uyarı..

18 4 9
                                    

arkadaşlar cidden ne desem bilemiyorum ama ficlerim tutmuyo ustelik ben uşengec bir insan olarak her gün bölum atmaya çalışıyorum ama tutmuyo sadece bu ficim değil tüm ficlerim just a kiss ve Miyago_hyunlix de tutmuyo ben emek verip yazıyorum sizde emegimin karşılıgında yapacaginiz tek şey oy vermek ama siz onu bile bana cok göruyorsunuz insanin saatlerce yazip uğraştığı şey istediği seviyeye gelmeyince yazasi kaçıyo, yanı geciştirerek yazıyorum çünkü umidim kalmadı 70 80 lerde göruntulenme varken 20 oy var haksızlık bu ben reklamda yaptım yanı ttde fic hakkında gördüğüm her vidoda ficlerin ismini birakip geçiyorum ama yine hiçbir şey değişmiyo aynı göruntu karşılıyor beni Miyago_hyunlix fici 600 ustu göruntulenme varken 90 oy var farka bakın hiçbir şekilde hiçbir yazar bundan memnun kalmaz okudgum her fice oy veren ben lan oy vermek cok mu zor oy vermeyince ne geciyo eline?

şunu söylemek istiyorum ne zaman ficim hakkettiği oyu alırsa o zaman fice devam edicem miyago icinde geçerli lgs sınavları bitince bile devam atmicem oy gelene kadar bölum atasım gelmiyo hevesi umudu kalmıyo insanın cok özur dilerim okuyup oy verenler varsa  yanı 20 18 kışının gördugu bir bölume 3 veya 2 oy geliyorsa neden devam edeyim?

söylediğim gibi hakkettiği oy gelene kadar bölüm atmicam

Die yoriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin