Joel:
Tällä kertaa se olin minä joka oli myöhässä, ajantaju katos jonnekkin, ehkä mä kerron muillekki.
"Sori kun oon myöhässä, en päässy aikasemmin.." sanoin
"Joonas kerto jo.." Aleksi sanoi
"Öö, ai kerto?" kysyin
"Joojoo, kaikki me käydään kierroksilla.." Olli sanoi
"Mut pidetään parin päivän vapaat niin saat huilata edes vähän ja me muut kans.." Niko sanoi
"Et ois kertonu kuitenkaan.." Joonas sanoi kun tuli keittiöstä
"Terveys ennen muuta, sä et oo iskussa, jo senki takia.." Tommi sanoiOkei, selvä. Ehkä vaan hyvä että Joonas vähän autto, tästä ei oo kun suunta ylöspäin!
Kyllä me treenit pidettiin ja lähdettiin vapaille, Tommi lähtee Ouluun, Olli ja Aleksi varmaan Aleksin porukoille, Niko ja Joonas pistää kunnon metelin ja mä? Varmaan nukun ja katon leffoja, en tiiä.
Ei, kyllä mä lähen baarin ja kärsin sit oloistani, kuka kieltää? Ei mun ollu pakko kertoo missä meen.
Kun ilta pimeni lähdin ulos, en vakio paikkaan vaan keskustaan, siellä oli enemmän mimmejä tarjolla.
"Yks bisse.." sanoin baarimikolle, huomasin miten joku hyvä näkönen mimmi katteli kauempaa, moikkasin sitä ja se moikkas takas.
"Moi, saako istua seuraan?" kysyin kun menin sen luokse
"Istu vaan, aika hiljasta.." nainen sanoi
"Nojoo, mut kello on vasta 10 illalla.." sanoinMeillä lähti juttu luistamaan, ehkä liiankin hyvin sillä parin bisen jälkeen tuo vei mut kotiinsa, mikä johti ensin vaan pussailuun ja siihen että vaatteet lopulta väheni kovaa tahtia.
EHKÄSY, en mä haluu isäks vielä, joten pienen säädön jälkeen kaikki oli paikallaan ja nautin ja tuijotin tuota kaunista naista mun alla, kyllä tuokin nautti.
"Mä en ees tiiä sun nimee.." kuului
"Enkä mä sun, joten tasapeli.." vastasin
"Älä lopeta.." nainen huohotti ja oli ihan valmista kauraa, samoin olin minä
"Ahh.." ulahdin kuuluvasti ja lauksesin kortsuun
"Voi jumalauta, sä oot ihana.." kuului, ehkä laskuhumala alko tehdä tehtäväänsä ja huone pyöri kivastiVielä sain hetken nauttia kun tuo pääty mun päälle ja liikku niin että tuntu, älä lopeta!
Lopulta nainen loju mun rinnan päällä ja vaan oli, ite silittelin tuon hiuksia ja annoin pusuja niihin.
Elämä on ihanaa, mitä olin tehny että tilanne oli nyt tämä? Muiden ei tarvinnu tietää, tosin joku arvaa kuitenkin.
"Ei tän pitäny näin mennä.." sanoin hiljaa
"Piti vaan päästä tuulettumaan.." sanoin, ilmeisesti nainen oli nukahtanu. Mikäs siinä, edes hetken mulla oli joku jota pitää hyvänä.Ehkä itekkin nukun, okei vieras paikka, mut ehkä saan unta. Heräsin yöllä kerran kun nainen kävi vessassa ja ehkä juomassa.
Aina tuo kömpi mun viereen takas, ihanaa. Tää vois jatkuakkin, mutta tuskin. Tästä tulee vaan joku yhden illan juttu, eikä me koskaan enää nähdä tai kuulla toisistamme.
Oli siis pakko ottaa tästä hetkestä kaikki irti ja pitää tästä kiinni, ehkä mulle joskus löytyy joku jota rakastaa, joku josta pitää huolta ja auttaa kun toinen voi huonosti.
Toiveajattelua, ei tämmönen ADHD rokkari osaa asettua aloilleen, en tuu koskaan saamaan satunnais panoja enempää.
Ja sit on bändi ja kiertueet, aina ei etäsuhteetkaan toimi, viimestään kun oot kuukauden tai pari poissa, myös suhde on ohi. Neljällä meistä kuudesta oli helppoa, kun puoliso kulki mukana. Sit oltiin minä ja Tommi, ikisinkut.
... ... ...
Joel rakas, sä et tiiäkkään mitä vielä on luvassa, jotain rakkausrintamalla ;)
515 sanaa!
Se illan toinen, että saadaan tää kunnolla vauhtiin! ;)
Ei mulla muuta, joten mennään eteenpäin! ;)
YOU ARE READING
I'll Be There For You [Joel Hokka] (1) [VALMIS] ✔️
FanfictionNyt heitän itelleni haasteen ja koitan mitä tästä tulee, ammunko itteeni jalkaan! Lopputulos selviää vaan lukemalla, nii että lukemaan siitä! ☆☆☆ Kun uniongelmat ja kiireinen aikataulu väsyttää, tahtia ei voi hidastaa, pitää takoa kun rauta on kuuma...