6💫

1.1K 112 63
                                    

Niye yorum yapmıyorsunuz?

_

O an ikili'nin bakışması yuri"'nin seslenmesiyle bozuldu.

"Öğretmenim duymuyor musunuz bizii?"

"Ha evet evet en çok seni seviyorum ben küçük kuşum"

Kook bak kim'e cevap vermediğini farketmiş hemen o da elini sıkıp

"Bende bende tanıştığma memnun oldum bay kim"

"Buna sevindim bay jeon, çıkış saatleri de geldiyse alabilir miyim acaba yuriyi'

Bay kim normalde hiç rica cümleleri kullanmazdı fakat bu genç oğlanı sevmişti fazlasıyla güzel gelmişti ona dokunmaya kıyamayacak kadar hemde.

Kook bay kim'in yönelttiği soruya karşı saat'e bakıp şu cevabı vermişti

"Aslında bir süre daha var lakin alabilirsiniz fakat önce ailesine sromam gerekiyor ,kusura bakmayın bu devirde dikkatli olmak gerek "

"Ah peki sorun değil arayın tabi "

"Bir dakika lütfen "

Kook ardından telefonunu çıkartmış Yuri'nin annesi seojong 'u(yanlış yazmış olabilirim) aramıştı

"Alo bayan sejeong yuriyi bay kim adında birisi almaya geldi bugün ,dayısı olduğunu söylüyor yuriyi' ona teslim ediyim mi?"

"Ah evet söylemedim mi size ben unutmuşum kusura bakmayın onu bugün abim almaya gelicekti teslim edebilirsiniz ona"

"Peki peki ne kusuru bay kim le gidiyor o zaman "

"Tabi tabi iyi günler bay jeon."

"İyi günler."

Konuşmaları biter ve kook ikilinin yanına geri döner

"Ah lütfen kusura bakmayın Yuri'nin emniyeti için öyle demiştim alabilirsiniz lütfen kusuruma bakmayın tekrardan"

Bunu duyan tae karşısındaki güzelliği izlemeye devam ederken konuşmuştu

"Ah lütfen böyle demeyin düşünceli olmanız öğrencilerinize karşı beni sevindirdi açıkçası "

"Tabikide onlar benim yavrularım sayılır ne de olsa, siz çıkabilirsiniz Yuri eşyalarını al lütfen "

"Pekii öğretmenim"

Yuri eşyalarını almaya gittiğinde ikili arasında bir oonusma geçemiş sadece birbirlerine bakmışlardı her zerrelerini ezberlemk ister gibi ikiside .

Yuri eşyalarını aldığı zaman ise öğretmenini ile sarılmış vedalasmişlardi şimdi vedalaşma sırası ise taekook ikilisin deydi

"Bay kim lütfen Yuri koreografiyi çalışmayı unutmasın yarında sizi burda görmek isteriz Yuri'nin anne ve babasıyla birlikte"

"Gelicem bay jeon sizi görmeden artık bir an bile duramam"(host lan tae az yavaş ol)

Kook'un duyduklarıyla yüzü kızarmış ve duymamış gibi yapmıştı

" ba bay kim görüşmek üzere "

Tae kook'un bu halllerine karşı kıkırdamıştı

"Tabiki görüşeceğiz jeon"

Ardından bay kim Yuri'yi kucağna almış siyah ve oldukça pahalı olan arabasına binmişti . Kook ise onlar gittikten sonra bir süre dona kalmış ardından zar zor kendine gelip çocukların çıkış saat'inin gelmesini beklemeye başlamıştı.

Kook:

Sonunda çocukların hepsi ayrılmış bende hazırlanıp eve gitmiştim. Evde kimin ile birlikte biraz takılmış ve onun bugün yolda yanlışlıkla üstüne kahve döküp sırılsıklam aşık olduğu çadam8 anlatmasını diblemiştim güya gay değildi kulahıma anlat sen onu jimincim . Bir süre daha evde takılmış ardından babamdan gelen aramayla birlikte telefonu açıp ne olduğunu sormuştum ,akşam yeni ortaklarıyla bir iş yemeğinin olduğnu söylemiş ve buna benimde katılmam gerektiğini dile getirmişti ben ise babamınbana yapacakları korkusundan kabul etmiştim bunu. Başka şansım yoktu ki zaten .

Akşam saat'in yaklaşmasıyla birlikte bende odama çıkmış giyinme odamdan beyaz tişört ve bol bir pantolan giymiştim ardından da çilekli lip balmımı da sürdükten sonra hazır olmuştum. Evden anahtarlarimi almış arabama binip restoranta doğru sürmüştüm.

Mekana gelmiş baba olucak herif ile birlikte ortaklarımızı bekliyorduk

Bir süre daha beklemiş ardından giriş de gördüğüm kişiler ile şaşkınlık geçirmiştim.

(Şimdi tae'nin okul çıkışı yuriyi aldığı zaman var )

"Hadi bakalım Yuri anlat bakalım bugün ne yaptınız?"

"Hmm dayıcım biraz prova yaptık sonra oturduk çizgi film izledik."

"Aferin benim uslu gülüme başka yaptınız mı birşeyler peki?"

"Hmmm ha dayıcım noldu biliyor musun bugün? "

"Noldu dayıcım?"

"Biz kook öğretmenimle çekindiğimiz fotoğrafa bakıyorduk sonrada tavşan öğretmenimin işi çıktı gitti. Ben işte bakarken bir fotoğraf gördüm tavşan öğretmenimin üstünde çok güzel kısa bir şort vardı çok güzel durmuş öğretmenimin üstünde canım öğretmenim benim."

Tae'nin o an gözleri karardı yutkundu yeni tanıştığı genç oğlanın tenini görmüştü incelemişti az bir sürede olsa ne yakışırdı süt gibi tenine o şort da öyle onu düşündü öyle bir düşündükü kendinden geçti .

"Huu dayıcım orda mısın?"

"Ah evet gülüm dalmışım bir an neyse öğretmenine yakışmıştır sen öyle dediysem"

"Ya dayıcım kaç kere dicem tavşan öğretmen onun ismi tavşannnnn"

"Peki peki anladık gülüm "(gülerek der)

"Evet dayıcım ben haklıyım hep"

İkili arasında geçen konuşmadan sonra eve gelmişler birbirleriyle hasret geçirdikten sonra akşamki toplantı yemeği için herkes hazırlanmaya başlamıştı.

Sonunda kim ailesi hazırlanmış akşam yemeği yiyecekleri mekana doğru gelmişlerdi

Mekana gelmişlerdi fakat tae masada gördüğü tavşan öğretmen ile şaşkınlık gecirmiş fakat aynı zaman çokda sevinmişti bu sıradada kook şaşkınlık içinde ona bakmaya devam etmişti taki kötü pislik babası tarafında kolu cimciklenene kadar...

_

Hii ben geldim aklıma fikir gelmiyor hiç cidden eğer önerileriniz varsa Instagram hesabımdan yazabilirsiniz

İns:starmy.29

Yazım hatası falan olduysa affolaaaa

Oy :+35

Yorum:+30

Sizi seviyorum lütfen destek olun ve yorum yapın bayyyy yağmur kaçar...💜

YOU ARE MİNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin