.3.

16 3 22
                                    

Felix: Olur. 
Hyunjin: Ne?
Felix: Basbaya olur. 

Anlatıcı Yazar

Felix farkında değildi fakat bu cevabı düşünmeden vermişti. Farkında olmadan Hyunjin'i Jeongin'i unutmak için kullanacaktı. Sorun yoktu çünkü Hyunjin'de onunla Minho yüzünden sevgili olacaktı. 

Ö(Öretmen): Hadi herkes yerlerine. 

Hyunjin Felix'in bileğini bıraktı ve ikisi de yerlerine geçtiler. 

-----Dersbitti----

Zil çalar çalmaz Jeongin, Minho ve Han üçlüsü Hyunjin'in yanına ışınlandılar.

Minho: Bakıyorum da işleri hızlı yürütüyorsun😏
Hyun: Minho keser misin, yoksa ağzını keseyim mi?
Minho: Üf tamam be bir şey demedik. 
Han: Minho gel kantine gidelim. 
Minho: Tamam sincabım. 
I.N: Ehehhee ben de kaçar.
Hyun: Hop! Nereye?
I.N: S-sanane.
Hyun: Sevgilinin yanına dimii? Kim olduğunu çabuk söyle. 
I.N: Tamam ama Minho'ya sakın söylemiyorsun ok?
Hyun: he he.
 I.N: Changbin.

Diyerek Hyunjin'in kulağına fısıldadı ve sonra kaçıp gitti. Bu Hyunjin'i şaşırmamıştı. Ah doğru ya. Unutmuştu. Teneffüste Felix'in yanına gidecekti. Gözleriyle sınıfı taradı fakat Felix'i göremedi. Felix'in Chan'la arkadaş olduğunu duyduğu için ona sormak için Chan'ın yanına gitti. 

Hyun: Felix nerede?
Chan: Lütfen buradan gider misin?
Hyun: WeWewEoOGğG. Felix'in nerede olduğunu söylemezsen Seungmin'i herkese anlatırım.
Chan: Ne?!? Nerden biliyosun?!?! 
Hyun: Ben bilirim. Hadi söyle şimdi Felix nerede?
Chan: Pff. Peki. Neden bilmiyorum, revire gideceğini söylemişti.

Hyunjin ağır ağır, koridorda revire doğru yürümeye başladı. Giderken kardeşi Ryujin'i gördü ve kafasına bir şaplak geçirdi.

Ryu: HEYY!!
Hyun: Ne bağırıyon ya.
Ryu: Acaba neden? Abim olmandan nefret ediyorum ya! Bir siktir git şuradan!
Hyun: Kes. Abin olduğuma şükret. 
Ryu: Öf ben gidiyorum. 

Ryujin bu konuşmadan sonra arkasını dönüp gitti. Hyunjin ise revire tekrar ilerlemeye başladı. Revire vardığında kapıdan içeri girdi. İçeride bileğinde bir bez sargılı olan Felix'i gördü.

Felix: Hyunbee- Pardon Hwang Hyunjin burada ne işin var?
Hyun: Sikim sonik işler işte. Neyse, sen bana neden olur dedin?
Felix: Olur çünkü.
Hyun: E hani sen Jeongin'i seviyordun?
Felix: (Başını yere eğer)Açma şu konuyu lütfen... 
Hyun: Hemen de verdi. 
Felix: Bişey mi dedin?
Hyun: Yok bişey. Ee şimdi biz çıkıyoz mu?
Felix: Hee evet öyle mi olmuş.
Hyun: Sikerim bak, dalga geçme. 

Felix bunun üzerine bir kahkaha patlattı. 

Hyun: ÇOCUK KES ÇENENİ!! 

Hyunjin öyle bir bağırmıştı ki, Felix bundan ürkmüştü. Göz bebekleri kocaman olmuştu, ve kızarmıştı. 

Felix: Üzgünüm, bu kadar sinirleneceğini düşünmedim.
Hyun: Düşüneceksin o zaman! Sevgilim değil misin?!
Felix: Daha yeni çıktık ve sevgilinim oyuncağın değil?

Felix oturduğu yataktan kalktı ve bir iki adım attı. 

Hyun: Oyuncağım olacaksın o zaman. Yoksa sevgilisi olan birine aşık olduğunu ifşa ederim ona göre. 
Felix: Yapamazsın! Gerçi seni neden kabul ettiysem, Jeongin'in tırnağı bile olamazsın!
Hyun: NE?!? Sen görürsün. 

Hyunjin eline telefonu aldı ve bir kaç bir şeyler yaptıktan sonra tekrar telefonu cebine koydu ve pis pis sırıtmaya başladı. Bu sırada Felix'in telefonuna bir bildirim geldi. Gelen bildirim, okulun anonim formundandı. Birisi Felix'in tuvalette ağladığı ses kaydını paylaşmış, üzerine de 'Changbin; Felix denen pislik sevgiline asılıyor:)'yazmıştı. Felix bunu görünce sinirine yenilip, Hyunjin'i omuzlarından ittirmeye başladı. 

Felix: Ne yaptın sen aptal! Değdimi buna! 

Nayeon, Mina ve Chaeyoung revirin açık olan kapısının önünde toplanmıştı. 

Chae: Bas baya I.N'e asılıyormuş baksana. 
Mina: Ben anlamıştım, derste sürekli ona bakıyordu. 
Nayeon: O değilde I.N'in sevgilisi Changbin'miş, buna nasıl cesaret edebildi ki, Changbin onun suratını dağatacak. 

Neredeyse herkes kapının önüne toplanmıştı ve Felix'le ilgili konuşuyorlardı. Felix ise bu sırada hala Hyunjin' e bağırıyordu. Fakat Hyunjin'in gram umrunda değildi ve sırıtıyordu. Felix'in bu duyduğu eziklemelere dayanamayarak gözü doldu ve kızardı. 

Changbin: NERDE O OROSBU ÇOCUĞU!! 

Changbin kalabalığı delerek revirin içine daldı. Koşarak geliyordu. Felix'in yanına iyice yaklaştı ve yakalarından tuttu. Hyunjin'se bir köşede elleri cebinde rahat bir şekilde olacakları seyrediyordu. 

-

Heyecanlı yerde kestiimm

Nabersiniz arkadassaklarr

Sizi seviyorum öptüm bayy

547 kelime*

Hadi bir kelime sınırı koyun bana, onun altında yaparsam 2 bölüm atmak zorunda kalayım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HYUNBEE/ HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin