FİNALLL

67 8 0
                                    


KONSER HAFTASI (4. HAFTA- FRANSA)

KONSER KAMERA ARKASI

Jimin kendi sırasının gelmesini bekliyordu. Kulisteki koltukta uzanmış ayaklarını sallayarak telefona bakıyordu. Sadece bir performans sergileyecekti Yoongi'nin yanı sıra.

İçeriye terlemiş bir şekilde Yoongi girer. Şu şişesine uzanıp bir yudum alır. Jimin'in yanına gidip parmaklarını saçlarının kıvrımlarına dolar.

Yg: sıramız geliyor, güzelim

Jm: tamam ama sen çok yoruldun

Yg: biraz dinleneyim, çıkarız

Jm: tamam

Yg: giyin hadi sen

Jimin ayağa kalktı, kıyafetini aldı ve giyinmek için kabine geçti Yoongi bu sırada telefonunu rline almış jhope'a mesaj atmıştı.

Jhope gelmemişti çünkü artık dönmesi gerekiyordu. İşinin başına Yoongi ile güzel zaman geçirmiş Jimin ile tanıştığına ve dost olduklarına mutluydu. Onu asıl zorlayacak işiydi şu anlık.

Yazarın anlatımıyla;

Jimin ve Yoongi'nin makyajı ve saçı yapılıyordu. Bir yandan sohbet eden ikili şarkı sözlerine de göz atıyordu.

Jimin şimdiden çok yorulmuştu, ama Yoongi'nin kendinden daha çok çalıştığını bildiği için yorgun gözükmemeye çalışıyor sürekli odaklı olmaya çalışıyordu.

Yoongi ise herşeyin farkındaydı ve konser süresini azaltmıştı. Ama Jimin bunu bilmiyordu.

Konseri 2 hafta sonra Amerika'da farklı bölgelerde 3 kez yapacaklardı ve bilet alıpta gelemeyen fanlar içinde özel olarak ilgilenmişti.

Tüm masrafları kendisi karşılıyordu.

Tamamen hazır olduktan sonra platforma doğru ilerlediler ikiside sessizdi.

İlk adımlarını sağlam bir şekilde bastılar, personeller mikrofonları getirdi.

Kalabalığın sesi çok hür çıkıyordu, Jimin sesleri dinlerken en başta böyle bir sevgi ile karşılaşacağını düşünmediği için hala şaşırıyordu.

Bir anda hareket etmeye başlayan platform ile sarsıldı, Yoongi'nin belinden tutması ile sahneye çıkmaları bir oldu.

Kalabalığın sesi artık daha gür çıkıyordu. İkiliyi kimse o şekilde görmeyi beklemiyordu.

Şarkının girişini kaçıran ikili anında kendine gelip şarkıya başlamıştı, ama hala jimin'in belinde bir kol vardı.

Jimin yoongi'den kurtulup
sahnenin ön kısmına
doğru yürüdü.

Bir süre sonra tekrar kulise geçtiler, Jimin'in sahnede kızarmayan yanakları şimdi kızarıyordu.

Odada sadece ikisi vardı.

Ve hiç iyi şeyler olmayabilirdi...

Yoongi'nin, jimin'e yaklaşmasıyla kapının çalması bir oldu içeriye giren personeller Yoonmin'in kıyafetlerini verdiler ve çıktılar.

Yoongi yanındaki bedenin anlına bir öpücük bırakıp kabine geçti.

Bir süre daha konser alanında oyalanan ikili en sonunda otele gelmişlerdi.


_________________

Sonunda bu fici final yapabildim.

Okunması çok azdı, ve bir an önce final yapmak istedim yoksa bu fic için aklımda bir sürü fikir vardı.

Tüm fikirleri erteleyip final bölümünü yazdım.

Diğer ficlerimde görüşmek üzere hoşçakalın.

💫💫👋🏻👋🏻❤️❤️


Guitarist/YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin