Os ʀᴜᴍᴏʀᴇs ғᴀɴᴛᴀsɪᴏsᴏs ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀᴠᴀᴍ ᴀ ᴀʟᴀsᴛʀᴀʀ-sᴇ sᴏʙʀᴇ ᴜᴍᴀ ʀᴇɢɪᴀ̃ᴏ ᴄᴏʙᴇʀᴛᴀ ᴘᴇʟᴀs sᴏᴍʙʀᴀs, ᴘʀᴏᴊᴇᴛᴀᴅᴀs ᴘᴇʟᴏs ʜᴏʀʀɪᴘɪʟᴀɴᴛᴇs ᴅᴇsᴀᴘᴀʀᴇᴄɪᴍᴇɴᴛᴏs ᴇᴍ ᴘʀᴀɪᴀs.
As ᴠᴇʟʜᴀs ʜɪsᴛᴏ́ʀɪᴀs ᴅᴇ ᴘᴇsᴄᴀᴅᴏʀᴇs ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ɴᴏ ᴀʀ. Cᴏɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴀssᴏᴍʙʀᴏsᴀᴍᴇɴᴛᴇ sᴏʙʀᴇ ᴜᴍ ᴍᴏɴsᴛʀᴏ, ᴜᴍᴀ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ ᴅᴏs ᴍᴀʀᴇs. Cᴏɴᴛᴜᴅᴏ, ᴛᴏʀɴᴀ-sᴇ ɪᴍᴘᴏssɪ́ᴠᴇʟ sᴀʙᴇʀ ᴄᴏᴍ ᴄᴇʀᴛᴀ ᴄʟᴀʀᴇᴢᴀ sᴇ ᴛʀᴀᴛᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴛᴀɴᴛᴀs ʙᴀɴᴀʟɪᴅᴀᴅᴇs.
Dɪғɪ́ᴄɪʟ ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴀʀ ǫᴜᴇ ᴜᴍᴀ ʙᴇʟᴀ ᴄᴀɴᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴘᴏᴅᴇʀɪᴀ sᴇʀ ᴏ sᴜғɪᴄɪᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ʟʜᴇ ᴀғᴏɢᴀʀ ᴇɴᴛʀᴇ ᴀs ʟᴀᴄᴜɴᴀs ɪɴᴛᴇʀᴍɪɴᴀ́ᴠᴇɪs ᴅᴇ ᴜᴍᴀ ᴏʙsᴇssᴀ̃ᴏ ᴘʀᴏғᴀɴᴀ.
Pᴀʀᴀ ᴏ ʟᴇᴠᴀʀ ᴄᴇɢᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴀᴛᴇ́ ᴏ ᴍᴀʀ ᴅᴇ ɪɴᴄᴇʀᴛᴇᴢᴀs.
Oɴᴅᴇ ᴀ ᴀ́ɢᴜᴀ ɪɴᴠᴀᴅɪʀɪᴀ sᴇᴍ ᴄᴀᴜᴛᴇʟᴀ sᴇᴜs ᴘᴜʟᴍᴏ̃ᴇs, ᴇ ᴏ ғᴀʀɪᴀ sᴜᴄᴜᴍʙɪʀ ᴇᴛᴇʀɴᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴇʟᴀ ʙᴇʟᴇᴢᴀ ᴛʀᴀɴsᴄᴇɴᴅᴇɴᴛᴀʟ ᴅᴀǫᴜᴇʟᴀ ᴠᴏᴢ ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀ, ᴛʀᴀɴsᴍɪᴛɪᴅᴀ ᴅᴏᴄᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴇʟᴀs ᴏɴᴅᴀs ᴄʀɪsᴛᴀʟɪᴢᴀᴅᴀs ᴇᴍ ᴀᴢᴜʟ.
Nᴏ ᴇɴᴛᴀɴᴛᴏ, Bᴀɴɢᴄʜᴀɴ, ᴜᴍ ᴊᴏᴠᴇᴍ ᴍᴀʀᴄᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴜᴍ ᴘᴀssᴀᴅᴏ sᴏᴍʙʀɪᴏ ᴇ ᴛᴜʀʙᴜʟᴇɴᴛᴏ. Eɴᴄᴏɴᴛʀᴀ ʀᴇғᴜ́ɢɪᴏ ɴᴀs ᴀ́ɢᴜᴀs ᴘʀᴏғᴜɴᴅᴀs ᴅᴇ ᴜᴍᴀ ᴘʀᴀɪᴀ ᴀғᴀsᴛᴀᴅᴀ ᴅᴏ ᴄᴇɴᴛʀᴏ. Eᴍ ᴜᴍ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴄᴏɴᴛᴜʀʙᴀᴅᴏ ᴅᴇ sᴜᴀ ᴠɪᴅᴀ, ᴇʟᴇ sᴇ ᴠᴇ̂ ᴘʀᴏғᴇʀɪɴᴅᴏ ᴜᴍᴀ ᴅᴇsᴄᴜʟᴘᴀ sɪʟᴇɴᴄɪᴏsᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴇɴᴛᴀʀ ᴀғᴏɢᴀʀ ᴀs ᴍᴀ́ɢᴏᴀs ɴᴀs ᴀ́ɢᴜᴀs ғʀɪᴀs ᴅᴇ ᴜᴍᴀ Sᴇᴜʟ ɴᴜʙʟᴀᴅᴀ ᴇ ᴛᴇᴍᴘᴇsᴛᴜᴏsᴀ.
Qᴜᴇ ɴᴀǫᴜᴇʟᴀ ғᴀᴛɪ́ᴅɪᴄᴀ ɴᴏɪᴛᴇ ғᴇsᴛɪᴠᴀ ᴘᴏᴅᴇʀɪᴀ sɪɢɴɪғɪᴄᴀʀ ᴛᴜᴅᴏ.
Eᴍ ᴜᴍ ᴀᴄᴀsᴏ ᴍᴀᴄᴀʙʀᴏ ᴅᴏ ᴅᴇsᴛɪɴᴏ, ᴏ ʀᴀᴘᴀᴢ sᴇ ᴠᴇ̂ ᴘʀᴇsᴏ ɴᴀs ᴛʀᴀᴍᴀs sᴇɴsᴜᴀɪs ᴅᴇ ᴜᴍ sᴇʀ ǫᴜᴇ ᴅᴇᴠᴇʀɪᴀ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴘᴇʀᴛᴇɴᴄᴇʀ ᴀᴏs ᴄᴏɴᴛᴏs ᴅᴇ ғᴀᴅᴀs. Hʏᴜɴᴊɪɴ, ᴜᴍ ᴛʀɪᴛᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ʙᴇʟᴇᴢᴀ ɪɴᴅᴇsᴄʀɪᴛɪ́ᴠᴇʟ, ᴍᴀʀᴄᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴜᴍᴀ ᴘᴇʀᴠᴇʀsɪᴅᴀᴅᴇ ɪɴɪɢᴜᴀʟᴀ́ᴠᴇʟ ᴇ ᴜᴍᴀ ʜɪsᴛᴏ́ʀɪᴀ sᴏʟɪᴛᴀ́ʀɪᴀ.
Nᴇssᴀ ᴛʀᴀᴍᴀ ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴᴀɴᴛᴇ, ᴜᴍ sᴇɴᴛɪᴍᴇɴᴛᴏ ɪɴᴇsᴘᴇʀᴀᴅᴏ ғʟᴏʀᴇsᴄᴇ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴀ̀s ᴏɴᴅᴀs ᴅᴀǫᴜᴇʟᴀ ᴛᴇᴍᴘᴇsᴛᴀᴅᴇ. Mᴀs ᴀ ʜᴀʀᴍᴏɴɪᴀ ᴅᴇssᴀ ᴇsᴛʀᴀɴʜᴀ ᴘᴀɪxᴀ̃ᴏ ᴇ́ ᴀᴍᴇᴀᴄ̧ᴀᴅᴀ ᴄᴏᴍ ᴀ ʀᴇᴠᴇʟᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴀs ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇɪʀᴀs ɪɴᴛᴇɴᴄ̧ᴏ̃ᴇs ᴅᴀǫᴜᴇʟᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴏ.
❝𝔙𝔬𝔠𝔢̂ 𝔪𝔢 𝔣𝔢𝔷 𝔭𝔢𝔯𝔡𝔢𝔯 𝔬 𝔣𝔬̂𝔩𝔢𝔤𝔬…❞
𐦖
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐋𝐨𝐬𝐞 𝐌𝐲 𝐁𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡 ▸ ℌ𝔶𝔲𝔫𝔠𝔥𝔞𝔫
Fanfiction𝗟𝗼𝘀𝗲 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗲𝗮𝘁𝗵 | Shortfic ❝𝔙𝔬𝔠𝔢̂ 𝔪𝔢 𝔣𝔢𝔷 𝔭𝔢𝔯𝔡𝔢𝔯 𝔬 𝔣𝔬̂𝔩𝔢𝔤𝔬.❞ ⤷ 𝚂𝚝𝚛𝚊𝚢 𝙺𝚒𝚍𝚜 𝙵𝚊𝚗𝚏𝚒𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗 ⤷ ℌ𝔶𝔲𝔫𝔠𝔥𝔞𝔫 % 𝔅𝔞𝔫𝔤𝔠𝔥𝔞𝔫 % ℌ𝔶𝔲𝔫𝔧𝔦𝔫 © 𝗡⩇𝗫◌𝗡𝗨𝗹𝗹𝟰: wattpad !²⁰²⁴ ➬ [+18 𝖆𝖓𝖔...