Sapık Serisi•3

84 6 15
                                    

"Gökyüzü. Gökyüzünde yıldızlar ölülerin gözlerinde yıldızlar."

[FELİX]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[FELİX]

Gece hiç uyuyamamıştım güneş doğana kadar yatakta döndüm durdum ve Hyunjin cidden horluyordu... Bir an içinde aslan kükrüyor sandım yalan yok.
Gözlerim duvardaki saate kayıyor, akrep ve yelkovan sekizi gösteriyordu huzursuzca kıpırdandım, bugün epey bir işim vardı bir an önce yapmam gerekiyor. Hyunjin kolunu göğsüme doğru attığında bir an nefesim kesildi.

"Hyunjin..." diye mırıldandım zar zor.

"Kas çalıştığını bilmiyordum sevgilim."  kolunu tutup ona doğru ittim. "Koluna sahip çııık."

"Hayır ben sana sahip çıkıyorum."  gelen sesle kaşlarım havalanıyor bu adam niye bu kadar erken uyandı ki şimdi? Yoksa öğlene kadar yatıyor.

"Ne zaman uyandın sen?"

"Şimdi senin sesine uyandım güzelim. "  diyor kolunu uzatırken parmakları yanağımı buluyor kalbim teklerken yutkunup ona bakıyorum sanki ilk bana dokunuyormuş gibi hissettiriyor.
Yanağımı okşayıp yüzünü yüzüme yaklaştırarak dudaklarını dudaklarıma kapatıyor. Ufak öpüşmeden sonra bedenimi yataktan kaldırarak  kalktım."

Ya daha tam öpemedim seni.. Nereye?"
Uzayan saçlarımı elimle geriye atarak mesaj gelen telefonumu elime alıp baktım.


User0829
Günaydın, iyi uyuyabildin mi?

Kaşlarımı çatıyorum bir an da, bu kimdi?Bilinmeyen bir numara bana mesaj atmıştı. Hyunjin her hareketimi izliyor bense belli etmemek için çabalıyorum.

"Bebeğim?"

"Hm?

"Bir şey mi oldu?"

"Tch yoo. Olmadı, ne oldu neden sordun?"

"Bilmem, " omuzlarını silkiyor ve yataktan kalkıyor yanıma gelerek arkamdan belime sarılıp çenesini omzuma koyuyor. "Kaşlarını çattın da bir şey oldu sandım."Anında telefonumun ekranını kapatıp ona doğru dönerek boynuna sarılıyorum. "Yok bir şey hayatım." Başını sallayıp sarılmaya devam etti.

Yemek yedikten sonra odaya geçiyorum üzerimden pijamalarımı çıkarıp günlük kıyafetlerimi hızlıca üzerime geçirdim jazır olduğumda seslendim. "Bebeğim çıkıyorum ben."

"Tamam," gibi bir şey dedi sanırım banyodaydı, ona kısa bir mesaj yazıyorum.

leefelix
Bebeğim ben Chris hyung'un yanına gidiyorum haberin olsun.

Yazdıktan sonra hızlı bir şekilde Chris'in yanına gittim.

"Kola içer misin Felix?"  

"Olur hyung koy işim başımdan aşkın şu an." bir hışımla çantamı ve hırkamı üzerimden çıkarıp asıyorum ve oturuyorum.

"Ne oldu ya öyle telefonda arayıp söyleseydin?"

"Yok hyung ya yüz yüze konuşulacak bir konu, Hyunjin'e anlatamazdım."  diyip elinden kolamı alıp birkaç yudum içiyorum. "Çok içme şekerli zaten."

"Biliyorum olsun bir bardak olsa sorun olmaz çok içmediğim sürece." yanıma oturup sırtımı sıvazlıyor. "Tamam, sorun ne, seni bu kadar endişelendiren şey nedir?"

Bedenimi ona döndürüp derin bir nefes aldım."Sorun Seungmin. Hatırlarsın eski sevgilim karşıma iki sene sonra çıktı elim ayağım birbirine girdi ne yapacağımı bilmiyorum."

"Kim Seungmin?"

"Evet o. Ta kendisi."

"Ooo Amerikalardan dönebilmiş bir an ülkesini unuttum sandım."

Dediği şey beni güldürmüştü.  "sorun şu ki peşimde olması ayrılalı çok oluyor hayatlarımız başka bir yönde ve ben evlendim çocukluk arkadaşımla gece buluştuk Hyunjin uyurken gizlice buluştum onunla eve geldiğimde uyuyamadın yorgun hissediyorum."

Chris'in dudağı yukarıya doğru kıvrılıyor,parmaklarını kıtlatıp ordandan boynunu kıtlatıyor. İnanamıyormuş gibi bana bakıyor. "Ha sen ciddisin?"

Başımı salladım.

"Of,işimiz var Felix bu çocuk kafayı takmış sana çok dikkat et tamam mı?"

"Tamam...bazı şeyleri konuştuk beni unutamadığını söyledi!?"

"Ne?" bir süre güldü.

"Ney seni unutamamış mı.... Ne kadar üzüldüm şimdi. " 

"Ben de üzüldüm ama iş işten geçti bir kere o yüzden bunu kendimde saklayacağım  kimse bilmeyecek senin ve benim dışımda tamam mı?"

"Pekâlâ aramızda sır, konuşulanlar bu odada kalacak  güvenebilirsin bana."

"Yaa  biliyorum biliyorum." gülümseyerek kollarımı ona sardım. "Seviyorum seni hyung."  çok geçmeden kolları bedenimi buldu, "Ben de seni seviyorum canım."

---
Gidişat birazcık 🤏 hareketli ilerleyen bölümlerde bizi ne bekliyor merak ediyorum. 💜💚

sapık•(iki kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin