Madelyn megbeszélte a barátjával, hogy ketten rendeznek egy házibulit a lakásában. Igaz, nem rám vall, de ez alkalommal meg se fordult a fejemben, hogy nemet mondjak a lehetőségre. Egyetlen probléma volt csak. Aiden is biztosan ott lesz, hisz a házigazda a legjobb haverja.
-Nem megyünk el plázázni? – kérdezem reményteli tekintettel Madelynt, aki az ágya szélén ül, és valami dark romance könyvet olvas.
-Most?
-Miért ne? Ma már úgy sincs több előadásunk. – már szerda volt, és úgy döntöttem, ma bemegyek az óráimra, mert annak azért nem örültem volna, ha kicsapnának.
-Rendben, végül is mehetünk. – bólintott rá Madelyn az ajánlatomra. Pár perc alatt összeszedtem a holmim, és elindultunk egy közeli pláza irányába.
Nagyjából negyed órába telt, mire odaértünk, majd beléptünk az egyik ruha üzletbe, én ugyanis első sorban azért akartam jönni. Kell egy jó ruha a buliba, és mégse hordhatom egész évben a szobatársam mini ruháit. Habár elég jól néztek ki, de sose találtam őket az én stílusomnak. Mondjuk ezen lehet változtatnék.
-Ez milyen? – lépek ki a próbafülkéből egy fekete nagyjából combom közepéig érő ruhában -, aminek ki van vágva a háta – Madelyn elé.
-Bomba! Szerintem ezt kéne választanod. Igazán jól áll.
-De a vöröset még fel se próbáltam.
-A vörös maradjon az én színem, de ez neked tökéletes lenne. Kiemeli az alakod. – mosolyog rám a barátnőm. Végül hallgatok rá, és megveszem a fekete ruhát. Még benéztünk pár ékszer üzletbe, majd miután mindennel végeztünk beültünk még a Starbucksba is.
-Mi van Aidennel? – érdeklődik Madelyn két korty között, miután megkaptuk a kávéinkat.
-Semmi, mi lenne?
-Hát csak gondoltam alakult már valami köztetek.
-Nem fog alakulni köztünk semmi. Elegem van belőle.
-Miért, mit csinált?
-Úgy érzem, csak szórakozik. Amikor először találkoztunk minden nap másik lánnyal volt. Most pedig úgy csinál, mintha annyira érdekelné mi van velem.
-És ha tényleg érdekli? – pillant fel rám.
-Annyira nem érdekel. Nem akarok fiút magam mellé. Őt főleg. Az égvilágon semmi szükségem nincs rá. Csak hátráltatna.
-Hát, te tudod. De szerintem adhatnál neki egy esélyt.
-Miért mondod ezt? – kapom fel én is a fejem.
-Jayden mesélt egy keveset.
-Mármint miről?
-Aidenről. – adja az igen szűkszavú választ.
-Aha, szuper. Inkább mesélj a kapcsolatodról Jaydennel. – erre Madelyn szemei felcsillantak, majd lelkesen mesélni kezdett. Igazán könnyű elterelni a figyelmét, így nem kellett tovább azon idegeskednem, hogy milyen válaszokkal bombáz még. Azonban kissé felkeltette az érdeklődésemet azzal, hogy azért akarja, hogy adjak egy esélyt Aidennek, mert a legjobb haverja mesélt valamit róla.
Körülbelül másfél óra elteltével végeztünk a pletykálással, és a kollégium felé vettük az irányt.
-Ma elmegyek Jaydennel, elkezdjük szervezni a bulit. – szólal meg baratnőm a vezetői ülésről.
-Tényleg. Az mikor is lesz?
-Szombaton. – a szemem felcsillant, habár próbáltam leplezni, nehogy barátnőm észrevegye. Három nap.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nagy különbségek
RomanceAurora Lowell első éve az egyetemen. Nincs ott vele se a barátja, se a bátyja. Ha így nézzük, csak magára számíthat. Viszont ott szerez egy legjobb barátnőt. Az új szobatársát. Valójában teljesen egymás ellentétei, azonban mindketten hatással vannak...