Felix sabah kalktığında çok kararsızdı kendinden bile sakladığı sırrını jeongin öğrenmişti. Her zamanki gibi hiçbir şey olmamış gibi mi davranacaktı yoksa jeongin ile konuşabilecek miydi? Çok utanıyordu ama bütün bunlar onun suçu muydu? Hayır değildi ama Felix kendisini suçluyordu. Uyanmıştı fakat sadece tavana bakıyordu. Kafasını sağına çevirip yatakta oturdu. Okul formasını gördüğü an neden bu kadar erken uyandığını hatırladı ve onu uyandıran alarm sesini fark etti.
Düşüncelerinden dolayı alarm sesini bile fark edememişti.Yataktan yavaşça kalkıp okul formasının serili olduğu masasına yöneldi. Okul forması onun için çok önemliydi aslında Felix için bütün eşyaları çok önemliydi ama özellikle kıyafetlerine çok önem verirdi.
Yavaş bir şekilde okul formasını giydi. Aynanın karşısına geçtiğinde lise formalarının neden bu kadar güzel olduğunu düşündü.Ortaokulda kötü formalar yüzünden herkes şikayet edip dururdu. Kapı çaldı ve jeongin içeri girdi.
- Felix.
Ağlayarak Felix'e sarıldı. Felix dün gece olanları tamamen unutmuştu. Felix'te Jeongin'e sarıldıktan sonra Jeongin Felix'i kendinden ayırdı ve iki elini yanağına koydu.
- iyi misin Felix?
- Evet jeongin.
- o adam sana ne zamandan beri bu kadar yakın?
- ilkokuldan beri. Jeongin sanırım ilk lise günümde okula geç kalmak istemem.
Jeongin Felix'in konuyu kapatmaya çalıştığını görünce artık susmayı tercih etti.
- Tamam civciv. Bende hazırlandıktan sonra yanına geleceğim burada beni bekle.
- Tamam hyung.
Jeongin kapıya yöneldiği sırada hyung kelimesini duyunca arkasını döndü ve Felix'e gururlu bir bakış attıktan sonra odasına doğru ilerlemeye başladı. Felix'te banyoya girip sabah bakımlarını yaptıktan sonra yatağına oturup jeongin'i beklemeye başladı. Kısa bir süre sonra Jeongin geldi.
- okula hazır mısın civciv?
- Evet çok heyecanlıyım.
- Sınıfına alışamazsan tenefüslerde yanıma gel.
- Tamam hyung Hadi gidelim.
Yurt kapısında güvenliğe selam verdikten sonra dışarı çıktılar okula doğru yürümeye başladılar. Okula vardıklarında okulun bahçesindeki ağaçlar Felix'in dikkatini çekmişti. Güzel görünüyorlardı. Jeongin okula girmek üzereyken Felix ağaçların oraya yaklaşıyordu.
- Hadi Felix gel.
- Tamam jeongin.
Okula girdiklerinde aslında o kadar kalabalık olmadığını görünce rahatlamıştı Felix. İlkokulda her yerde oyun oynayan çocuklar olurdu. Ama burası ne ilkokula nede ortaokula benziyordu. Arkadaşlıklar daha kalıcı gibiydi. Yanlız olan kimse gözükmüyordu. Felix yinede endişeliydi henüz sınıfını görmemişti ya kötü,ona zorbalık yapacakları bir sınıfa giderse? Endişeyle yanında yürüyen ve Felix'i sınıfına götüren Jeongin'in koluna girdi.
- Jeongin korkuyorum.
- Korkma Felix bizim okulumuzda zaten zorbalık olayları pek fazla olmaz.
- Pek fazla olmaz? Bu olmayacağı anlamına gelmez ama.
- Evet ama ben seni koruyacağım hem benim arkadaşlarımda var onlarda seni koruyacaklardır.
- Yinede bilmiyorum umarim güzel geçer.