Gökçen bir asker kurgusu. Aşşırı iyi bence ama yetişkin icerik var. İlk kitabın sonunda var ama ayrıntılı değil ikinci kitapta var diye biliyorum üçüncü kitap çıkmadı ama onda da var hatta en çok üç ve dörtte var. Onun haricinde duyguları çok yoğun hissediyorsunuz. Ki çoğu kişi bu kitabi biliyor yazarın ilk kitabı bir de yan kitabımız var Bülbül Kapanı diye. Bülbül Kapanı Gökçen'deki Timur'un başka bir göreve gitmesi ve orada yaşadığı olayları anlatıyo. Şimdi size kitabın artı yanlarından bahsedeceğim (her iki kitap içinde) kadın karakterin ağzından okuyoruz genellikle ama şöyle bir şey var üç nokta koyup erkek karakterin ağzından da okuabiliyoruz hatta bazen yazarın ağzından da okuyabiliyoruz bu çok hoşuma gitti mesela Gökçen yani ana kız karakterimiz doktor Murathan ise ana erkek karakterimiz asker mesela biz Gökçen in ne yaptığını okuyoruz ama yazar üç nokta koyup Murathan ın o sırada ne yaptığını yazıyor. Tabii ki böyle şak diye gecmiyor bir zaman dilimi var o zaman diliminde Gökçen'in ağzından okuyoruz o zaman dilimi doluyor ve Murathan'ın ağzından okuyoruz. Tabii bu sürekli tekrarlanmiyo ama tabii yazar bunu çok güzel kullanmış.
BURAYA KADAR KENDİ YORUMUM DU SİMDİ KONUSUNA GEĆELİM
Gökçen 6 Murathan ise 9 yaşında. O gün Gökçen'in doğum günü babası ise asker ve Murathan'ın babası da asker bunlar (babaları) Gökçen'in doğum gününde şehit duşüyorlar işte şehit düştükleri için herkes kendi memleketine gidiyor. Murathan Adanaya Gökçen ise İzmir'e gidiyor. İşte bunlar 20 yıl sonra Silopi'de karşılaşıyor. Murathan zaten uzun yıllardır orada görev yapıyodu ama bir gün Gökçen geldi hem de doktor olarak.
Kitabın konusu bu seri 4 kitap olacak ilk 2 kitabı çıktı 3. kitabi baskıda
LÜTFEN HERKES BU CHAT E İSTEDİĞİ KİTABI YAZSIN OKUDUYSAM YORUMLARIM OKUMADIYSAM DA FİKİRLERİMİ DUŞÜNCELERİMİ YAZARIM
🧐🧐🧐