će svi odmah trčati tamo", rekla sam i ušle smo u unutrašnjost broda.
Malo smo se gubile po hodnicima, no najzad smo ipak našle prostoriju u pitanju koja je, naravno, već bila skoro skroz zauzeta.
Prostorija nije bila ništa posebno, imala je dva reda po dva sjedala između kojih je bio prolaz. Otprilike je u nju stalo nekih 30ak ljudi.
" Daj sjedaj tu dok netko nije skužio da je utičnica ovdje, ionako moram puniti mobitel", povukla sam Lenu na sjedala odmah do vrata.
Prištekala sam momentalno mobitel na punjenje i bila prisiljena leći na pod zbog dužine kabla."Joj jedva čekam, kažu da je navečer neki no signal party tu na brodu. Moglo bi bit brutalno", promrmljala je Lena dok je nešto kopala po Instagramu.
"Baš me zanima na šta će to ličiti iskreno", rekla sam i dalje ležući na podu i zureći u plafon.
Odjednom su se začuli koraci kako dolaze prema nama.
" Ej cure tu ste", čula sam muški glas i zabacila glavu iza sebe tako ležajući da vidim tko je u pitanju.
Bio je to Jakov.
" Ej da, evo punimo mobitele", rekla sam i nasmijala se.
" Jel sve okej? Jel vam treba što? Ako budete nešto trebale samo me zovite", naslonio se na vrata.
" Ma ne, hvala, smjestile smo se. Ako šta bude trebalo, zovemo"
" Važi, uživajte. Ćaos", nasmijao se.
" Ćaos."
Izašao je iz prostorije a meni je tek kasnije došlo do mozga kako sam vjerojatno glupo izgledala onako ležući na podu. No dobro. Nije ni bitno.
Budući da nam je i dalje bilo odvratno vruće, a u prostoriju nikog nije bilo, dežurale smo jedna drugoj do vrata dok se ne presvučemo.
" Šta sam koji kurac i nosila ovaj duks. Samo mi zauzima mjesta, ne mogu ništa naći", rekla sam i bila iznervirana što moram kopati po ruksaku da dođem do onog što sam tražila. Duks sam odložila na sjedalo pored sebe.
Najzad sam se presvukla. Obukla sam kratke traper hlačice i crveni gornji dio kupaćeg kostima. Nećemo se kupati, ali ja ću popizditi od vrućine." A šta ti kažeš da mi dremnemo malo. Taman do žurke", rekla je Lena dok se ona presvlačila.
" Bog ti sreće dao taman sam ja to htjela predložiti"
" Ajde navit ću ja alarm za jedno 2 sata da nas probudi", rekla je i nas dvije smo se skoro pa momentalno komirale. Hvala Bogu pa smo obje sitne građe i nekako smo se uspjele sklupčati u ta sjedala..
.
.Taman sam utonula u onaj prvi san, no odjednom sam osjetila nešto po svojoj koži.
Promeškoljila sam se i mrzovoljno polako otvarala oči." Ja sam, ne boj se. Prolazio sam tu i vidio da spavaš. U kupaćem si pa sam te pokrio duksom da se ne prehladiš, ovdje klima puše. Pretpostavio sam da je duks tvoj, pored tebe je bio", vidjela sam Jakova ispred sebe.
Super. Sad me čovjek vidio s onom mutavom facom od spavanja. Krasno.
" Mhm, hvala ti", promrmljala sam nekako i još bolje prevukla duks preko sebe.
" Ništa, idem ja sad, samo ti odmori, party je tek navečer"
Nisam ništa ni uspjela reći onako oduzeta, samo sam podigla ruku i mahnula mu.
A slatko. Pokrio me dok spavam. Ili? Kako se taj čovjek uvijek stvori gdje sam ja?
A/N :
Ekipica evo ga drugi dio. Nadam se da vam se prica svidja, da vam nije dosadno. Voljela bih kada mi mi pisali komentare da dobijem povratnu info od vas :)
Uzivajte, volim vas! ❤️
YOU ARE READING
Malena
RomanceOna je mlada i perspektivna studentica, on je biznismen koji nikada nije odrastao. vrijedi li uopće započinjati nešto što je u startu osuđeno na propast ili će ipak zakoni privlačnosti i zakoni srca biti jači? Može li se grijeh opravdati vatrom?