2. ČÁST

100 9 2
                                    

Kelly

Cestou do školy mi do uší ve sluchátkách hrála má oblíbená píseň Styl od Taylor, její hudba mě hodně ovlivnila, když mi bylo patnáct. V té době jsem nebyla vůbec oblíbená, jednak že jsem nosila rovnátka, neměla jsem žádná prsa, no i když teď nejsou bůhví jak velká. Ale aspoň, že je mám. Měla jsem z toho dříve hrozný komplexe, taky jsem si říkávala narostou mi vůbec? Co když mě nebude nějaký kluk mít rád, když je nemám. Ještě se mi z toho i ostatní dost na základce posmívaly, hlavě některé holky, kterým začaly růst už ve čtrnácti. Ale díky jejím textům některých songů jsem si uvědomila, že nemusím být perfektní na to, aby mě měl někdo rád. Navíc taky Taylor si prošla stejnou proměnou, nejen od rovnátek a neoblíbenosti, ale taky po růstu jistých partií. Taky jsem nebyla dívka, co se ráda maluje, jako jiné holky, to mi stejně jediné zůstalo, ale zjistila jsem, že mi to až tolik nevadilo. Myslím že přirozená krása se nemusí skrývat za tou fasádou zvané make-up. Kdybych měla na obličeji akné, to by byla jiná story, naštěstí jsem už několik let používala přípravky na obličej, proti takovým věcem.

Co se mého milostného života týče, to je taky samo o sobě tragédie, tedy pro mladou společnost. Polovina holek už dostala aspoň pusu, a ta druhá mají už kluka. Já dostala pusu naposled v druhé třídě, ale to byla spíš dětská pusa. Ty jsou o tolik nevinné. Možná to je taky tím, že táta v mládí nebyl svatoušek, i když už chodil s mamkou nejméně třičtvrtě roku, měl zálibu ji podvádět. Netuším proč s ním vůbec zůstávala, muž by měl milovat jen dvě ženy. Ta která mu dala život, a ta která mu porodí potomka. Žádná jiná. Mám prostě strach, že se mi to stane taky, když si pustím kluka k tělu. Stejně jeden tu je, zamilovala jsem se hned, jak jsem ho uviděla. Ty jeho tmavé modré oči když se mi dostanou do mích, rozbouří to ve mně bouři, jako při západu slunce za horami, když se skoro setmí. Mě to tak přijde. Podle mě to byl ze všech kluků na škole, on ten nejhezčí, ještě se mu roztomile kroutějí horní část vlasů do prstýnků. Tedy pokud je neschovává pod kšiltovku.

Ale když jsem zaslechla, jak mluvil s kamarády ze školy, cítila jsem z jeho hlasu husí kůži, ale ne v dobrém slovu. Řekla bych, že by si s mým otcem mohli podat ruce. Na každém prstu vystřídal holky, jako ponožky, a tím se mi zprotivil, že mi znechucením stávají chloupky na ruce a těle, když ho slyším. Jediné co se mi na něm pořád líbí je jeho zářivý úsměv, ani mi nevadí, že nepatří mě.

Lando Norris, bad boy, co mu holky prošli postelí a lamač dívčích srdcí. Proto je lepší žádnému klukovi nedávat své poprvé, jen toho zneužijí a zahodí, jako by to bylo nic. To si nechám pro někoho, kdo za to stojí, a kde je i zamilovanost oboustranná.


Za dva dny napsat další část, je pro mě trochu, jako zázrak. A musím se pochválit, že je i dost dlouhá o proti těm dvěmi před tím. ❤️🌞

No tak se mějte, já se jdu dívat na druhou půlku SUPERLOVU. ❤️❤️

Vaše Tate. 🌻

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 11 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Not boy for you || Lando Norris ||Kde žijí příběhy. Začni objevovat