Jisung
amınaaa koyayım amınaaa koyayım çiçeğin böceğin changbinin herkesin amınaa koyayım
"çekilsene çocuk önümden"
İçimden şarkı söyleyerek okula giderken changbine doğru ilerliyordum ki 9'lardan bi bebe önüme atladı mk. Mutasyonlu bebe bacağım kadar boyu var çekirge gibi zıpladı önüme.
Changbin'in yanına ulaşınca bir tane çaktım ensesine, yeni traş olmuş of ne güzel şakladı.
"naber yarrak başı"
"iyi senden naber göt kafa"
toklaştık ve sınıfa girdik
kapıyı açar açmaz gördüğüm saçma görüntü ile bağırdım.
"ya yeonjun artık bi siktir git mk sal şu çocuğu"
sınıfa girdiğimizde gerçek anlamda Beomgyu Yeonjunun tepesine çıkmıştı.
daha doğrusu Yeonjun Beomgyuyu kafasına çıkarmış debeleniyolardı
bir yandan da Beomgyu Yeonjun'u ıssrımaya çalışıyordu. sınftaki birkaç kız alışmış bir şekilde olaylara tepkisiz dedikodu yapıyolardıBu sefer de ben Yeonjun Beomgyu ikilisini kucakladım ve kapıdan dışarı attım.
Sabah sabah daha uykum açılmamışken uğraştığım şeylere bak diye düşünürken kapının önünde yerde yatan Beomgyu beni bacağımdan yakaldı ve çekti. E haliyle bende bunarın üstüne düştüm ve yerde debelenirken koridorda üçümüz de bir yana yuvarlandık.Bende tamamen şans eseri şansımı sikim, Minho hocanın ayağına geldim. Hoca bir süre durdu ve yukarıdan yerde yatan bana baktı.
Yine her yanım açıktı aq.
Yuvarlanırken sıyrılan formamın açıkta bıraktığı karnıma baktı ve odasına gitmek üzere yürümeye yeltendi.
Yeltendi diyorum çünkü yürüyemedi, bende tam o sırada ayağa kalkmaya çalıştım ve tam da ayağının olduğu yerde yattığımdan kalkarken kafam bacağının arasına çarptı.Ben acıyla tekrar yere götümün üstüne düşerken hoca sikine bile takmayarak odasına doğru ilerledi.
Daha hocaya nasıl kendimi açılayacağımı bilemezken bir de yarrağına kafa atmıştım.
Ben uyandığım sabahın doğduğu güneşin etrafa yaydığı ışınların geçtiği ozan tabakasından yayılan gazın bize verdiği zararlı etkiden dolayı bende yarattığı otistikliği sikeyim.
Böyle küfür ederek yanına oturdurdum Changbin'in. Ettiğim yaratıcı küfüre tepki göstermeyerek kafasını cama yasladı ben de bu küfürü unutmadan notlarıma kaydettim.
Lazım olur ilerde Changbin'e falan söylerim.Birkaç ders sonra uyanmış ve diğer sınıflardan zorla toplayarak getirdiğim çocuklara bir şeyler anlatıyodum. Yani Felix ve Jeongin ikilisi. Changbin de bir yandan uyuyor bir yandan da beni dinliyordu.
"Yemin ederim ben okumamalıyım ya sanayiye gitmeliyim ya da bir yerlerde ot satmalıyım bak çok yaratıcı fikirlerim var.
kanka bak geçenlerde köye gittiğimde bizim akrabalardan bir amca beni ormana götürdü ve otları gösterdi yemin ederim bizim köy kokain cenneti"
"Tamam Jisung kimse senin gelecekte polislerden kaçmakla uğraşacağın işinle ilgilenmiyo"
"Uyuşturucu baronu olup kürklü karılarla takıldığımda seni o karılara siktireceğim"
"sus Minho Hoca geliyo"
"eşit ağırlıkçılara dersi yok mu? Niye buraya geliyo?"
"Jisung"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Care 'Bout Grades
Fanfiction"Hocam inanın bana ben gaey değilim" "Çocuğun kucağında fotoğrafın var Jisung." Text&düz yazı Minnnnsungggg