Lucifer'ın gözünden:
Alastor geldiğinde beni ördeklerin olduğu bir yere götürdü burası çok güzeldi ve en sonunda Al bana baktı. Sanki birşey diyecekti. Dizlerinin üstüne çöktü ve...
L: Noldu Al?
Al: Luci biliyorum zor zamanlar geçirdin ve beni seviyorsun ama ben sana aynı sevgiyi veremem, üzgünüm...
L: Nasıl yani ne demek istiyorsun?
Al: Ah saf ördeğim seni sırf bu yüzden kandırabiliyolar. Ayrılmak istiyorum.
O an başımdan aşağı kaynar sular döküldü ve hıçkırarak ağlamaya başladım.
L: S-sende b-beni b-bırakma...
Al: Üzgünüm ördeğim..
L: HAYIR GİDEMEZSİN BENİ ONUN BIRAKTIĞI GİBİ BIRAKAMAZSIN DAHA YENİ KAVUŞMUŞKEN CANIMI YAKAMAZSIN AL.
Gidiyordu peşinden koşmaya başladım ama yetişemiyordum.
L: AL BANA BU ACIYI TEKRAR YAŞATMA.
Yere düştüm ve kalkmak için direnmedim. Hayatım mahvolmuştu yine aynı acı sarmıştı bedenimi... O minicik bedenimin taşıyamayacağı büyük acı.... Kalkmak istemiyordum hatta ölmek istiyordum ama melekler ölür müydü hele ilk yaratılanlar. Düşük olasılık hele Azrael'in o koruma büyüsünden sonra...Alastor'ın gözünden:
İlk defa bedenimde annemin ölümünden sonra ağır acı çektim... Ağlamaya başladım yeminimi Lucifer için bozmuştum. Aşık oldum anne hemde cehennemin minik yakışıklı ve tatlı kralına, herkesin zincirini ve hayatını elinde taşıyan kişiye... Delirmek hatta çıldırmak üzereydim artık, imhadan sonraki şarkıda bu kadar strese kapılmamıştım. Şuan şarkıda dediğimi yaşıyordum. Ölüm her yerdeydi resmen ve vücudumu bir üşüme sarmıştı. Bu gerçek bir ölüm değildi ruhsaldı, duygusaldı ve en önemlisi sevgiseldi. Ah elimde olsa Lucifer'ın o şekerden farksız dudaklarına tekrar kapanıp ardından özür dilerdim ama ölmesine izin veremezdim. Niffty, Rosie ve annem kadar oda değerliydi benim için... 2 hafta odamdan çıkamadım elimde onla oynadığımız ördekler vardı, onlara bakıp yas tutarken bir anda kapım çaldı. Ördekleri sakladım.
Al: Gir...
Lucifer içeri girdi. Şaşkındım çünkü aramızda geçen konuşmalardan sonra gelmesini beklemiyordum.
L:Ördeklerimi gördün mü? Koleksiyonu düzenlerken onların yerinin boş olduğunu fark ettim de en son senle oynamıştık.
Al: Görmedim maalesef Luci.
L: Off nerde bu ördekler ağlayacağım şimdi he bide bizimkilerle yemeğe gideceğiz senide çağırıyorlar.
Al: Peki onlara geleceğimi söylersin de bu yemek olayı nerden çıktı?
L: Ah bi bilsem. Neyse ben çıkiyim seni çok oyaladım.
Al: Asl-
Gitmişti... Yine kalbimde bir acı hissettim kendimi yatağa atmama sebep olacak kadar. Onu her gördüğümde yalvarışı aklıma geliyor bu da ağlamama hatta çıldırmama neden oluyor.. Keşke ondan ayrılmasaydım ve o ölse bile peşine giderdim... Radyo programı yaptığım yere gittim ve konuşmaya basladım.
Al: Merhaba cehennem halkı bugünkü konumuz sevmeyi beceremeyen aşık bir adamın hikayesi... Kendisi aseksüel olmasına rağmen kısa boylu tatlı biriyle çıktı ve çıktığı kişiden onu korumak icin ayrılmak zorunda kaldı. Ah aşk değil mi acıda çektirir mutluda eder. Umarım kavuşurlar çünkü bu radyo iblisi ilk defa hayatında birileri için duygulandı. Sıradaki gündem ise Veeler o şerefsizler hala öldüğümü sanıyor. Korkarımki Velvette toplantılarda benim yanımda olduğundan ses çıkarmıyor.
Güldüm.Vox'un gözünden:
(1. Sezon şarkıları benim bu hikayemde olucak olay örgüsü nedeniyle)
Sesle delirdim.
V: O ŞEREFSİZ DÖNMÜŞ
Val: Evett bende gerçekten öldü sanıyordum.
V: 7 AY OLDU.
Val: Son sefer seni yanılttığı için hala kızgın mısın?
V: AHH S*KTİR ORDAN
Val: Sadece söylüyorum.
V: ŞEHİRDEN AYRILDIĞINDAN BERİ İŞLER ÇOK DEĞİŞTİ
Val: orası kesin.
V: ARTIK İŞLERİN KİMİN KONTROLÜ ALTINDA OLDUĞUNA DAİR BİR MESAJ GÖNDERMELİYİM.
Hoşgeldin, seni geldiğine pişman ederim. Karşında yeni bir Statü-quo.
Herkes bilir yepyeni bir çağ bu, AÇ TELEVİZYONU.... 7 aylık bir aradan sonra şehirde dolanan malum kişiyi konuşuyoruz. Onu özleyen oldu mu? Kimse fark etti mi? Daha fazlası akşamki programda! Radyo iblisi ölmedi, neden buralarda dolaşıyor? Bu aileniz için ne ifade ediyor? Neyse ki iyi haberlerim var, o bir ezik, bir fosil ve düşmanca görünmek istemem ama bu iblis tam bi korkak. Kolayca kabul edebilirsin, izleyicilerimi çekemez. Ben görselim o zor duyulur. Ona zaman ayırma, söylediği tek cümleyi dinleme. Umarım güzel tatil geçirmiştir, AMA DÖNMEMELİYDİ. Kalmışken o radyoda, bizler geçtik videoya. Onun ortası dönüştü kanlıya.
Cehennem onsuz iyi nerdeydi kim s*kler ki?
Al: Selam olsun ne hoş dönmek yayına. Bir süredir havalı kimse iyi bir yayın bahşetmemişti sizlere.GÜNAHKARLARA MÜJDE (tırnak içleri vox) "SES NE DEMODE" Çıkar kovalayan orta karar bir video podcasttense. Vox özgüvensiz görünüyor, ilgi istiyor, her şeye heves ediyor ama olmuyor işte. "Bosver dinleme.". Hergün değişiyor formatı, " Geleceğe bakıyorsun OYSA ESKİDE KALANI " Vox belirttiği kadar güçlü mü? Yoksa sponsor ürünü mü? Veeler olmadan o güçsüzün tekii "YAPMA" ve işte en büyük bomba, bi aralar aşıktı bana reddettim sonra uyuz oldu bana "S-SENİ İHTİYAR PUŞT S-SANA A-ACI ÇEKMEYİ GÖSTERİCEM" hay aksi tv takılıyor. "YOK EDİCEM SENİ KÜÇÜ-"
Korkarımki sinyalini kaybettin.
Bak şimdi pişman olucaksın döndüğüme, aç sesi gittiğimde. Statü-quon gösterir yenildiğini. Ah ne keyifli.
V: S*KTİRRRAlastor'ın gözünden:
Vox'u uyuz ettikten sonra eve geti döndüm bir anda boynuma sarılmak için kucağıma atlayan minik ördekçik yüzümde mutluluğa neden oldu.
Al: Noldu Luci?
L: Habersiz gidince korkuttun bizi.
Al: Hmm bak sen.
L: Hadi yemeğe.
Al: Peki
Önden biz gidiyorduk Luci hala kucağımdaydı.
Ad: Bence bunlar yine olucaklar.
H: Banada öyle geliyor ama bence yine bir şey ortalığı karıştıracak.
C: olumlu taraftan bakın, lütfen.
H: Çok zor.."Bölüm sonu"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ve Nefret Arasındaki Köprü
Alteleöncelikle bu hikayeyi can sıkıntısından yazıyorum. Konuya gelirsek nefretle doğan aşkın Lucifer ve Alastor üzerinde etkisini göreceğiz. Kavuşmak kolay değil tabiki, kaos her zaman belaları olucak.