1. Te most akkor ki is vagy?

13 2 4
                                    


Boldog szülinapot, boldog szülinapot, boldog szülinapot Laura, boldog szülinapot!- Énekli az egész családom, teljes hangerővel, mintha ez lenne az utolsó, hogy ezt énekelik nekem.Most töltöttem be a 18. életévemet, ami számomra egyenlő a felnőtté válással, ami hatalmat add arra, hogy végre kicsit komolyabban vegyenek engem. Szerencsére a szülinapom közel van a karácsonyhoz, ezért egyben letudjuk az egészet, és nem kell bajlódni az ajándékokkal. Ez a 3. év, amikor is a papám nélkül kell ünnepelnem a szülinapom és a karácsonyt is. Azóta nagyjából sikerült kihevernem a halálát és keservesen gyászolom,azonban vasárnaponként kivételt teszek a mamámmal együtt . Úgy gondoltam, mivel már azóta üresen áll a nagyszüleim háza, és én már fiatal felnőtt vagyok megvásárlom a telket. Persze ez rengeteg munkámba fog kerülni, mire lesz annyi pénzem, de nem adom fel. Dórival azóta is töretlen a barátságunk,már legjobb barátnők vagyunk, az egész osztályban nekünk tart a legrégebben és egyben a legszorosabb a kapcsolatunk. Ritkán veszekszünk, akkor is csak, ha valamit elrontok.

...

Két éve, hogy a Szent Lőrinc Magyar-történelem és sport iskolába járok, az öcsémmel együtt. Én lettem a 11.c osztály elnöke, mindezek ellenére nem sikerült megszeretnem az osztály felét. Már az iskola ösztöndíjára is jelentkeztem a csupa jeles átlagommal, amiben bízok, hogy meg is nyerem. Pár embernek szemet szúrt, de nem igazán mozgatott meg irigységük egy cseppre sem.

Ahhoz képest amit szerettem volna megtenni miközben gimis vagyok egy sem vált valóra, de nem bánnom, így sokkal nyugodtabb és kiegyensúlyozottabb vagyok, mint valaha.
Amióta elnök vagyok rengettek feladatom van, amit természetesen egyedül nem tudok elvégezni, a jeles átlagom mellett, ezért van egy segítőm; Bianka. Vele is nagyon jó barátok lettünk az évek során. Mi így hárman Dódó, Bianka és én tökéletesen elvagyunk, talán most érzem elsőnek biztosan, hogy szeretnek és elfogadnak engem. Ezt régen el sem tudtam volna képzelni, mindig az öcsém mögé szorultam, csak azért barátkoztak velem, mert ő olyan helyes és menő. Ez viszont még mindig igaz, de nem engedek ezeknek az embereknek és a háttérben támogatom a tesómat.

Mivel most rendezzük meg az iskola által fenntartott karácsonyi vásárt, sokat kell segítenem. Úgy osztottuk szét a feladatokat, hogy minden osztálynak fair legyen, ezért elvállaltam, hogy én csinálom a meghívókat. Nem mondom nem kis munka lesz majdnem 500 szórólapot készítenem, ezért megkértem az öcsémet, segítsen nekem egy kicsit. Amúgy is már lassan 2 hete hiányzik az iskolából csak azért mert visszautasította ÉLETE szerelme. Tsh! Majd talán evvel egy ici-picit felderíthettem őt.

-Légyszi segíts nekem! Elvállaltam egy nehéz feladatott. Az idei karácsonyi vásárra én csinálom a szórólapokat, és képtelen vagyok egyedül.- Mondtam halkan és boci szemekkel néztem rá, majd oda nyomtam hozzá a körülbelül 473 üres formára vágott lapot. Nem szerettem volna utasítani, de mégis úgy szerettem volna, hogy bele egyezen.
-Miért pont engem kérsz meg? Nem látod, hogy nem vagyok jól?- Szipogta egy jó adag zsebkendő társaságában, és feküdt vissza az ágyába, majd pityergett tovább. Őszintén kicsit megsajnáltam, inkább békén hagytam,lassan elmentem mellőle és kerestem valaki mást. Már 17:00 óra volt, kint korom sötét, és bentről lehet látni, hogy elkezdett esni a hó. Imádom a havat, mindig a papámmal hócsatázttam, amit persze sohasem fogok elfelejteni. Gyorsan felpattantam a kényelmes kanapéról és rohantam felvenni a kabátomat, felkapcsoltam a kinti villanyt és kimentem. Nem volt túlságosan hideg, ezért kijebb merészkedtem a házból,és egy röpke pillanat alatt magam mögött a szél becsukta az ajtót. Majdnem 10 percet állhattam kint, meguntam,ezért visszafordultam volna, mikor megláttam egy fiút szaladni valami elől. Nem értettem, de nem is szenteltem ennél többet neki és betértem a házba.

Te is szeretsz ugye?Where stories live. Discover now