~Vuruldum~

211 11 9
                                    

Rüzgar'dan

Bu güne kadar kendimi bu kadar sinirli hiss etdiyimi hatırlamıyorum. Şu an Berra orda o adamların elinde ve ben hiç bi şey yapamıyorum. Benden bilgileri istiyorlar ama onlara bunu vermem bizim için çok büyük bi sorun olur bunu yapamam. Berra'yı ordan bi şekilde kurtarmam lazım ama nasıl... Gece yarısı.. gece yarısı oraya bi baskın yaparsam tüm adamlarını öldürüp Berra'yı kurtara bilirim. Bunun için dikkatli olmam gerkicek ama her ne olursa olsun Berra'yı ordan kurtaricam. Berra'nin ailesinin ve ekibin bundan haberi olmaması lazım ne kadar gizli o kadar iyi. Telefondan konuştuk az önce, o konumdan onların yerini tespit ede bilirim. Burası ormanın içi... Korkaklar kızı nereye götürmüşler ama ben onlara bunun cezasını vermesini bilirim.

Ben- Fırat duyuyor musun?

Fırat - ne oldu Rüzgar neden bu kadar öfkelisin?

Ben - sonra anlatırım kardeşim. Şimdi ordan bi kaç adam topla baskın yapmaya gidiyoruz.

Fırat - olm bi dur bi söyle doğru düzgün nereye, kime baskın yapıyoruz?

Ben- ormanın içine giriyoruz şu Murat'ın adamlarına baskın yapıcaz

Fırat - iyide olm ne oldu birden

Ben- sonra anlatırım şimdi zamanımız yok acele edin

Fırat - tamam ama sakin ol böyle sinirli olmak sana yaramıyor

Ben- tamam çalışırım hadi görüşürüz

Fırat - görüşürüz

Berra'dan

Bu gün burda gecicekti. Şu an rahat evimde oturup test çöze bilirdim ama benim düştüğüm durumlara bak. Annemler ve ekip bana ulaşamazlarsa o zaman ne olucak beni çok merak ederler. Ama her şey bi yana ben Rüzgar'a duygularımı söyledim o an bunu nasıl yaptım bilmiyorum... O beni seviyor bunu biliyorum ama ben nasıl söyleye bildim.. iyi ki de söyledim eğer bana bi şey olursa bunu söylemeden ölmek istemezdim. Ama Rüzgar beni kurtarmaya gelecektir mutlaka. Ben onu ne ara bu kadar sevdim bilmiyorum ama artık onsuz bi an bile düşünemiyorum yada düşünmek istemiyorum. Benim böyle duygular yaşamamam gerekiyordu ben böyle şeylere inanmazdım ama Rüzgar beni değiştirdi hemde bu kadar kısa sürede. Şu an her şeyden çok burdan kurtulmak ve onu görmek istiyorum. Kendi kendime inanamıyorum şu an. Ne kadar tuaf olsa da bu duygularda güzel birini sevmek özlemek birinin seni sevdiğini hiss etmek... Ama burdan kurtulmak ve Rüzgar'ı yeniden görmek için yarına kadar beklemem gerekiyor. Burda canım çok sıkılıyor cidden acaba bi zeka bulmacaları falan var mıdır.

Ben- heyy kimse var mı orda?

A.1- ne oldu yine ne istiyorsun?

Ben- benim canım sıkılıyor bi zeka bulmacası falan var mı sizde?

A.1- başka ne istersiniz?

Ben- bi kahve fena olmazdı açıkçası.

A.1- sen burda esirsin hiç bi şey yok sanaa.

Ben- offf akşam oldu hava karardı tüm gece boyu böyle oturacak mıyım?

A.1- evet oturacaksın! Hele haline şükret men gerek.

Ben- offf bari saati söyleyin

A.1- saat 20:30

Ben- ne zaman kurtulucam ben burdann?

A.1- Rüzgar istediğimizi ne zaman getirirse o zaman.

Ben- siz bizden ne istiyorsunuzzz?

En Büyük Şansım~EbMin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin