89

22 1 0
                                    

Powód dlaczego zgubiłxś/zapomniałxś telefonu?

Baran -  Odrabialiście razem lekcje w jego domu, a gdy już wychodziłxś to zostawiłxś u niego na biurku telefon.

Byk - Strzelaliście z łuku by wspiąć się na budynek, a gdy się już wspinaliście to wyleciał ci telefon z kieszeni.

Bliźnięta - Robiliście eksperyment w jego laboratorium, gdy nagle eksperyment wyszedł z pod kontroli i musieliście się ewakuować. A w laboratorium został twój telefon..

Rak - Huśtaliście się na jego linie (on cię trzymał i razem lataliście po mieście) i niefortunnie wypadł ci telefon z kieszeni

Lew - Byliście na misji gdy musiałxś pójść do łazienki, po czym oczywiście zostawiłxś telefon na umywalce..

Panna - Biegał z tobą na rękach zbyt szybko przez co wypadł ci telefon z kieszeni kurtki.

Waga - Uciekałxś przed nim gdy zaczął gadać jakieś zboczone rzeczy przez co wypadł ci telefon.

Skorpion - Błagam. Weź tu przypilnuj Groota i swój telefon....wiadome jest że tylko jedno z nich pozostanie znalezione..

Strzelec - Gdy miałxś lecieć z nim do Asgardu, przypomniałxś se że nie wzięłxś telefonu. Lecz było już za późno.

Koziorożec - Zostawiłxś na stołówce szkolnej gdy z nią jadłxś wspólne śniadanie.

Wodnik - Eddie przez zmęczenie dał Venomowi twój telefon zamiast czekolady do jedzenia..

Ryby - Byłxś u niego na imprezie, i tam zostawiłxś telefon, a nawet portfel.

Zodiaki Marvel Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz